HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 52 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4
Autor Správa

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15685
Body: 306
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Citácia:
Corvus: v com sa lisia pocitanie detailov a ich rozumny rozklad do viacerych scen od klasickeho mikromanazmentu? Z pohladu systemu za zdroj totiz mozeme povazovat cokolvek, co je nejakym sposobom obmedzene a teda treba s tym narabat opatrnejsie.


Na jednej strane je extremny priklad, ked si zaciarkavas minuty, po ubehnuti ktorych ti zhasne fakla, pripadne evidujes mieru prederavenia topanok (pozdravujem pocitacove RPG Realms of Arkania: Star Trail) alebo sa pri pohlade na dennik zdrzis strielania, lebo mas sipy len na dve kola.

Takyto mikromanazment napr. neriesime ani v nasom D&D a mam pocit, ze mnozstvo hracov od toho velmi rychlo ustupi. Nic to totiz neprinasa a je s tym len zbytocne vela zbytocnych papierovaciek. (Teda pardon: Dungeon Master ma radost. Hraci ostali v tme! Mozem na nich poslat beholdera! Inak povedane, Dungeon Master ma opticku vyhodu, lebo ked je postava v tazkostiach, je to pre DMa lepsie.)

Na druhej strane s dodavanim detailov zrejme nebudes setrit. Tam ta bud zastavi Rozpravac alebo iny hrac alebo si v stave, ze detail nedas, lebo ho nevies vymysliet. A ak nahodou sipy dojdu, tak len zamerne kvoli dramatickemu efektu.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
aj fakla zhasne len preto lebo ide Beholder. :lol:

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
jasne :) GM povie zhasla vam fakla a za rohom je beholder. a jeto :)

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Bojovník

Založený: 26.10.2007
Príspevky: 165
Body: 5
Bydlisko: PN\BA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
alef0 napísal:
Citácia:
Corvus: v com sa lisia pocitanie detailov a ich rozumny rozklad do viacerych scen od klasickeho mikromanazmentu? Z pohladu systemu za zdroj totiz mozeme povazovat cokolvek, co je nejakym sposobom obmedzene a teda treba s tym narabat opatrnejsie.


Na jednej strane je extremny priklad, ked si zaciarkavas minuty, po ubehnuti ktorych ti zhasne fakla, pripadne evidujes mieru prederavenia topanok (pozdravujem pocitacove RPG Realms of Arkania: Star Trail) alebo sa pri pohlade na dennik zdrzis strielania, lebo mas sipy len na dve kola.

Na druhej strane s dodavanim detailov zrejme nebudes setrit. Tam ta bud zastavi Rozpravac alebo iny hrac alebo si v stave, ze detail nedas, lebo ho nevies vymysliet. A ak nahodou sipy dojdu, tak len zamerne kvoli dramatickemu efektu.


Mikromanazment bol v tomto pripade mysleny skor ako praca s vlastnou postavou. V kazdom pripade ale bolo chybou zmiesat manazment hraca ( v zmysle detaily a pod ) a postavy ( majetok a jeho vlastnosti ). S detailami budes setrit v tom pripade, ak beries do uvahy fakt, ze nevies detaily tvorit takou rychlostou a nechces brzdit tempo udavane zvyskom skupiny.

PS: ale ten priklad bol uplne dokonaly :).


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15685
Body: 306
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Setrenie s detailami mas na mysli napr. v pripade, ze si vymyslel genialny detail a usetris si ho na neskor?

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Bojovník

Založený: 26.10.2007
Príspevky: 165
Body: 5
Bydlisko: PN\BA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
alef0 napísal:
Setrenie s detailami mas na mysli napr. v pripade, ze si vymyslel genialny detail a usetris si ho na neskor?


Nieco v tom zmysle, ale ten detail vobec nemusi byt ziadnym sposobom genialny. Proste akakolvek vtakovina pouzitelna neskor. Samozrejme je to len vtedy, ak je obmedzeny pocet detailov na jeden vystup.


Hore
 Profil ICQ  

Kňažná
Obrázok používateľa

Založený: 29.09.2007
Príspevky: 326
Body: 5
Bydlisko: ja som vsade
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
strasne neskoro, ale predsa (cez tyzden som absolutne nemala cas na nic)......spatne dakujem zucastnenym za poskytnutu prilezitost skusit si hranie  na vlastnej kozi........ :oops:  uprimne musim zkonstatovat, ze som sa davno tak dobre nebavila......a dufam ze si to coskoro zopakujeme...... :wink:

_________________
Don't let your head rule your heart or vice versa


Hore
 Profil  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 52 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun