HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 56 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4  Ďalšia
Autor Správa

Weretroll
Obrázok používateľa

Založený: 19.09.2005
Príspevky: 1636
Body: 57
Bydlisko: Bratislava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tak som spustil x-com a velka spokojnost :)
Hram to bez loadovania co som uz parkrat olutoval (ked moj vypiplany medic dostal za 17 do hlavy a nasledne moj srdcovi assault" double hit with shotgun helmuth" vykrvacal nato ze ho nemal kto obviazat atd)
ale po par zasadnych umrtiach si clovek zvykne a nerobi si taku citovu vazbu na svojich vojakov plus novy recruiti postupuju rychlo a daju sa ziskat aj velmi vysoke sarze v misiach tak pohoda :ikonka18:
Jedine je trocha problem zo snipermi a assaultami ktory mi zomieraju najviac a zacnu plnit svoju funkciu az po par skiloch takze ako novacikovia skor zavadzaju
kedze neloadujem hram dost na cakacky a mam viac heavy (tak troch cca ) jedneho high level assaulta,snipera ak su v dispozicii a zbytok doplnim suportom
Ale uz som mal velmi podivne kombinacie lebo som musel brat co som mal prave k dispozicii a vznik\li kvoli nevyvazenosti a slabosti teamu celkom zlozite a divne situacie
ale zlepsujucim sa vybavenim sa tie rozdiely zmensuju :)

_________________
Neplač, že zapadlo slnko, lebo slzy ti zabrania uvidieť hviezdy.
Albert Einstein


Hore
 Profil  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tak som sa do toho konecne pustil a je to dost namotavka. K starym ufam nemam ziaden vztah, skusal som iba prve ale nikdy ma to nechytilo tak ako Jagged Alliance. V tomto ocenujem XCOM, ze je v boji a starostlivosti o vojakov viac JA style, ajked to znamena, ze ked zomre aj iba jeden clen vysadku zo styroch ci max siestich zaboli to vyrazne viac nez v povodnej hre zomrelo bars aj pat vojakov. Obtiaznost som dal rovno classic, plus naklikal advanced moznosti (takmer vsetky). Akurat budem musiet pozriet nejaku wiki, ze co tie veci vlastne robia pretoze v manuale to popisane nieje. Meh. Paci sa mi dizajn a chytlava hudba pri odletoch na misie.

Samotny priebeh hry a priebeh jednotlivych kol je fajn, zjednodusovanie sa podla mna prejavilo hlavne v "pevnom" ovladani nie v zmenseni moznosti. Tym pevnym ovladanim myslim to ako kamera automaticky preskakuje k dalsim vojakom, resetuje si pohlad a tak dalej co je ta jedna naozaj frustrujuca vec na celej hre. A kedze prehlad o bojisku ktory je dany ovladanim kamery je zaklad tak to niekedy dokaze fakt rozculit. V prvych par misiach to dokazal byt neskutocny chaos, potom som si uz zvykol a robim pohyby kamerou sekvencne pretoze free pohyb kamery tam proste nieje.

Trochu ma stve vyzbrojovanie, vsetky extra itemy sa cpu do jedneho slotu, co sice chapem ok nemozem mat aj lekarnicku aj scope ale napriklad mne by vobec nevadilo keby sa dal zobrat granat miesto pistole. Zatial som sidearm nepouzil ani raz.

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil ICQ  

Profesionálny flákač školy
Obrázok používateľa

Založený: 06.06.2005
Príspevky: 1831
Body: 0
Bydlisko: Somewhere
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Will napísal:
Trochu ma stve vyzbrojovanie, vsetky extra itemy sa cpu do jedneho slotu, co sice chapem ok nemozem mat aj lekarnicku aj scope ale napriklad mne by vobec nevadilo keby sa dal zobrat granat miesto pistole. Zatial som sidearm nepouzil ani raz.
toto je neprijemne, ale nie je to az take zle

no, co sa pistole tyka, tak rozhodne snajpri vo vnutri lode su dost na nu odkazany (kedze squadseeing je podla mna o dost podstatnejsi ako move & shoot)... ked sa uz clovek dostane k plazmovym pistoliam pre snajprov, tak sniper s gunslingerom a pistolou robi celkom slusnu paseku (tusim damage 5-7)

navyse pistole sa hodia este v dvoch pripadoch
potencialny spojler:
Spoiler! :
ked mas silnejsie zbrane a chces niekoho zajat - silnejsimi zbranami ich casto mozes dorazit, pistole su vhodne prave na take "okresavanie" aby si ich v pohode zajal


ked nepriatelovi ostane len par zivotov, tak je zvycajne plytvanie strielat nanho primarnou zbranou, kedze pistol netreba prebijat - takisto ked Ti dojdu naboje, tak je pistol uzitocna


osobne prave granaty a raketomety nemam rad, kedze su na moj vkus az privelmi destruktivne - nicia vnutrajsky lodi, nicia uplne zbrane, takze z lode menej ziskas a taktiez weapon fragmenty su dost potrebne - samozrejme ich z casu na cas pouzivam - primarne na chryssalidov alebo ked sa vyroji 6 nepriatelov naraz a je pruser :D

_________________
"You're welcome on my boat. God ain't."


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Samozrejme :) pre sniperov je pistol skvela a vsetko co si popisal je tak. Raketomet je moj most favorite ked sa vyroji cohokolvek viac nez tri kusy :D hlavne zo specimentu ktory som uz vypocuval. Predpokladam, ze nema zmysel brat opakovane tych istych.

Squad seeing je super ale ajtak to kombinujem, mam teraz dvoch sniperov a kazdy ma inu abilitu lebo vsetko ma svoje vyhody a nevyhody a dokazu sa brutalne dobre doplnat. Hlavne ten squad seeing nieje az taky jednoduchy ako hovori jeho popis, este stale tam musi byt nejaky line of sight co vyzaduje aj dost pohybu.

No moje classic tazenie na teraz skoncilo, dost ma rozhodila uplne zbytocna smrt jedneho vojaka prave pri brani zajatcov v poslednom tahu. V kombinacii s automatickym saveovanim ktore savene hru zasadne po umrti ... seriously netusim kto to vymyslel ale do [vymazané] vobec si nemusim zapinat iron man mod. Bud totiz misiu prejdem alebo nie, keby som chcel load tak operacne stredisko ak si nahodou neurobim save hned na zaciatku misie. Co je v principe uplne jedno. Zapol som si teda normal a momentalne beham uz s celkom nabuchanou squadou a na vyssich hodnostiach sa pridavaju prave take blbinky ako viac granatov a tak.

S vybusninami sa da dost vyblbnut, napriklad pocas prestrelky zacal jeden sectoid zdrhat cez okno prec a nechcel som zbytocne riskovat tak som za nim hodil granat a bolo vybavene. Pripadne priblizit sa po streche nad dvoch zmrdov a pustit dolu granat. Je to proste crowd control a funguje vyborne :) plus si vies urobit vlastny vchod do budovy :D

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Inac ako som spatne cital tuto temu pisalo sa tu nieco o "taneckoch" emzakov tym bolo myslene to ako na nich zoomne kamera ked ich objavim? Alebo mam uz nejaku neskorsiu verziu hry kde to dali prec? Kupoval som az teraz v summer sale aj s oboma dlc a co som cital tak uz tam mam pomenene niektore veci (napr. second wave co zapol az nejaky patch).

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil ICQ  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6458
Body: 220
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tymi taneckami sa myslelo to, ze ked prvy krat objavis skupinu nepriatelov, tak oni dostanu akokeby tah zadarmo a okamzite sa rozbehnu do najblizsieho krytia.

Ked som to hral ja, boli pripady, ako sa to mu vyhnut (napriklad hodit scanner), ale aj tak to bolo dost divne dakedy.

Neviem ako to je teraz po poslednych patchoch.

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Annun napísal:
Tymi taneckami sa myslelo to, ze ked prvy krat objavis skupinu nepriatelov, tak oni dostanu akokeby tah zadarmo a okamzite sa rozbehnu do najblizsieho krytia.

Ked som to hral ja, boli pripady, ako sa to mu vyhnut (napriklad hodit scanner), ale aj tak to bolo dost divne dakedy.

Neviem ako to je teraz po poslednych patchoch.


Aha ano to tam stale je. Beriem to ako normal, ze ta zbadali a tym padom sa hybu, tanecek by som to ale nenazyval. Vzhladom na to, ze nikdy nestrielaju tak je to sice obcas meh ale ziadna drama. Ono to nastve iba koli tomu, ze uz im nemozes supnut raketu na druhu stranu oni sa velmi rychlo zase sformuju do skupinky niekde inde.

Obrázok

Oni ked sa hybu tak tiez vydavaju zvuky podla ktorych vies urcite polohu a schovat sa alebo nieco. Plus, hej skener to vie obist.

Ked sme pri tom rozutekani sa, dokazu sa alieni aj uplne stiahnut a odletiet ked uz na nich ich zacnem tlacit?

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil ICQ  

Weretroll
Obrázok používateľa

Založený: 19.09.2005
Príspevky: 1636
Body: 57
Bydlisko: Bratislava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ja som to presiel 2x na normale bez loadovania ked este neboli dlc
inak tuto schemu dost odporucam lebo normal je celkovo trocha lahsi a vyssia obtiaznost je zase uplny hell
tak to neloadovanie tak akurat stazuje hru aby na pokrocilych stadiach hry clovek nemal nudnu strelnicu

granaty su fajn uplne na zaciatku hry ked su este zle zbrane a postavicky este nevedia strielat a idu proti tym zakladnym nepriatelom ..jednoduchsie je hodit granat ako robit 10 kolovu prestrelku
toto som hlavne robit na harde kde maju postavy minusi do strielania

rakety su dobre na odstranovanie coveru a pravdaze heavy panacik vie dvakrat vystrelit za kolo co tiez nieje uplne zle

snipera som mal vzdy len jedneho..dvaja je podla mna vela..v niektorych misiach hlavne v zachranovacich sniperi len zavadzaju
dobre je mat viacej asaultov..na vyssich leveloch v titan armoure su prakticky nesmrtelny a plazmove brokovnice a dva vystrely za kolo robia uplnu spust
ja som hraval troch :-)..traja asaulti dokazu dat toho mega robota v jedno kole a preziju jeden jeho vystrel

_________________
Neplač, že zapadlo slnko, lebo slzy ti zabrania uvidieť hviezdy.
Albert Einstein


Hore
 Profil  

Profesionálny flákač školy
Obrázok používateľa

Založený: 06.06.2005
Príspevky: 1831
Body: 0
Bydlisko: Somewhere
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
buči napísal:
snipera som mal vzdy len jedneho..dvaja je podla mna vela..v niektorych misiach hlavne v zachranovacich sniperi len zavadzaju
dobre je mat viacej asaultov..na vyssich leveloch v titan armoure su prakticky nesmrtelny a plazmove brokovnice a dva vystrely za kolo robia uplnu spust
ja som hraval troch :-)..traja asaulti dokazu dat toho mega robota v jedno kole a preziju jeden jeho vystrel


sniperi dvaja mozu kludne byt, prave hlavne v zachranovackach (ak maju ten squadsight) - to su prave misie, kde ked postavis snajpera na jedno dobre miesto, ma rozhlad po celej mape a nemusi sa hybat - moze strielat do zblaznenia a s double tapom je uplne uzasny... nevraviac ze po kontaktovani VIP sa novi thin mani spawnuju aj na väcsiu dialku, ale uprostred nicoho, cize snajper ich takmer stale trafi

mega robota Ti sundaju s plazmami uz dvaja assaultaciked, si k nemu nabehnu... (odskusane)
a akonahle maz alloy brokovnice, tak jeden a pol assaultaka staci :D

_________________
"You're welcome on my boat. God ain't."


Hore
 Profil ICQ  

Weretroll
Obrázok používateľa

Založený: 19.09.2005
Príspevky: 1636
Body: 57
Bydlisko: Bratislava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ja myslim zachranovanie hostages v komplexe budov
odstranovanie bomb v meste
dobijanie kontajnerovej kozmickej lode alebo vetsej lode
tam vsade tam kde bolo malo volneho priestoru mi dvaja sniperi zavadzali a viac som vyuzil assaulta
a ja som to hral na jeden pokus bez loadovania takze potreboval som viac postaviciek co nieco vydrzia a maju viac hp takze ich mozem nasadit znova aj po masivnim zraneni
dalej viac assaultov vedelo cez hit and run a double fire velmi operativne prebehnut velku vzdialenost a zachranovat situaciu alebo takticku chybu ktoru som potom nemusel loadovat resp ustal som to bez loadovania
a druha zasadna vec..sniperi mi dost skapinali alebo boli zraneny takze som malo malokedy dvoch k dispozicii

Robil som formaciu takeho trojuholnika troch assaultov co sa overwatch navzajom a,vzadu ich kryl heavy a sniper
mozno na otvorenom priestranstve to bolo slabsie ale vo vetsine misii to robilo krvavu ciaru cez alienov

_________________
Neplač, že zapadlo slnko, lebo slzy ti zabrania uvidieť hviezdy.
Albert Einstein


Hore
 Profil  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Mne tentokrat hra v podstate nadelila dvoch sniperov, jedneho som dostal za misiu rovno uz s nejakou hodnostou a baba dostala snipera po povyseni. Zatial som bol iba na open terrain misiach ale je to v podstate jedno. Hlavne sniperi davaju konzistnetne silene supy a maju 80+% sance (dost casto 100%, zavisi na vzdialenosti ciela). Kedze som ten normal hral iba par hodin tak som dost na zaciatku. Nieco ako plazmove brokovnice a neviem aky uber armor mi nic nehovori a este dlho nebude :)

Inac celkovo zaujimavo sa zvrhla ta hra, dostal som jedneho snipera vylevelovaneho za misiu, potom som siel na council misiu zachranovat typka pocas ktore mi zomreli dvaja ludia a zostali iba dvaja sniperi. Ten typek ktoreho som ale zachranoval sa pridal ako vylevelovany heavy a je dost husty, plus sa mi rychlo vyleveloval jeden supportak uz je z neho medic. Tato stvorica zacala dost brutalne drvit emzakov, asi tri misie presli uplne bez skrabnutia, sniperi bezpecne z dialky rozflakali vsetko co videli a dvaja v predu to dorazili. Zatial este neberiem zivych alienov pretoze nemam postavenu pre nich miestnost takze sa s tym nijak nepatlam. Akurat po tej poslednej missi s vlakom su vsetci okrem medika raneni tak musim teraz dotrenovat mladsich :)

Normal je podstatne lahsi to je pravda, hlavne vojaci nepanikaria ked sa cokolvek stane a levely naskakuju podstatne rychlejsie takze ten stvorclenny moj zaklad su komplet kapitani, hlavne ten supportak ktory chvilu sedel stranou ich dohnal asi v priebehu trich misii. Na classic som sa oproti tomu prebrodil ovela vacsimi srackami a typci su max Lt, len jedna baba co to vydrzala od zaciatku je cpt.

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil ICQ  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Mne prislo hlavne cim skor investovat do satelitov a armoru/zbrani, ja som to spravil neskoro a pol hry bolo vyslovene peklo (neloadujem, a teda mi pokapalo hafo vojakov). Vlastne teraz mam uz len dve posledne vojacky co som mal na zaciatku hry (a aj tam zacinali az niekde ako 10th+ v poradi), izraelska assaultacka/sefka a holandska medicka s epicky menom Van Dyke. Zvysok je neskor nabrany ako mission rewards/recruitment z donutenia ked som nemal dost vojakov. A kym som teda nemal titan armory, tak mi pomrelo hafo vylevelovanych colonelov/majorov/kapitanov. Dokonca aj s titan armorom mi pri megapruseri umrel jeden long-time surviving assaulter z Nigerie.

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Weretroll
Obrázok používateľa

Založený: 19.09.2005
Príspevky: 1636
Body: 57
Bydlisko: Bratislava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
hlavne si k tomu satelitu nezabudnite poslat aj lietadlo na ochranu lebo zachvilu sa vam budu raz za cas pokusat mzacke ufo znicit satelit a nieje nic horsie ako ked clovek pozoruje ako sa priblizuje cervena bodka k satelitu nemoze nic spravit

a este je dobre si kupit dve vyhody v academii
jedna je ze mas automaticky vsetkych recruitov level 1 takze clovek aspon vie ktoreho ma nasadit kedze uz maju zaradenia
a druha je podla mna dost usefull ked clovek neloaduje a ta ma moznost ze mu nezomieraju vysokolevelove postavy ale su len tazko ranene a treba ich do x kol stabilizovat (teda ak zomrie medic tak smola)

_________________
Neplač, že zapadlo slnko, lebo slzy ti zabrania uvidieť hviezdy.
Albert Einstein


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
buči napísal:
a druha je podla mna dost usefull ked clovek neloaduje a ta ma moznost ze mu nezomieraju vysokolevelove postavy ale su len tazko ranene a treba ich do x kol stabilizovat (teda ak zomrie medic tak smola)

To som mal ale pri Le Catastrophe Grande, ked mi umrela polovica timu v jednej misii mi ani to nepomohlo. Lebo ARMOR ARMOR. Carapace armor proti end-game emzakom nieje dobry napad. Dva granaty, dvaja vojaci dole, medikov som mal dvoch, oboch ranenych stabilizovali. Dalsie kolo do mojho clusterfucku priletela raketa ci dalsi granat, boh vie, ale potom som uz len pozeral na poslednu medicku ako do troch kol vykrvacala kedze druhy medik chcipol na mieste.

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Hmm tak celkom maso, veteranov som mal ranenych na very difficult abductions misiu museli ist rookies. Ani som sa nesnazil by jemny a takticky, vyzbrojil som ich vsetkych granatmi a leteli. Napriek slubnemu zaciatku ked sa traja sectoidi skryli za regal v obchode, nasledne za nimi letel granat a bolo postarane aj o sectoidov aj o regal misia skoncila velmi rychlo, rage quit included. Vojaci sa totiz az komicky netriafali. Vydychal som, odletel na misiu znovu takze sa nageneroval novy teren - nejake parkovisko vela aut v rade. To vyrazne prispelo k mojej drvivej vyhre (zomrel iba jeden vojak) pretoze rookies sa sice stale obdivuhodne netrafili takmer ani raz ale dohanali to granatmi a hlavne horiace - vybuchujuce auta zabili asi troch emzakov.
Nasledne som neubehol ani den, takze nestihli ani dorazit novi rekruti, doletelo UFO a interceptor ho poslal k zemy a na misiu sli zostavajuci traja nezraneni vojaci. Tam sa uz ale zacali triafat nejak normalne takze nakoniec to bolo v pohode.

Vidim, ze na normale sa emzaci spravaju obcas divne, napriklad pri tych horiacich autach. Alebo teraz som zostrelil nejake velke ufo, vyrutili sa traja ti roboticki ale vo svohom tahu stihli akurat dojst k vojakom. Takze som si od nich ustupil a rozstrielal ich v jednom tahu (veterani uz su spat).

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 56 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun