HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 12 ] 
Autor Správa

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Pravidla: Wushu
Datum: 19. 2. 2008
Prostredie: male mesto na juhu USA v ktorom prave prepukla zombie epidemia
Styl: zombie action RPG v style filmu Dawn of the Dead (hlavne toho remaku z roku 2004)
Ucastnici: Alef0, Ozzy, Will, Corvus, Katka (ako neplatiaci divak ;-))
Priprava: minimalna. Na prostredi sme sa dohodli vopred. Ludia videli nejake klasicke zombie filmy (Dawn of the Dead...).
Priprava postav trvala menej nez hodinu, hraci mali uz dopredu pripravene idey, doklepli sa len rysy a strach.

Postavy:

Citácia:
punkac Spinavec (Corvus)
zlodej, nasilnik prislusnik gangu s odporom k oficialnym autoritam. lubi svoju mamu :)

- Prislusnik gangu 5
- Udret ta mozem hocicim co najdem na zemi 4
- Zjazvena tvar 3
- Neznasam fizlov (fear) 1


Citácia:
Jake Walker (Will)
codename "Barney", korporatna bezpecnostna sluzba.

- Disaster recovery procedures 5
- Sidearm of imminent doom 4
- Zbalim kazdu servirku v kaviarni 3
- Bez svojej vybavy som strateny (fear) 1


Citácia:
Ezra Herzog (Ozzy)
Mlady Zid, nadseny militarista. Vracia sa do USA v ramci opustaku z izraelskeho vycviku, pozriet starych rodicov.

- McGyver je moj vzor 5
- Izraelsky bojovy vycvik 4
- Mudrejsi ustupi 3 - ale nie ja. Staci byt dostatocne otravny a neustupny a druha strana ustupi urcite.
- Ucta k starsim1 (fear)

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15684
Body: 306
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Sceny:
1. color scena. Dievcatko sa ide vyspovedat do kostola, v krstitelnici ju nieco brutalne zabije

Nasleduju tri individualne mook sceny, ktore chcu dostat ludi do nemocnice

2. [mook] Spinavec so svojim kumpanom chcu okradnut o kabelku nepozornu zenu. Zvlastne sa tacka a umrie im pred ocami. Ked sa ju kumpan Jimmy pokusi okradnut zrazu sa preberie a hlboko ho uhryzne do pleca. Spinavec ho odvaza do nemocnice

3. [mook] Ezra sa prave vratil do USA a ide pozriet svojich starych rodicov. V zahradke za domom vidi svoju babku kecat s bazenarom. Az na to, ze spolu nekecaju, ale bazenar sa sape po starkej. Ezra sa jej vrhne na pomoc, zapasia spolu v bazene, starka je pritom vsak velmi kruto zranena a musi ist do nemocnice

4. [mook] Mr. Walker ma pokojnu sluzbu, ked zrazu na kamere vidi narusenie. Vyda sa s kolegom overit situaciu - ukaze sa, ze nejaky malatny clovek sa dobyja cez plot. Pokus vyriesit situaciu mierumilovne zlyha a napriek "varovnemu vystrelu do nohy" agresivita nepolavuje. Narusitel sa vrha po kolegovi, ale niekolko vystrelov a hlavne uderov baterkou ho spacifikuje. Mr. Walker sa rozhodne odniest telo do nemocnice.

5. [mook] (Ezrov fear)Ezra je v nemocnici, kde mu dovolia na chvilu navstivit svoju babicku na are. Vypadne elektrina a naskocia zalozne generatory. Babicka vsak zjavne dostane elektrosok, ktory ju preberie... a zacne sa vrhat po vedlajsej pacientke. Ezra nechape, co sa deje a je nuteny svoju starku spacifikovat. [Stavka: ak vyhra, spacifikuje ju, ak prehra, babicka sa dostane z miestnosti]. Nastane tvrda bitka ktoru ale Ezra prehra a starka vybehne sirit skazu do chodieb.

6. [mook] Spinavec (so svojim krvacajucim kumpanom) a Mr. Walker sedia v cakarni. Nejake neposedne decko, co cely cas pobehuje sa zrazu zacne zvijat a vrha sa na osetrovatela. Mr. Walker ho chce upokojit, ale nakoniec je nuteny pouzit svoju uderovzdornu baterku. Spinavcov kolega sa navyse tiez zacne tvarit nevrlo a zacne sa po nom sapat. Na to vsetko vypadne elektrina a nastane vseobecny chaos skomplikovany mnohymi neprijemnostami. Mr. Walker pochopi, ze treba predist panike a snazi sa s ostatnymi evakuovat co najviac ludi. [Stavka: ak vyhraju podari sa im ujst aj s pacientami, inak ujdu len sami] Pribiehaju dalsi nemrtvi. Ochrankari sa ich pokusaju neuspesne spacifikovat obuskami. Do toho prichadza Ezra, ktory duchapritomne pouzije svoje auto, ktorym vyrazi hlavny vchod. Zachrania asi 20 ludi, ktorych odvezu do bezpecia.

Vsetci usli z nemocnice a je otazka, co dalej. Ozzy navrhol, ze Ezra chce ist urcite pozriet deduska do streleckeho klubu a povedat mu o babke. Okrem toho ostatni chceli oboznamit autority s tym, co sa stalo v nemocnici. Vysledkom bola nasledovna scena:

7. [nemesis] (Spinavcov fear) Ezrovo auto trha asfalt 120kou za mesto do klubu. Policajti ich zastavia kvoli velkej rychlosti a chcu ich pokutovat. [Stavka: Osadka ich chce presvedcit, nech zavolaju na centralu, ze v nemocnici je problem.] Jednoduchy proces sa zvrhne, policajti si ich totiz pomylia s prevozcami nelegalnych Mexicanov. Pokusy volat vysielackou centralu su na druhej strane odmenene len tichom. Zmateni policajti sa najprv tvaria sebavedome a agresivne. Nastane ale chaos ked sa Ezra chyti deduskovej opakovacky a Spinavec hodi do jedneho z policajtov kamen. Mr. Walker a ostatni ich niekolkymi chmatmi spacifikuju. Z ich vysielacky sa nakoniec ozve hlasenie centraly, ze v nemocnici bol masaker.

Otazka bola co teraz. Bud spravit masakralnu scenu v klube, alebo sa vratit do mesta a zrezat to az tam. Vyhrala druha moznost, z navstevy dedkovho klubu bola color scena.

8. [color] Strelecky klub. Vela vlajok konfederacie, kolonialna era, cernosi ako sluhovia. Ezra stretava dedka, vravi mu o babicke a prosi o zbrane. Vyzbroja sa z bohatej zasoby brokovnic. Sadnu do Jeepu a vyrazaju spat do mesta.

Navrat do mesta - prisiel napad, ze obyvatelia sa zabarikadovali v skole, kde na nich doliehaju potacajuci sa obcania.

9. [mook] a.k.a 'Zombie Safari'. Vsetci prichadzaju na skolsky dvor, kde sa to hmyri zombiami. Nastane klasicky masaker, kde sa vsetci chcu prestrielat az dovnutra. Nabojov a lietajucich koncatin je pozehnane ("viete ako sa je krupicova kasa? Idete lyzicou zvonku do vnutra. Takto ich budeme nicit aj my.", v kritickom momente sa vsak prevratia aj s autom, kde zahynie Ezrov dedko. [Stavka: Dostanu sa do skoly?]Podari sa im vsak dostat do vnutra, zachrani ich totiz skolnikova opakovacka.

Tu sa chcela uz klimaxova scena. Nastala ale velka dilema: ci nechat otvoreny koniec, alebo uzatvorit to a hlavne sa chcela scena nemesis. Problem vsak spocival v tom, ze zombies su sami osebe mookovsky orientovani. Padli dva napady: bud dodat nejaku superzombie, mastermind zombie alebo nieco podobne alebo formalne vyhlasit hordu zombie za jednu mnohotelovu nemesis. Na superzombie nebola nalada ani atmosfera, tak sa pristupilo k druhej moznosti.

10. [nemesis] Blizi sa rano a dochadzaju naboje a material. Zombies sa zacali valit do telocvicne z dvoch smerov - cez hlavny vchod a cez okno. Najprv vpadne do miestnosti dvojmetrovy jednoruky cernoch. V tej jedinej ruke vsak zviera svoju druhu ruku, ktorou mlati vsetko hlava nehlava. Mr. Walker sa ich snazi spacifikovat, Ezra ho ostreluje brokovnicou. Z druhej strany sa zjavi postupne cely repertoar kymacajucich sa ludi - byvala prostitutka Rosie odstavuje Spinavca vrhom skolnikovej hlavy, byvaly dochodca pretahuje po hlave palicou mamu braniacu deti. Ezra podraza nohy hasiacim pristrojom, Walker pouziva svoju baterku a co pride. Spinavec sa zrazu najde v obkluceni a uteka cez jedalen do kuchyne, kde ho vsak prepadne dalsie stado. Jeho situacia je beznadejna, vystreli do plynovych nadrzi a odpali sa aj so stadom.

Ezra a Mr. Walker vidia, ze situacia je stratena a rozhodnu sa utiect na strechu ako jedine bezpecne miesto, prida sa k nim aj nejaky byvaly policajt. Podari sa im dostat hore a policajt je uz uz skoro s nimi, ked ho na rebriku cosi rozsape. Ezrovi sa podari ziskat dymovnicu, ktoru odpali. Pri pohlade zo strechy vidia hordy valiace sa vsetkymi otvormi do skoly.

Dymovnicu spozoruju vrtulniky Narodnej gardy, ktore sa vynoria spoza obzoru. Nasleduje skok zo strechy do vrtulnika a strelbou z palubneho gulometu dokona Garda dielo skazy.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ok. upravy dokoncene (doplnil som par veci do alefovho zapisu)

btw. toto bolo prve skutocne akcne wushu :) a co sa mi pacilo ze sa nam to nezvrhlo na frasku.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Ozzius Trespassianus Crassus
Obrázok používateľa

Založený: 07.10.2004
Príspevky: 7234
Body: 121
Bydlisko: Triumvirat
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ja som nadseny, len na zaciatku som mal este take prenesene tyky z Dnd ked som napriklad nenazbieral detaily lebo som mal v podvedomi pocit ze scena je ukoncena a ze pride nejaka gm resolution, ale musim povedat ze potom som si zvykol a nemal som problem pokracovat aj v scenach pri ktorych by som podvedome ocakaval rozhodny hod kockou

privital by som aj kritiku smerom k mojmu hraniu aby som vedel na co si mam dat pozor a co zlepsit

inak ten uzasny pocit z wushu ma najviac prepadol cestou domov v aute ked som si filmovo zrekapituloval co vsetko sa udialo

_________________
A Sheepdog is a state of being, a state of mind. It is an unspoken understanding that we are the protector of the flock, a guardian to those not capable of guarding themselves. The old, the weak, the infirmed, the average, we oversee them all.


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ja myslim ze ste sa obaja chytili uplne vyborne. a co ma tesilo ze sme sa vo velkej miere drzali hry... teda miera offtopicov bol uplne minimalna a nerusiva. povedal by som ze to bolo preto ze ste sa mohli pri hre maximalne vydovadzat :)

Citácia:
len na zaciatku som mal este take prenesene tyky z Dnd ked som napriklad nenazbieral detaily lebo som mal v podvedomi pocit ze scena je ukoncena a ze pride nejaka gm resolution, ale musim povedat ze potom som si zvykol a nemal som problem pokracovat aj v scenach pri ktorych by som podvedome ocakaval rozhodny hod kockou


vsimol som si na zaciatku si sa vzdy zastavil ked tvoja postava nieco urobila a cakal si ze co na to GM.. ale to po uvodnych scenach uplne zmizlo a bolo to vsetko v poriadku. na wushu sa da lahko naskocit len clovek musi potlacit niektore navyky ako to ze cakas ze GM a kocky vyhodnotia ako sa ti nieco podarilo a to ze netreba vzdy hladat najefektivnejsie riesenie ale najefektnejsie (s tymto nikto nemal problem;))

Citácia:
inak ten uzasny pocit z wushu ma najviac prepadol cestou domov v aute ked som si filmovo zrekapituloval co vsetko sa udialo

toto je jedna z veci preco mam wushu skutocne rad: zanechava filmovy pocit. teda ked si to prehras v hlave tak tam neboli ziadne 'hluche sceny' vzdy sa nieco dialo, malo to spad a bolo tam mnoho momentov na ktore sa dobre spomina.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tato hra je improvizacne orientovana a par krat sme sa preto stratili v tom kto sa kde prave nachadza a co robi. Taktiez by som sa nebal dotiahnut popis prostredia ako skola aj na uroven aspon orientacnej mapky z rovnakeho dovodu.

Tiez som mal rovnaky tyk ako Ozzy, teda cakat na reakciu GM a spoluhracov na moje akcie a popravde mi to chybalo pri scenach s nemesis. Vychadza to podla mna z principu opisovania detailov, ked po zahlbeni sa do pribehu som sa bez ohladu na pocet detailov snazil opisat scenu. Pride mi kravina seknut so scenou len pretoze uz mam dost detailov na hod kockou, vlastne som si detaily takmer vobec neratal ale proste opisoval sceny. Preto myslim, ze pri takejto dynamickej hre by ostatne postavy mohli mat moznost zareagovat, nijak rozsiahlo ale predsalen. Prislo mi trochu rusive reagovat dodatocne a nie v linearnej suslednosti. Napriklad ked nas zastavili policajti, Ezra vystupil z auta udiala sa scena konfrontacie s policajtami pricom v reale by sme urcite vystupili obaja naraz a nesledovali vybavovanie v spatnom zrkadle :) Keby som vtedy mohol vstupit do deja a povedat, vystupujem aj ja, verim ze reakcia policajtov by bola ina.

Nehovoriac o tom, ze pri tahu hracov na dlhu chvilu sa policajti ocitaju v ich rukach a mne sa prave paci ten princip, ze kym niektory iny hrac rozpovie scenu tak sa scena zmeni. GM sa v tomto pripade ale v podstate iba prizera co s "jeho postavami" robia hraci a hrac vie ako policajt zareaguje kedze on rozprava scenu.

V mookovskych scenach to samozrejme nevadi ked hrac opise ako prave skosil troch zombies a stvrteho nacal.

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Citácia:
Tato hra je improvizacne orientovana a par krat sme sa preto stratili v tom kto sa kde prave nachadza a co robi. Taktiez by som sa nebal dotiahnut popis prostredia ako skola aj na uroven aspon orientacnej mapky z rovnakeho dovodu.

toto sa stava ak sa poriadne nepocuva co rozpravaju hraci, pripadne sa to nepochopi (ako tie hasiace pristroje). orientacnu mapku by som do wushu naozaj nedaval :) myslim ze to nie je absolutne podstatne.. ja som si tam napr. tu kuchynu dal preto lebo sa mi to zdalo zaujimave.. keby bola mapka a kuchyna je na druhej strane skoly, tak by som nemohol prestrelit tie plynove flase a na to som sa dost tesil :)

Citácia:
Nehovoriac o tom, ze pri tahu hracov na dlhu chvilu sa policajti ocitaju v ich rukach a mne sa prave paci ten princip, ze kym niektory iny hrac rozpovie scenu tak sa scena zmeni. GM sa v tomto pripade ale v podstate iba prizera co s "jeho postavami" robia hraci a hrac vie ako policajt zareaguje kedze on rozprava scenu.

toto je nejake nedorozumenie. v nemesis scene praveze nemoze hrat hrac za nemesis. teda my sme nemohli hovorit co robia policajti (okrem nejakych samozrejmych veci ako to ze ked som mu hodil kamen do ruky ze mu vypadla zbran). obcas je tam ten zvyk z mook sceny popisovat aj nepriatela v nemesis scene ale na to som vas pocas hry par krat upozornil.

Citácia:
pride mi kravina seknut so scenou len pretoze uz mam dost detailov na hod kockou, vlastne som si detaily takmer vobec neratal ale proste opisoval sceny.

striedanie po siestich detailoch je dobre na to aby si nerozpraval prilis dlho a aby sa hra mechanicky pohla :) ale ked je niekto zaujimavo rozbehnuty tak nie je problem aby dokoncil.. len sa to nesmie prehanat.

Citácia:
Preto myslim, ze pri takejto dynamickej hre by ostatne postavy mohli mat moznost zareagovat, nijak rozsiahlo ale predsalen. Prislo mi trochu rusive reagovat dodatocne a nie v linearnej suslednosti. Napriklad ked nas zastavili policajti, Ezra vystupil z auta udiala sa scena konfrontacie s policajtami pricom v reale by sme urcite vystupili obaja naraz a nesledovali vybavovanie v spatnom zrkadle

ta moznost tam ale stale je... teda kludne si mohol ozzymu povedat ze chces aby aj tvoja postava vystupila.
to striedanie je fajn v tom ze vzdy je spotlight namiereny na toho hraca ktory prave popisuje, takze kazdy ma rovnaky priestor na to aby jeho postava v hre zaziarila.
este sa opytam, bolo zle ze Ezra zacal vybavovanie s policajtami sam a ty si sa zapojil az za nim? narusilo to nejak pribeh? nebolo to zaujimave?

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Detialy: smerujem skor k hraniu stylom opisem detaily aby som si mohol hodit kockou a zabit priseru. Zo zaciatku sme mali par tych situacii uz mas dost, hod si. Zaroven pri scenach ako skolsky dvor alebo intro postavy necakam, ze sa to odbavi hned a dobre ano ja rad vela kecam ked pride na opis sceny :)
_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--

Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Citácia:
Scena s policajtami: Len mi to prislo nelogicke, ze v tej situacii (uketame z mesta, adrenalin, panika) vystupi iba jeden a ten sa bude vybavovat z policajtami a dalsich 13 ludi v aute nic nerobi

bolo to nelogickejsie nez strelit varovny vystrel do nohy? :P

mne to prislo uplne logicke ze sa policajti vybavuju najprv len so soferom... a potom sme predsa vystupili vsetci a zapojili sa.. tu som skutocne ziaden problem nevidel... :ikonka15:

Citácia:
Ide mi o to, ze ked uz tam sedime vsetci traja tak nemam problem ak si hrac povie ako reaguje miesto toho aby som z jeho postavou urobil nieco ja.

wushu je charakteristicke tym, ze hraci by nemali problem vzdat sa do istej malej miery kontroly nad svojou postavou a doverovat svojim spoluhracom a GMovi..ale chapem ze hracom zvyknutym na klasicke rozlozenie pravomoci v beznych RPG hrach: "GM kontroluje prostredie a hrac kontroluje len svoju postavu." to moze byt divne.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15684
Body: 306
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Scena s policajtmi mi s odstupom casu prisla trochu zvlastna. Mozno sa to malo spravit ako mook scena. Mal som totiz problem s koordinaciou policajtov (nehovoriac o tych civilistoch, ktori si tam len sedeli a na zaver sa rozutekali).

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ja s tou scenou naozaj nemam ziaden velky problem...

co tam bolo na povazenie:
- civilisti: to vo filmoch vidim casto... vsetko vyjednavaju hlavne postavy a ostatni len prizeraju pripadne urobia nieco hromadne.. (toto je velmi vidiet napriklad v serialy lost, kde ostatni prezivsi funguju len ako krovie a chodia za protagonistami ako ovecky.)
- koordinacia: tam nastalo nedorozumenie ked Ozzy chytal pusku a ty si nevedel ze je vnutri auta. obcas bolo zmatocne kto sa bavi so starym a kto s mladym policajtom. mna to miatlo hlavne kvoli tomu ze alef im zvolil uplne opacne povahy nez by som ocakaval.. teda mlady bol sebavedomy a stary ustrachany.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Corvus napísal:
wushu je charakteristicke tym, ze hraci by nemali problem vzdat sa do istej malej miery kontroly nad svojou postavou a doverovat svojim spoluhracom a GMovi..ale chapem ze hracom zvyknutym na klasicke rozlozenie pravomoci v beznych RPG hrach: "GM kontroluje prostredie a hrac kontroluje len svoju postavu." to moze byt divne.


Este raz, toto nieje problem, rozdelim to snad prehladnejsie do dvoch bodov,
Reakcie GM: nie kontrola prostredia ale GM postav teda hlavne v pripade nemesisu. Prislo by mi akcnejsie keby GM reagoval skor nez na konci hrackych akcii ako v mook scenach kedze nemesis je de facto ina postava a musi reagovat na troch hracov povedzme, ciste koli dynamike deja.
Napriklad: Ezra vystupuje z auta a odohrava sa scena. Vystupujem z auta ja a idem k policajtom a na toto by policajti mohli zareagovat skor nez po tvojom tahu.

Spoluhraci: nieje problem odovzdat svoju a manipulovat s inou postavou avsak, mam tyk prave z online pisania, nemanipulovat s cudzou postavou nejak vyrazne.
Napriklad: nechat tvoju postavu vyskocit z okna pretoze vo svojom tahu sa najskor zbytocne budes drapat naspat. Keby si ale narozdiel od toho ty sam povedal, ja v ramci uhybu skacem z okna a kotrmelcom dopadam na chodnik tak je to podla mna o inom. Ajked urcite plati vseobecne pravidlo nenecham tvoju postavu zomriet alebo vyradit so sceny su podla mna veci ktore by si chcel urobit a mna nenapadnu alebo ich nebudem chciet urobit lebo si niesom isty ci sa to hodi.
Za seba, v tejto hre som mal mozno styry - pat krat napad takto vstupit do opisu niekoho ineho co mi vzhadom na mnozstvo akcie nepride tak vela a zas nemozem povedat, ze by sa situacia nevyriesila v poho. Just an idea.

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 12 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun