HuSä http://annun.sk/ |
|
[Wushu] Sword & Sorcery http://annun.sk/viewtopic.php?f=54&t=5542 |
Stránka 4 z 4 |
Autor: | alef0 [ Ut. 04. Dec 2007, 12:11 ] |
Predmet príspevku: | |
Citácia: Corvus: v com sa lisia pocitanie detailov a ich rozumny rozklad do viacerych scen od klasickeho mikromanazmentu? Z pohladu systemu za zdroj totiz mozeme povazovat cokolvek, co je nejakym sposobom obmedzene a teda treba s tym narabat opatrnejsie.
Na jednej strane je extremny priklad, ked si zaciarkavas minuty, po ubehnuti ktorych ti zhasne fakla, pripadne evidujes mieru prederavenia topanok (pozdravujem pocitacove RPG Realms of Arkania: Star Trail) alebo sa pri pohlade na dennik zdrzis strielania, lebo mas sipy len na dve kola. Takyto mikromanazment napr. neriesime ani v nasom D&D a mam pocit, ze mnozstvo hracov od toho velmi rychlo ustupi. Nic to totiz neprinasa a je s tym len zbytocne vela zbytocnych papierovaciek. (Teda pardon: Dungeon Master ma radost. Hraci ostali v tme! Mozem na nich poslat beholdera! Inak povedane, Dungeon Master ma opticku vyhodu, lebo ked je postava v tazkostiach, je to pre DMa lepsie.) Na druhej strane s dodavanim detailov zrejme nebudes setrit. Tam ta bud zastavi Rozpravac alebo iny hrac alebo si v stave, ze detail nedas, lebo ho nevies vymysliet. A ak nahodou sipy dojdu, tak len zamerne kvoli dramatickemu efektu. |
Autor: | Quicci [ Ut. 04. Dec 2007, 12:12 ] |
Predmet príspevku: | |
aj fakla zhasne len preto lebo ide Beholder. |
Autor: | Corvus [ Ut. 04. Dec 2007, 12:15 ] |
Predmet príspevku: | |
jasne GM povie zhasla vam fakla a za rohom je beholder. a jeto |
Autor: | Odin [ Ut. 04. Dec 2007, 12:29 ] |
Predmet príspevku: | |
alef0 napísal: Citácia: Corvus: v com sa lisia pocitanie detailov a ich rozumny rozklad do viacerych scen od klasickeho mikromanazmentu? Z pohladu systemu za zdroj totiz mozeme povazovat cokolvek, co je nejakym sposobom obmedzene a teda treba s tym narabat opatrnejsie. Na jednej strane je extremny priklad, ked si zaciarkavas minuty, po ubehnuti ktorych ti zhasne fakla, pripadne evidujes mieru prederavenia topanok (pozdravujem pocitacove RPG Realms of Arkania: Star Trail) alebo sa pri pohlade na dennik zdrzis strielania, lebo mas sipy len na dve kola. Na druhej strane s dodavanim detailov zrejme nebudes setrit. Tam ta bud zastavi Rozpravac alebo iny hrac alebo si v stave, ze detail nedas, lebo ho nevies vymysliet. A ak nahodou sipy dojdu, tak len zamerne kvoli dramatickemu efektu. Mikromanazment bol v tomto pripade mysleny skor ako praca s vlastnou postavou. V kazdom pripade ale bolo chybou zmiesat manazment hraca ( v zmysle detaily a pod ) a postavy ( majetok a jeho vlastnosti ). S detailami budes setrit v tom pripade, ak beries do uvahy fakt, ze nevies detaily tvorit takou rychlostou a nechces brzdit tempo udavane zvyskom skupiny. PS: ale ten priklad bol uplne dokonaly . |
Autor: | alef0 [ Ut. 04. Dec 2007, 12:47 ] |
Predmet príspevku: | |
Setrenie s detailami mas na mysli napr. v pripade, ze si vymyslel genialny detail a usetris si ho na neskor? |
Autor: | Odin [ Ut. 04. Dec 2007, 12:51 ] |
Predmet príspevku: | |
alef0 napísal: Setrenie s detailami mas na mysli napr. v pripade, ze si vymyslel genialny detail a usetris si ho na neskor?
Nieco v tom zmysle, ale ten detail vobec nemusi byt ziadnym sposobom genialny. Proste akakolvek vtakovina pouzitelna neskor. Samozrejme je to len vtedy, ak je obmedzeny pocet detailov na jeden vystup. |
Autor: | venus [ Pi. 07. Dec 2007, 19:54 ] |
Predmet príspevku: | |
strasne neskoro, ale predsa (cez tyzden som absolutne nemala cas na nic)......spatne dakujem zucastnenym za poskytnutu prilezitost skusit si hranie na vlastnej kozi........ uprimne musim zkonstatovat, ze som sa davno tak dobre nebavila......a dufam ze si to coskoro zopakujeme...... |
Stránka 4 z 4 | Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |