HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 13 ] 
Autor Správa

Legenda

Založený: 30.04.2007
Príspevky: 1081
Body: 2
Bydlisko: ZA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Obrázok

Táto téma bude slúžiť na minisériu Anima Prime,

Obrázok

a to na písanie vecí priamo týkajúcich sa hry, ako setting, pravidlá, backroundy postáv atď.

Game moderator:
Majo

Hráči:
Odin,
Frili,
???.

(poprosím tých, ktorí nie sú hráčmi, aby sem neprispievali. ďakujem)

Obrázok


Hore
 Profil ICQ  

Legenda

Založený: 30.04.2007
Príspevky: 1081
Body: 2
Bydlisko: ZA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Obrázok


Obrázok

Takže pri nultej sessne sme sa dohodli na takomto settingu:


SETTING

Zjednodušene sa dá povedať, že sa jedná o „stredoveké fantasy Japonsko s technológiou parných strojov“.

Popis settingu je zložený z určitých akoby útržkov. Je to tak preto lebo sa jedna o určíté zoznamy prvkov, ktoré majú slúžiť na inšpiráciu počas hry.
Nie sú to žiadne striktné veci, ktoré sa v hre musia objaviť. Sú to len určíte nápady a úvahy.

Čo sa týka celkovej nálady hry, tak sme ju nechali pomerne voľnú, s tým že počas hrania sa to vykrištalizuje. Akurát sme vyradili ´horor´ a ´comedy´.
Do určitej miery sa tam humor môže objaviť, rovnako sme nevyradili ´dark´, ´romantic´, ´action´, atd., takže sa to tam môže aj nemusí objaviť. Nálada
bude z veľkej časti vyplývať aj z anime seriálov, ktoré sme si zvolili ako približný vzor. Vypíšem ich nižšie.

Úroveň technológie
Jedna sa zčasti o stredovek, s tým že tam funguje parná technológia, t. j. vlaky, parné stroje, ´steam boty´, parníky, atd. (inspirované hrou Arcanum).
Tiež funguje technológia hélia, takže existujú akoby vzducholode, vzducholety,...

Rasy a meniči
Hlavne sú tu ľudia. Ale existuje aj rasa škriatkov a polobrov, tých je však veľmi málo a sú niekde na okraji.
Existujú aj gargoyly, lietajúce inteligentne tvory.
Ďalšia rasa sú „meniči“. Sú trochu podobný lykantropom. Sú to inteligentní tvorovia, ktorí vypadajú ako zvieratá a dokážu sa na krátku dobu zmeniť na
človeka. V zvieracej podobe sú rôzny: vlci, líšky, vtáci, atd.

Školy šermu
Existujú samostatné školy šermu v rôznych mestách. Dajú sa v nich naučiť rôzne schopnosti.

Nepriateľ (potencionálny)
Ako (možno) nepriateľa sme si vytvorili kultistov, ktorí uctievajú démonov a žijú vo vlastnej krajine.

Do kolónky „možno“ sme si dali:
Draci, elementály, temný ninjovia.



SETTNG STORY SEED (settingove semienko príbehu)

Sú to prvky, ktoré idú proti bežným veciam settingu:
- Zistilo sa, že kráľov radca bol prisluhovačom demonieho kultu
- Rozbroje v kráľovstve
- Kôli niečomu sú zrušené všetky vlakové spojenia s mestom.



Obrázok


Obrázok


Obrázok


Obrázok


Obrázok





Ako určíté inšpirácie sú tieto seriály a hry:
Hra Arcanum
Seriály:
Kensin
http://www.youtube.com/watch?v=iMrySZZ_v9k

Princess Mononoke
http://www.youtube.com/watch?v=cfEkvo6w ... re=related

Hakkenden
Zaklínač


Hore
 Profil ICQ  

Legenda

Založený: 30.04.2007
Príspevky: 1081
Body: 2
Bydlisko: ZA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
BACKROUNDY:



Hráč: Frili

Meno postavy: Hine-san Mikurichi


Výzor:
Som pomerne vysoký 18 ročný mladík. Výzorovo pôsobím chladným dojmom, pretože mám veľmi bledú ba až bielu pokožku, poramená mám dlhé čierne vlasy s občasným modrým leskom a jasne modré oči. Na sebe mám vyšívaný bledomodrý kabát s kožušiny, a nohavice rovnakej farby. Na nohách mám vysoké čižmy čiernej farby a na rukách rukavice. Na ramenách mám vysoký vak do ktorého sa zmestí moja celá kombinéza, keby som sa vyskytol v priestore kde je teplo.


História:
Pochádzam zo severského mesta Henesis, ktoré sa nachádza vysoko v horách a priemerný človek by tam žiť nevydržal. Ale môj národ tu žije už veľmi veľa generácii a za tú dobu sa stihol aklimatizovať tak že zimu neberieme vôbec ako problém. Mesto nemá žiadne hradby ani zákopy, lebo u nás nehrozia žiadne nájazdy, ani nemáme nijakých potenciálnych nepriateľov. Dá sa povedať že sme v určitej miere izolovaný od sveta. Technológiu parných strojov nepoznáme. Ale zas na druhú stranu sme vysoko odolný ľudia, s hrubšou kožou, ktorá nás v určitej miere chráni pred zimou, ale je aj výhodná v boji. Vynikáme v súboji bez zbraní. Ovládame rôzne údery, kopy a páky.

Narodil som sa v priemernej rodine, ktorá nijak špeciálne nevynikala. Otec Yumiss je lovec a matka Otee je kožušníčka, takže spoločne tvoria akúsi malú firmu, otec loví zver a matka z nej vyrába kožuchy, ktoré sú v tejto zime viac než potrebné. Mám aj o päť rokov staršieho brata Jamana, ktorý obľubuje bojové umenia moju bez zbraní. Často ma aj doučoval, nejaké útoky ktoré mi nešli. Detstvo som mal šťastné, chodil som do školy ako každé iné dieťa, kde som sa naučil písať, čítať, bojovať a iné činnosti potrebné k životu. Postupom času som si zvykal na to že veci sa mi viac daria keď ich riešim sám. Od malička som bol introvert. Preto som ani nemal veľa kamarátov. Zaujímali ma aj kúzla a čary, aj som sa skúsil spýtať nášho šamana, či by ma nenaučil čarovať, ale jaksi som nemal na kúzlenie talent, tak som tento sen zavrhol.

V pätnástom veku života som zistil že mám schopnosť na prežitie a pomocou mojej dýky a skúsenostiam som ulovil moju prvú snežnú líšku. Bol som z mojej koristi spokojný. Obyčajne chodia na lov až po sedemnástke a ja som dokázal uloviť zviera už v pätnástke. Lov a prežitie v divočine sa stal akousi mojou vášňou. Dokázal som sám prežiť vonku aj päť dní. Čo sa týka dievčat, tak som mal mnoho krát šancu s nejakou chodiť, ale nikdy som sa neodhodlal, možno aj vďaka mojej introvertnej povahe a miernej hanblivosti som to nechal tak a radšej som sa venoval iným činnostiam, stále som si hovoril že mám na to ešte čas.

Všetko išlo hladko až pokým som nemal sedemnásť a brat mi neoznámil, "Nikomu to nehovor, ja to vravím iba tebe, musím ísť, už ma volajú, tak sa tu maj pekne a veľa šťastia." Hovoril mi to vonku na kraji dediny. Mal vtedy na seba kožuch a vak v ktorom mal plno vecí, bol som z toho prekvapený a zmätený, tak som sa ho spýtal že kam ide, ale on mi odpovedal že už musí ísť a odišiel. Aj keď som mal chuť ísť za ním, ale ani som sa nepohol. Stál som tam na jednom mieste a sledoval som ako ide smerom na juh, až pokým mi nezmizol v chladnej hmle. Keď som sa vrátil domov tak som bol o tom
celí čas ticho, nikomu som nič nepovedal. Ani keď sa ma rodičia po troch dňoch pýtali kde Jamano je. To ma spravilo ešte viac mĺkvym. Celé noci som premýšľal nad jeho slovami. "Už ma volajú," čo to môže znamenať, kto ho volá, kam ho volá. Nech som nad tým rozmýšľal ako kolvek, tak som nevedel nájsť vysvetlenie.

Rok po tejto udalosti sa nič také významné nestalo. Ale jednu noc, keď som sa chystal na nočný lov, som uvidel siluetu akejsi postavy, ktorá sedí na vrcholku smreka. Pozrel som sa okolo seba a keď som zistil že sa nikto nedíva tak som sa danej postavy spýtal, "Hej, kto si." Silueta postavy sa ani nepohla a povedala tichým, ale prenikavým hlasom, "Dnes nastal tvoj čas, zbaľ si veci a poď, tvoj brat ťa očakáva." V tú ránu, postava akoby zmizla. No popravde zoskočila z osem metrového stromu a rýchlim pohybom sa kamsi vytratila. Kto to len mohol byť, možno ma teraz volajú k odchodu podobne ako môjho brata, ale kam to mám vlastne ísť. Behalo mi hlavou po ceste do domu, kde som si do batohu pridal ešte o čosi viacej jedla, aby som na tejto púti vydržal. Keď som bol nachystaný tak som vyšiel von a išiel som na to miesto odkiaľ vyrazil môj brat. "Poď za mojím hlasom." Počul som spredu, ale pri tom tam nikto nebol, dokonca ani tá postava ktorú som vtedy videl na tom strome, možno sa kdesi schováva. Neistým krokom som vyrazil vpredu. Keď som rešiel asi desať metrov tak som sa pozrel na moju dedinu a prebehlo mi v hlave: Ach, chudáci rodičia, nebudú mať z toho radosť že prišli o všetky svoje deti. Potom sa otočím zase na smer cesty a idem do predu. Hlas mi hovoril celú dobu kade mám ísť.

A po asi dni cestovania som stratil nervy a povedal som, "Tak a dosť, kto si a kam ma to vedieš, povedz mi to, alebo sa otočím a idem späť." "Návratu už nie je, len poď a uvidíš." Odpovedal hlas, ale ja som sa nedal a povedal som, "Nie! Tak ak mi nepovieš kam to idem, tak máš smolu, idem späť do osady." Povedal som a vtom som pred sebou uvidel ako ku mne ide akási postava. Videl som rovnakú siluetu ako tú ktorá bola na tom strome. Daná postava sa zrazu rozbehla takou rýchlosťou že som ani nezistil ako vyzerá a sotila ma so slovami, "Je príliš nebezpečné nechať ťa nažive." Sotila ma tak silno že som sa prevalil cez zráz a šmýkal som sa po strmom svahu, obrovskou rýchlosťou. Dopadol som na zladovatelú kopu snehu a z posledných síl sa mi podarilo pozrieť ako z vrchu na mňa pozerá daná postava. Asi po minúte odíde preč. Možno si myslí že som mŕtvi. Prebehlo mi hlavou a skúšal som sa pohnúť. Zistil som že som si zrejme zlomil, alebo nalomil ruku. Strašne to bolelo a nemohol som s ňou hýbať. Celé telo som mal doudierané a pochrámané. Vytiahol som si z batohu nejaké to jedlo a trocha som sa najedol. Hneď ako som zjedol veľký kus mäsa, tak som zaspal.

Ráno som sa zobudil a práve svietilo slnko. Bolo na moje pomery teplo, tak som si pozrel moje rany a skúšal som si ich aspoň trocha ošetriť. Potom som a pozrel som sa na zráz, z ktorého som sa zrútil. No tak tam sa nevyškriabem. Premýšľam a pozrel som sa na druhú stranu. Musím nájsť nejakú dedinu alebo mesto, kde by som sa mohol ošetriť. Po dvoch dňoch putovania na juh som narazil na už nižšie položenú dedinu. Sneh tu už bol len zriedka, skôr tu dominovala tráva. V dedine som popredával nejaké vyšívané deky z nášho kmeňa. Mal som dosť peňazí na to aby som si objednal nocľah a doktora. Šamanský doktor mi vyliečil väčšinu mojich zranení a ošetril mi aj ruku, ale varoval ma, aby som s ňou nerobil žiadne prudké pohyby. Našťastie to bola ľavá ruka, takže tú som používal len zriedka kedy.


Tak a teraz sedím v mojom apartmáne a rozmýšľam čo ďalej. Uvažoval som nad tým že by som sa vrátil do dediny, ale skôr som dal prednosť, pátrať po mojom bratovi.

Koncept: Severan

Znak moci: Chladný bledý výzor

Passion: compassion (súcitenie)

Traits:
1. V chladnejšom prostredí lepšie sa mi zadarí
2. Keď veci riešim sám, takmer nič nezvrzám
3. Podozrievavosť

Backround items:
domov

Links:
Nájsť brata
Dozvedieť sa niečo o tom tajomnom kulte.
Poraziť silnejšie divé zviera

Character seed: Nájsť brata, aj tých kvôli ktorím odišiel





Hráč: Odin

Meno postavy: Seijuro Hiko


Základ postavy: hľadač vedomosti, neskôr sa môže zmeniť na niečo iné.

Egoista, čo je spôsobené vyrastaním v sirotinci, kde sa musel byt o každú trochu jedla. Človek by u neho čakal rozvinutie bojových schopnosti, ale miesto toho sa u neho začali rozvíjať zvláštne záchvaty porozumenia okoliu. ( Toto mam zatiaľ iba ako ideu, vôbec netuším, ako by sa na to dala našiť mechanika. ) Tie zahŕňajú dočasné kopírovanie technológií, kúziel, prip bojových technik nepriateľa. To, čo okopíroval, sa mu podarilo dobre speňažiť, na základe čoho nemal neskôr problémy s prežitím. To mu však prinieslo miernu formu mizantropie, nakoľko časom videl jednoduchosť ľudí.

V súčasnosti je skôr technicky orientovaný, hoci po bojovej stránke tiež niečo vie. Mágiu v sebe nenosí od prírody, iba na základe danej schopnosti. Nie je moc priateľský, pokiaľ nevidí niečo, čo sa dá okopírovat. Po získaní danej veci alebo schopnosti sa obvykle odpája a ďalej pokračuje svojou cestou.

Vie, nakoľko je nezmyslom materiálna stránka a skôr sa snaží získať znalosti. Tie sa totiž musí učiť postupne, lebo sa málokedy prejavujú navonok.

Stredná výška, úplne tuctová postava. Oblečený chodí obvykle veľmi skromne, ale zase kvalitne.


Passion: self-loathing (sebaobvyňovanie)

Traits:
1. Viem, čo stoji proti mne a možno viem, ako by sa to dalo využiť
2. Dobrý obchod je veľmi dôležitý
3. Istenie

Links: Amulet spojený s kultom

Background items: zápisník s veľkým množstvom náčrtov, denník, keďže to je jedine, na čom mu reálne záleží.

Seed: pochopiť ľudské konanie a zbaviť sa svojho daru\prekliatia






Group story seed:

Nájsť kult:
- Hine-san kvôli bratovi
- Seijuro kvôli znalostiam (zatiaľ tajné)


Naposledy upravil Majo dňa Ne. 01. Mar 2009, 22:36, celkovo upravené 3 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Legenda

Založený: 30.04.2007
Príspevky: 1081
Body: 2
Bydlisko: ZA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Zápisok s 1. session (22.1.)

Veľkú časť sessny sme ešte dokončovali postavy, ale potom sme začali hrať.

1. scéna: Starý muž odchádza
Seijuro ide na prechádzku so starkým, ktorý ho prichýlil pred par rokmi. Cestou ich prepadne skupina zahalených ninjov. Seijuro sa zľakne a utečie a starkého tam nechá.
Po ceste kráča Hine-san, zrazu vidí na ceste stáť skupinu ľudí. Keď príde bližšie, vidí že sú to ninjovia a pri nich leží nejaká postava. Po chvíli sa ninjovia stratia a ostane tam iba ležať bezvládne telo starca. V tejto chvíli sa vracia Seijuro, ktorý nakoniec prekonal strach a rozhodol sa vrátiť. Pristúpil k starcovi, zistil že zomiera. Starec povedal posledne slova: „Zachráň sa, synak“ a vydýchol. Seijuro prehľadal telo starca a našiel čo hľadal: náhrdelník, a nenapadne si ho zobral.
Potom sa začal rozhovor medzi Hine-sanom a Seijurom. Hine-san sa dozvedel, že Seijuro videl jeho strateného brata (ktorého hľadá) a že možno vie kde by mohol byť. Seijuro sa rozhodol pridať k Hine-sanovi a skontaktovať ho s ľuďmi, ktorí by mohli vedieť kde je jeho brat. Videl v Hine-sanovi vhodného človeka, ktorého môže použiť na to aby sa dostal bližšie ku temnému kultu o ktorí sa zaujíma, ktorí pravdepodobne chytil jeho brata.
Poznámka: Za tuto scénu dostali hráči odmenu: Frili (Hine-san) si dal krížik k črte „Nedôvera voči Seijurovi“ Odin (Seijuro) si odfajkol ľubovoľnú črtu.

2. scéna: Mesto
Dobrodruhovia vstupujú do hlavného mesta Edo. Veľká braná na parný pohon sa pred nimi otvára. Seijuro sa skontaktoval so svojim známim, ktorý má kontakty na kult, ale dozvedel sa že momentálne o kulte nikto nevie pretože kráľ sa rozhodol prenasledovať a vyzabíjať všetkých členov. Hlavným dôvodom bolo to že kráľ sa dozvedel, že jeden z jeho radcov bol prisluhovač tohto kultu. Pravé v tento deň má byt verejná poprava radcu. Známi mu poradil, že jediné informácie o kulte ma momentálne kráľ a jeho prívrženci.
Všetci ľudia smerujú na námestie, kde ma byt poprava. Dobrodruhovia tam idú teda tiež. Na námestí je obrovské množstvo vojakov, takmer toľko čo ľudí, je tam kráľ aj s jeho radcami. Uprostred námestia je šibenica. Kráľ mal príhovor, v ktorom povedal že bývalý radca bol jeho dobrý priateľ. Podľa jeho slov je vidieť že je veľmi smutný a neistý. Vo chvíli keď začne byť patetický, ho odsunie nabok jeden z jeho radcov a pokračuje v príhovore za neho. Povie že kráľ hľadá bojovníkov ktorí by pomohli pri hone na kultistov. Zaznejú bubny a odsúdeného obesia.
Hrdinovia sa rozhodnú prihlásiť ku kráľovým bojovníkom, keďže je to teraz asi jediný spôsob ako sa dostať ku kultistom. Ráno ich pošlú na určité miesto kde sa majú pravdepodobne nachádzať nepriatelia. Pridelia k nim jednotku samurajov.

3. scéna: Príhoda v bambusovom lese (súboj)
Priblížili sa k miestu, na ktoré mali prísť. Pred nimi sa objavil bambusový les. Keď nim prechádzali, neobjavilo sa nič podozrivé až do chvíle keď sa priblížili k opustenej chajde. Zrazu sa ocitli obkolesený ninjami. Jedna z postav nebola ninja, mal zahalenú tvar a veľký mec. Samuraji zneisteli. Začal sa boj. (V boji boli dvaja nepriatelia: ninjovia - swarm, neznámy - indivudal). Postavy sa zamerali na boj proti neznámemu. Keď sa Hine-san priblížil k nemu, tak sa neznámy pozastavil a povedal mladým hlasom: „Jaman? To nie je možné... kto si? Aha, ty musíš byt jeho brat... dobre teda, zanesiem mu správu o tvojej smrti.“ Seijuro odistil svoju zbraň: mušketu vlastnej výroby s nebezpečnými účinkami. Prvú strelu si odniesli iba kmene bambusov. Druha strela už zasiahla neznámeho do nohy. Postava zakolísala. Hine-san sa napriahol k tomu aby využil nepriateľove zaváhanie na to aby mu uštedril finálnu ranu svojou smrtiacou dýkou.
END of sesson


_____________________
Moje poznámky:
-tento typ boja sa mi vlastne páči oveľa viac ako boj v DrD. Človek môže urobiť oveľa viac vecí. Ma oveľa väčšiu slobodu.
-som rad že sme sa konečne dostali k hraniu a že sme aj odskúšali súboj. Bolo ešte veľa pravidiel, ktoré som vysvetľoval, ale ostatne sessony už budú z väčšej časti odbremenene od toľkého vysvetľovania takže bude viac zábavy.
-úplne som zabudol na to že som mal predpripravene dve retrospektívne scény. Úplne mi to vyfučalo z hlavy, ale so to také scény, ktoré môžem vkľude použiť až ďalšiu sesson.
-trochu sa ospravedlňujem, že som niektore veci oklo pravidiel boja nevedel. Musím si to ešte naštudovať a potom to už bude ok.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15684
Body: 306
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Preco si Seijuro nezobral nahrdelnik od starca hned? Este pred zaciatkom pribehu? [nedava mi to logiku]

Niektore sceny by som rozdelil na dve (to je asi vec zapisu).

* strih "Potom sa zacal rozhovor..."
* " informacie o kulte ma kral a privrzenci" strih "Vsetci ludia smeruju na namestie".

Nepochopil som, co sa stalo v tretej scene, resp. ten zvrat mi unikol.

Z hladiska naberania skusenosti mi to pripomina nase hranie, ale to sa podda casom :-)

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Legenda

Založený: 30.04.2007
Príspevky: 1081
Body: 2
Bydlisko: ZA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Zapisok z 2. sesson (4.3.)


Koniec boja
Hinesan sa zahnal a popsal zahaleneho nepriatela k zemi. Boj sa skoncil. Okolo sa zhromazdilo velke mnozstvo samurjov. Hlavny z nich ziadal postavy aby Nepriatela rychlo zviazali a vydali ho im. Podla prikazov sa nemal nikto z kultistami rozpravat, ale postavy potrebovali dolezite informacie. Po dlhom presviedcani im to vodca samurajov povolil. Kultista bol ale neoblomny a ani po muceni im nic nepovedal. Seijuro mu strhol masku a zistili, ze je to v skutocnosti zena s ciernymi vlasmi a ciernymi ocami.

Mesto Edo
Vsetkych kultistov ktori prezili a zenu, odniesli do mesta. Tam boli okamzite uvezneni. Seijuro a Hinesan sa snazili zistit, ci ich budu vypocuvat a ci sa im nepodari dostat k ich vypovedi. Ale zistili, ze ich vypocuvat neplanuju a v najblizsiom case budu popraveny.
Postavy sa dostali pred dilemu, zena bola ich jedina stopa, ktora mohla viest k stratenemu bratrovy. Rozhodli sa urobit blaznivu akciu: Pocas transportu sa pokusia zenu oslobodit.

Scena: Navsteva u stareho znameho
Potrebovali zistit kedy budu kultisti transportovany a ako. Seijuro si spomenul na svojho „stareho znameho“, ktory by o tom mohol vediet. Vstupili do jeho sidla, potom ich zaviedli do akehosi podzemia. Stary obchodnik privital Seijura so skodoradostnym usmevom . Po kratkej diskusii vysvytlo, ze zajatci budu prevazany parnikom do juznej provincie. Okrem mnozstva samurajov by ich mal strazit aj Kesuke a Gasei. Tyto dvaja su pokladany za jednych z najzakernejsich a najlepsich bojovnikov v krealovskom meste. Obchodnik zbadal profit v moznosti, ze tento parnik bude potopeny a on by tak mohol ziskat obrovsku poistku. Preto sa dohodol s postavami, ze im da potrebne informacie.
(Za tuto scenu dostali hraci odmenu: Frili si obnovil action pool a Odin si odfajkol trait.)
(Za predchdzajuci pribeh som im dal dalsiu odmenu, preto aby mohli ist do boja dostatocne pripraveny. Frili a Odin si ofajkli jeden trait)

Scena: Horko na lodi (boj)
Postavy si zobrali rychly prny rybarsky cln a vydali sa za parnikom. Pocase sa k nemu dostali, tvarili sa, z esu rybary, takze sa im podarilo dostat celkom blizko, vtedy ich vsak uz zbadali a zacali po nich strielat.

(Zacal sa boj) Obidvaja skocili do vody a podarilo sa im dostat na lod. Hinesan rozbil okienko v podpalubi a dostal sa do kajuty. Seijuro vyliezol az na palubu, kde sa na neho vrhlo viacero samurajov. (V boji boli traja nepriatelia: samuraji (swarm), Kesuke (individual), Gasei (individual).) Hinesan sa prebijal podpalubim a snazil sa najst miesto kde veznia kultistov. Bez problemov sa mu to darilo az do chvile ked sa pred nim zjavil Kesuke a pohrdavym tonom ho vyzval na suboj. Seijuro sa zatial snazil urobit na palube co najvecsi chaos. Bojoval proti presile a pochvili sa este objavil aj Gasei. Seijuro sa z celej sily zahnal a udrel do stazna, tne sa zlomil a plachty spadli na Gaseia, ten sa musel chvilu z nich vyhrabavat (toto bol goal s obtaiznostov 3). Vsimol si ze na palobe je velky dreveny zasobnik s uhlim, prilakal teda velke mnozstvo samurajov k nemu a potom rozbil jeho stenu. Vsetko uhlie sa vysypalo a zavalilo vsetkych samurajov, oni sa potom museli z neho vyhrabavat (toto bol goal s obtaiznostov 3) Zrazu sa za Seujurom objavil Gasei a pichol ho svojou dykou do chrbta. Na dyke bol jed a ten sa zacal dostavat do jeho tela, ruky aj nohy mu zacli meraviet (zacal sa mu znizovat action pool az klesol na 0) Zacal sa tackat a bol bezbranny proti dalsim Gaseiovim utokom. Z vypetim sil si siahol na chrbat a vytiahol si z neho dyku. (toto bol goal s obtaznostov 2)Potom nasiel rebrik as zlizol po nom do hlavnej strojovne. Ocitol sa prostredi samych strojov, horka a pary.

Hinesan sa s vypetim vsetkych sil zahnal po Kesukem. Jeho dyka ho zasiahla a tazko zranila, Kesuke padol na zem s vyrazom prekvapenia na tvari. Toto sa mu nestalo za poslednych mnoho rokov. Kazdeho kto sa proti nemu postavil, bez problemov porazil. Pod kesukem sa objavila kaluz krvi. Zrazu vsak hbito vyskocil akoby mu nic nebolo a svojou katanou zasiahol Hinesana, na jeho hrudi sa objavila hlboka rana. Kesuke zrazu zmizol z dohladu. Vysiel na palubu a ked tam uvidel zavalenych samurajov, zacal na nich nadavat a burcovat ich aby okamzite zisli do podpalubia a do strojovne. Seijuro sa ocitol obkoleseny samurajmi. Z ich ciel sa lial pot z obrovskeho horka. Zacali si davat dole brnenia pretoze v nich sa nedalo bojovat. Za svojim chrbtom zapocul opat kroky Gaseia ako sa chysta opet na svoj zakerny utok. Otocil sa a zacelej sily sa zahnal svojou katanou. Gasei toto necakal a nestihol zareagovat. Katana ho preskla na polovicu a za nim aj nikolko trubiek parovodou. Okolo mrtveho Gaseia zacala sicat para. Seijuro sa knemu naklonil a povedal: „Ha. Akosi ti dochadza para.“

Hinasan sa medzicasom dobojoval k veznici, zabil satrazcov a odsekol zamok. Vosiel do cely, tam bola kultistka ktoru hladal. Ruky mala spojene specialnmi magickymi okovami. Povedal jej: „Pod, prisli sme ta zachranit. Vyjdi von a potom sa stretneme v clne“ A odisiel.
(End of sesson)
______________________
(Hra bola chvilami podla mna railroadova. Hraci chvilami tapali. To bola moja chyba. Ale problem bol aj v tom ze hraci boli akosi zapnuty do módu „DnD“ co bola velka chyba. Frili v jednom okamziku dokonca zacal v denniku hladat kresadlo. Co ma dost pobavilo. Mal som ich asi hned upozornit aby si na to dali pozor, ale asi som si to nevsimol
-Vacsinu sessny bol boj. Boj bol naozaj dlhy, ale podla mna zaujimavy. Dokonca este neskoncil. Dlhy bol mozno aj koli tomu ze boly 3 nepriatelia)


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15684
Body: 306
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Railroadova v zmysle ze si mal pripraveny pribeh od A po Z a ze hraci nevedeli, ako maju naskocit do tych kolaji?

Toto sa stava bezne, ze hraci _netusia_, co maju robit dalej a citia sa strateni. Ak navyse ide o railroad, tak rozpravac ich musi explicitne nakopnut do toho, co maju robit a skoro vzdy je to krive a nelogicke.

Co este znamenalo DnD zmyslanie?

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Bojovník

Založený: 26.10.2007
Príspevky: 165
Body: 5
Bydlisko: PN\BA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Bol to railroad v tom zmysle, ze bolo dost presne urcene rozpravacom, co vlastne sa ma diat dalej. Neviem, ci by som to povazoval za railroad v pripade, ze by bolo poskytovane vacsie mnozstvo informacii. Vacsinou sa totiz vyskytovalo iba jedno pouzitelne riesenie situacie. Railroad vs nonlinear nerobia totiz iba hraci, ale cela skupina. V tomto pripade je to trochu aj o predchadzajucich skusenostiach a niekedy nutnemu presviedcaniu spoluhraca. Ale to zase vyplyva zo spominaneho DnD-like sposobu v pripade Friliho. Na druhej strane, ako hraci si na seba este stale len zvykame :).


Hore
 Profil ICQ  

Legenda

Založený: 30.04.2007
Príspevky: 1081
Body: 2
Bydlisko: ZA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
DnD-like si mal aj trochu ty, Odin. :-) Ale je ta aj moja chyba, mal som vam hned povedat, ze sa nemate prilis sustredit na to co hovorim. Ja som len "moderator". Vacsina veci co hovorim o pribehu, su len take navrhy, ako by mohol pribeh vypadat. Ale to mozeme doriesit na sessne.


Hore
 Profil ICQ  

Bojovník

Založený: 26.10.2007
Príspevky: 165
Body: 5
Bydlisko: PN\BA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Chapem,ze si nieco v tom zmysle ocakaval aj odo mna a mas na plne pravo :). Ale v pripade Friliho je to uplne o niecom inom, kedze potrebuje trochu casu na aklimatizaciu na rozdielny styl. A IMHO by sme sa nemali zaoberat tym, koho je to chyba, ale posnazit sa o to, aby sa v nasledujucom hrani uz neprejavila.


Hore
 Profil ICQ  

Legenda

Založený: 30.04.2007
Príspevky: 1081
Body: 2
Bydlisko: ZA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Presne tak :-)


Hore
 Profil ICQ  

Legenda

Založený: 30.04.2007
Príspevky: 1081
Body: 2
Bydlisko: ZA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Zápis z 3.sesson (23.3.)

1. Scéna: Horko na lodi (koniec boja)
Zo siluety parnika sa dymilo ovela viac ako by bolo prirodzené. Na jeho palube prebiehal boj. A aj v podpalubi. Seijuro sa v kotolni snazil utiect pred spotenymi samurajmi. A aj sa mu to darilo. Vyskocil von z podpalubia cez dieru, ktoru predtym urobil a kazdeho kto sa ho snazil nasledovat uspesne zhodil dole. Hinesan bol na tom horsie, bojoval na palube s obrovskou prsilou samurajou. Neustale vyliezali z podpalubia dalsi a dalsi. Zrazu zbadal na opacnej casti paluby Kesukeho ako drzi väzenkinu. A krici na neho: „Zda sa ze sa jej nechce ist s vami. Pekne ostane tu so mnou“ Hinesan sa chytil lana a prehupol sa cez polovicu paluby az ku Kesukemu. Ten hodil zenu samurajom a ti ju pevne chytili. Hinesan sa vrhol na Kesukeho. Jeho dyka sa mihla vzduchom a prerazila Kesukeho brnenie. Z jeho rany vyrazil prud krvy. Telo Kesuke ho sa skotulalo po schodikoch dole do podpalubia. Medzi Hinasanom a zenou stali uz iba samuraji, vlastne armada samurajov.

Seijuro si zrazu vsimol že neďaleko je este jeden sud s pušným prachom. Skrsol mu napad. Zobral sud a hodil ho do bočneho otvoru komina. Sud spadol dole kominom a ozvala sa obrovska rana. Z podpalubia vyrazila ziara a trosky. Cela lod sa otriasla. Z kotolne sa sa zacal sirit ohen a kudole dymu, ktore pokryli palubu. Seijuro vyliezol na stoziar aby s tadial videl lepsie na zadymenu palubu. S tadial zbadal Hinesana bojujuceho proti presile. A aj to ako ho jeden zo samurajov zasiahol katanov a on bezvladne spadol medzi trosky. Všetko ostalo na Seijura a este k tomu mal malo casu, kedze lod sa zacala potapat. Zliezol k Hinesanovi a odhrabal ho, hodil si ho na plece a zaniesol ho k zachrannemu clnu. Zahromzil nad mladikovou vahou a nesetrne ho hodil do lodky. Na lodi bol chaos a kazdy sa snazil zachranit ako vedel. Vezenkinu strazila iba mala skupina samurajov. Seijuro sa k nej cez kudole dymu dostal, odstranil par samurajov a odviedol ju do lodky. Podarilo sa im uniknut. Lod je v plamenoch a dyme a neustale sa potapa. Na palube sa krci akasi dobita postava. Pocut ako este vola za dobrodruhmi: „Toto nie je koniec, ja si vas najdem!“. Je to hlas Kesukeho.

2. Scéna: Zmysel života
Doplávali na breh, neďaleko osamelej chajdy. Išli do nej, žena pôsobila neprítomným dojmom. V chajde sa jej začali vypytovať na kult a všetko okolo neho. Ona však mlčala. Nezjedla ani jedlo čo jej dali. Nechali ju osamote, s tým že keď bude sama, tak to možno zje. Keď sa vrátili tak sa vrhla na Seijura a chcela ho bodnúť nejakým železom, čo našla asi v chajde. Seijuro vytiahol mec a odsunul ju od seba. Žena videla,že nemá šancu ho zraniť, povedala: „Nemá zmysel žiť“ a bodla železo do seba. Padla na zem. Pokúsili sa rýchlo zastaviť jej krvácanie a podarilo sa im to. Po nejakých dňoch sa dievča zregenerovalo. Po presviedčaní nakoniec súhlasila, že im ukáže kde je kult. Bolo jej to jedno, lebo podľa nej určíte všetci čoskoro zomrú.

3. Scéna: Sen?
Hinesan, vidí obraz. Vidí seba samého keď bol mladý. Naháňa sa po lese so svojim bratom Jamanom. A klčkujú sa. „Hinesan, už je veľa hodín. Mali by sme sa vrátiť domov na večeru. Spravíme súťaž: kto prvý dobehne domov, ten vyhrá“. Rozbehli sa, chvíľu bol prvý Hinesan, chvíľu Jaman. Bežali tesne vedľa seba a už sa blížili k domovu. Jaman zrazu sotil Hinesana a on spadol do kríka. To ho zdržalo. Jaman dobehol k domu prvý. Vyzul sa a vošiel do domu. Pozdravil rodičov a sadol si k stolu. Povedal im o tom že vyhral v súťaži. Rodičia poodišli ďalej a šeptom sa rozprávali. Otec: „Neviem, či by sme tam mali posielať obidvoch. Hinesan je asi slabší ako Jaman“. Mama: „Asi hej. Pošleme tam teda iba Jamana. On to zvládne.“
(tato scéna bola predpripravena, bola bez interakcie s hráčmi)

4. Scéna: Domov, mama, otec
Vyrazili smerom na sever, kde sídlia kultisti. Hinasan sa rozhodol cestou zastaviť vo svojej rodnej dedine. Vchádzajú do malej dedinky pod horami. Nič sa tu nezmenilo, akurát je dedina trochu viac šedá a menej živá oproti tomu ako si ju pamätal. Prešli až dozadu k jeho domu. Spomienky sa mu vrátili, akoby to bolo včera, čo tu žil a pobehoval. Prišiel k dverám a na chvíľu zaváhal, ale potom ich odsunul a vošiel. Rodičia sedeli v tmavej miestnosti pri stole. Najprv ho nespoznali, potom mama povedala: „Si to ty?...Hinesan? Ty by si tu nemal byť. My sme mysleli, že....“ Zrazu vonku zašramotil nejaký zvuk. “Synček my sme ti nechceli zle. Malo to byt pre tvoje dobro a aj pre tvojho brata“ Rodičia vyzerali byt zostarnutí a trochu vystrašený. Hinesan najprv nerozumel o čom hovoria, ale keď sa chcel niečo spýtať, tak vonku zase zaznel zvuk a potom sa roztrhol dom. Strechu domu odhodili obrovské pazúry a v miestnosti sa objavila obrovská medvedia obluda, asi 7m vysoká stojaca na zadných nohách. Nastal chaos. Medveď schmatol obidvoch rodičov a utiekol preč. Kým sa postavy stihli zorientovať, medveď bol preč.

5. Stopovanie
Postavy sa vydali za stopami medveďa. Cestou sa začali rozprávať s dievčinou a dozvedeli sa od nej niektoré veci o kulte. Napr. to že kultisti vedia ovládať démonov. Touto svojou schopnosťou sa pred nimi brania, lebo v oblasti kde žijú je veľmi veľa démonov a duchov.
Postavy pokračovali čo najrýchlejšie ďalej, aby sa im podarilo zachrániť Hinesanovych rodičov.


Poznamky:
-musim poznamenať, že tento dej vzniká bez predprípravy pred sessnou. Premyslel som si iba par vecí. Počas hry som sa často pýtal hráčov, ktorým smerom chcú aby príbeh pokračoval. Takže v tomto smere bola ta sesson zaujimavá, ale asi aj náročná na hráčov.


Hore
 Profil ICQ  

Bojovník

Založený: 26.10.2007
Príspevky: 165
Body: 5
Bydlisko: PN\BA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
To, ze dej nebol pripraveny, povazujem skor za plus. Pre mna je omnoho zaujimavejsia sloboda a nepredvidatelnost. Frilli?


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 13 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun