HuSä
http://annun.sk/

[Wushu] Sword & Sorcery
http://annun.sk/viewtopic.php?f=54&t=5542
Stránka 4 z 4

Autor:  alef0 [ Ut. 04. Dec 2007, 12:11 ]
Predmet príspevku: 

Citácia:
Corvus: v com sa lisia pocitanie detailov a ich rozumny rozklad do viacerych scen od klasickeho mikromanazmentu? Z pohladu systemu za zdroj totiz mozeme povazovat cokolvek, co je nejakym sposobom obmedzene a teda treba s tym narabat opatrnejsie.


Na jednej strane je extremny priklad, ked si zaciarkavas minuty, po ubehnuti ktorych ti zhasne fakla, pripadne evidujes mieru prederavenia topanok (pozdravujem pocitacove RPG Realms of Arkania: Star Trail) alebo sa pri pohlade na dennik zdrzis strielania, lebo mas sipy len na dve kola.

Takyto mikromanazment napr. neriesime ani v nasom D&D a mam pocit, ze mnozstvo hracov od toho velmi rychlo ustupi. Nic to totiz neprinasa a je s tym len zbytocne vela zbytocnych papierovaciek. (Teda pardon: Dungeon Master ma radost. Hraci ostali v tme! Mozem na nich poslat beholdera! Inak povedane, Dungeon Master ma opticku vyhodu, lebo ked je postava v tazkostiach, je to pre DMa lepsie.)

Na druhej strane s dodavanim detailov zrejme nebudes setrit. Tam ta bud zastavi Rozpravac alebo iny hrac alebo si v stave, ze detail nedas, lebo ho nevies vymysliet. A ak nahodou sipy dojdu, tak len zamerne kvoli dramatickemu efektu.

Autor:  Quicci [ Ut. 04. Dec 2007, 12:12 ]
Predmet príspevku: 

aj fakla zhasne len preto lebo ide Beholder. :lol:

Autor:  Corvus [ Ut. 04. Dec 2007, 12:15 ]
Predmet príspevku: 

jasne :) GM povie zhasla vam fakla a za rohom je beholder. a jeto :)

Autor:  Odin [ Ut. 04. Dec 2007, 12:29 ]
Predmet príspevku: 

alef0 napísal:
Citácia:
Corvus: v com sa lisia pocitanie detailov a ich rozumny rozklad do viacerych scen od klasickeho mikromanazmentu? Z pohladu systemu za zdroj totiz mozeme povazovat cokolvek, co je nejakym sposobom obmedzene a teda treba s tym narabat opatrnejsie.


Na jednej strane je extremny priklad, ked si zaciarkavas minuty, po ubehnuti ktorych ti zhasne fakla, pripadne evidujes mieru prederavenia topanok (pozdravujem pocitacove RPG Realms of Arkania: Star Trail) alebo sa pri pohlade na dennik zdrzis strielania, lebo mas sipy len na dve kola.

Na druhej strane s dodavanim detailov zrejme nebudes setrit. Tam ta bud zastavi Rozpravac alebo iny hrac alebo si v stave, ze detail nedas, lebo ho nevies vymysliet. A ak nahodou sipy dojdu, tak len zamerne kvoli dramatickemu efektu.


Mikromanazment bol v tomto pripade mysleny skor ako praca s vlastnou postavou. V kazdom pripade ale bolo chybou zmiesat manazment hraca ( v zmysle detaily a pod ) a postavy ( majetok a jeho vlastnosti ). S detailami budes setrit v tom pripade, ak beries do uvahy fakt, ze nevies detaily tvorit takou rychlostou a nechces brzdit tempo udavane zvyskom skupiny.

PS: ale ten priklad bol uplne dokonaly :).

Autor:  alef0 [ Ut. 04. Dec 2007, 12:47 ]
Predmet príspevku: 

Setrenie s detailami mas na mysli napr. v pripade, ze si vymyslel genialny detail a usetris si ho na neskor?

Autor:  Odin [ Ut. 04. Dec 2007, 12:51 ]
Predmet príspevku: 

alef0 napísal:
Setrenie s detailami mas na mysli napr. v pripade, ze si vymyslel genialny detail a usetris si ho na neskor?


Nieco v tom zmysle, ale ten detail vobec nemusi byt ziadnym sposobom genialny. Proste akakolvek vtakovina pouzitelna neskor. Samozrejme je to len vtedy, ak je obmedzeny pocet detailov na jeden vystup.

Autor:  venus [ Pi. 07. Dec 2007, 19:54 ]
Predmet príspevku: 

strasne neskoro, ale predsa (cez tyzden som absolutne nemala cas na nic)......spatne dakujem zucastnenym za poskytnutu prilezitost skusit si hranie  na vlastnej kozi........ :oops:  uprimne musim zkonstatovat, ze som sa davno tak dobre nebavila......a dufam ze si to coskoro zopakujeme...... :wink:

Stránka 4 z 4 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/