HuSä
http://annun.sk/

[Breaking the Ice] Padajuce hviezdy
http://annun.sk/viewtopic.php?f=54&t=5947
Stránka 1 z 3

Autor:  alef0 [ Št. 03. Apr 2008, 10:29 ]
Predmet príspevku:  [Breaking the Ice] Padajuce hviezdy

Pravidlá: Breaking the Ice
Ucastnici: Baelara, alef0
Datum: 2. 4. 2008
Miesto: Cafe Tarantino
Trvanie: 19:30 - 21:45 (z toho vyroba postav cca hodinu)
Priprava: ziadna

V prvom rade sme si potrebovali vybrat setting. Uz pred hranim to smerovalo k prostrediu Britanie z 19. storocia, atmosfera z trojice Jane Austen, slecny Bronteove, Barbara Cartlandova a Oscar Wilde. (Z toho som videl davnejsie An Importance of Being Earnest a preletel den predtym obsah Jane Eyrovej na Wikipedii.) Pri rozhodovani, ci dat dej do Londyna alebo do mesta sme zvolili ten standardny vidiek (letne sidla, zahrady atd). Tomu zodpoveda aj Rating.

Switch: Nastala kratka uvaha o tom, ci urobit cross-gender (teda muz hra zenu a zena hra muza). Osobne som nebol nadseny to robit (predsudky, nabeh na frasku, atd). Ale chvilu to vyzeralo velmi tesne ;-) Klasicke romany su postavena na tom, ze gentleman z vysokej spolocnosti sa stane objektom tuzby nejakej zeny z nizsich vrstiev, ktora po nom tuzi, umara sa a sanca, ze sa ich vztah naplni, je mala. Vymena spocivala v spolocenskom postaveni a prestizi: zena bude z high society (vid nizsie) a muz je ten v socialnom rebricku, perspektivach a postaveni nizsie. Kto sa umara po kom, uvidite nizsie.

Postavy:

Rysy:

Muž:
Tmavosivá
...Moor (slatiny)
.....Samota
.....Nostalgia
.......Melanchólia
...Babôčka (motýľ)
.....Krehkosť
...Sova
...Nedeľná škola
.....Bezúhonnosť
...Decentný
.....Oxford
.......Primus triedy
.......Oscar Wilde

Žena:
Strieborná
..decentné
..šperky
....glitter (ligotať sa)
....bitter
..šedivosť vlasov
....múdrosť
..mesiac
....svetlo
......alabaster
..druhá
....šanca
..baňa
....netopier
....Paraguay

Postavy:
Jonathan Twist ("Would there be any more twists in my life?") - ucitel na zakladnej skole v malom mestecku / obci na vidieku

Rysy:
Osobné:: vážená osoba v obci, Lady Winterley (jeho staršia známa, s ktorou ale nemá vzťah)
Pracovné: učiteľ
Voľný čas: chová holuby

Ostatné zvažované: Oxford (vzdelanie, kultúra atmosféra). Entomológ (nahradené holubmi)

Lady Irene (Irene Swithinbank) - dcéra obchodníka so šperkami, ktorá si kúpila letné sídlo v mestečku
Osobné:: bohatá, optimista, mentor
Pracovné: obchod so šperkami
Voľný čas: maľuje


Konflikt
Postavám sa vytvorí konflikt, čo je niečo čo im môže prekážať ísť na rande.
Jonathan Twist (2 konflikty. Oficialne to povlene nie je, ale dohoda je dohoda)
.."Už to nebude ako predtým" (strach z nadviazania kontaktov zo ženou kvôli obave z (ďalšieho?) zlyhania
..Čo povedia ľudia v meste?
Lady Irene:
..Čakám na princa na bielom koni (a tento to stále nie je)

Scény
Dohodli sme sa, že na začiatku sa nepoznajú, teda Attraction 0.

Scéna 1: záhradná party [Jonathanova scéna]
Ktosi zorganizoval záhradnú párty na počesť príchodu Lady Irene. Jonathan tam dôjde s pastorom, pretože jeho prítomnosť je žiadaná (nie je však nadšený). V rámci spoločenského programu recituje Shakespearov sonet (My Mistress' Eyes Are Nothing Like the Sun). Lady Irene je potom predstavená občanom. Jonathan sa baví s pastorom, Lady Irene sa s ním chce zoznámiť (takmer hneď v nej vzplanie vzťah). Pochváli jeho prednes a s náznakom flirtu sa ho spýta, či by mohol zarecitovať nejaké sonety aj jej, Jonathan nevinne odmietne, čím by Lady Irene za normálnych okolností urazil, ale ona ho chápe. Pošepne mu, že je pozvaný do saléna, na rozlúčku sa ho jemne dotkne na pleci. Pastor hádže na oboch pobúrený pohľad.

Hádzali sa strašne zlé hody (samé neúspechy). Postihové kocky sa vyhodnotili spätne (odmietnutie sonetu), Attraction bol nula (čiže žiadne attraction kocky). Konfliktové kocky boli spätne za to, čo si pomyslí pastor.

Scéna 2: škola [scéna Lady Irene]
Pastor dostal úlohu sprevádzať Lady Irene po okolí a cestou sa zastavili aj v škole. Učiteľ Twist práve končí hodinu (zemepis Južnej Ameriky, Paraguaj). Lady Irene si sadá do poslednej lavice a je fascinovaná výkladom. Obraz učiteľa a jeho hlas jej voľne splynie s obrazom a hlasu jej mentora. Vyučovanie o chvíľu končí a ostanú v miestnosti len oni dvaja (pastor mizne niekde mimo). Twist ju zavolá do zadnej miestnosti, kde jej chce ukázať oxfordský atlas Južnej Ameriky. Lady Irene fascinovane študuje atlas a spomína si na svoju mladosť [zaviedli sme do hry to, že v detstve žila tam] a nahlas rozpráva o tom, kde bývali, kde všade boli. Jonathan sa zdanlivo nezaujato prechádza po miestnosti, ale v skutočnosti v ňom Irenin hlas vyvoláva zabudnutú túžbu odísť niekam preč z tejto dediny, kde ostane asi do konca života. Potom však scéna nepokračuje, pretože Jonathan trochu kruto (a opäť nevinne) ohlási, že musí odísť, čím pretrhne čaro scény.

Hádzalo sa už lepšie, použili sa aj postihové aj konfliktové kocky, na konci scény stúpol Attraction na 1. Tu sa ale ukázalo, že v skutočnosti by mal byť attraction ,,nesymetrický". Lady Irene ho mala určite zvýšený, ale Jonathan sa vzpiera a nevyzeralo to tak, že zdieľa rovnaký postoj.

Scéna 3: salón [scéna Jonathana]
Jonathan je v salóna, ktorý usporiadala Lady Irene. Vyberaná spoločnosti plná umelcov, maliarov, hercov. Jeho učiteľská časť mysle sa poburuje proti tejto "elite", ale jeho oxfordská časť vie, že je to to, čoho bol niekedy súčasťou. V rámci salónu predvedú herci ukážku z hry Salome od Oscara Wildea [hra bola v Británii zakázaná].

Teď jsem zlíbala tvá ústa, Jochanaane, zlíbala jsem ústa tvá. Na tvých rtech byla hořká chuť, byla to chuť krve, byla to chuť lásky? Říká se, že láska je hořká - leč toť je lhostejno, lhostejno, zlíbala jsem ústa tvá, Jochanaane, zlíbala jsem ústa tvá.

Keď herečka hrajúca Salome recituje tento monológ, Jonathan ho začne fascinovaný pošepky recitovať spolu s ňou. Lady Irene stojaca neďaleko neho si to všimne, lenže tým vyruší Jonathana z tranzu. Ten je mimo z toho, že sa nechal uniesť a navyše, že ho pri tom pristihla Lady Irene a ako prvú reakciu odchádza do vedľajšej miestnosti.

[strih]

Galéria obrazov. Jonathan obdivuje obraz "Večer v slatinách". Lady Irene sa k nej pridá a skúša nadviazať dialóg tým, že aj ona maľuje krajinky. Jonathan s iróniou poznamená, že nevyzerá ako žena, čo chodí do prírody (následná reakcia bola: "ja keby som bola Lady Irene, tak mu otrepem obraz o hlavu"). Potom zamyslene hovorí o tom, že na slatinách je veľmi pekne a aj keď to na prvý pohľad vyzerá šedo, nezaujímavo a smutne, v skutočnosti tam prúdi život ("Za každou šedou sa skrýva mnoho zaujímavého a naopak."). Lady Irene rozpráva o tom, ako chodievala sama maľovať do prírody a že často túžila po spoločníkovi. Jonathan zase odpovedá, že často tam chodieva len s pastorom, ale má pocit, že ten je tam len z povinnosti, čo je niekedy horšie, ako keby tam nebol. Pozve ju na ďalší výlet s priateľmi.

Nastali hody kockami, attraction bol vysoký, tak sa dopísala kompatibilita "Príroda".

Tu skončilo prvé rande (keďže končilo sedenie). Hodilo sa na trvalosť kompatibility (5) a teda majú spoločný záujem.

V ďalšom dieli uvidíte:
výlet do prírody, na ktorý pastor nepríde.

-----------------------------------
Morálne ponaučenia:
* Dôležité je, že hráči si scény nahadzujú sami. Čiže aktívny hráč opisuje to, čo sa v scéne deje a sprievodca ho len koriguje. Teda dáva do nej len tie prvky, ktoré mu vyhovujú a určuje to, kam ju chce dotiahnuť. Na rozdiel od reálneho rande, kde sa ľudia rozprávajú, flirtujú a povedané divadelne, repliky idú jedna za druhou, rýchlo a na striedačku, tu je to tak, že hráč má iniciatívu počas celej scény a sprievodca mu len pomáha. Tým, že scéna trvá dlhšie, má sprievodca čas vidieť to, v akých hraniciach sa asi aktívny hráč chce pohybovať a má čas na premýšľanie o tom, čo si dá vo svojej ďalšej aktívnej scéne. Rovnako sa tym da udrziavat rozumna miera "vynorenia" z postavy (keby mal niekto pocit, ze sa rande postav mimovolne presuva do roviny rande hracov). "Vynorenie z postavy" sa da tiez riadit volbou nejakeho kliseoviteho, pripadne neosobneho herneho sveta, dodanim publika, alebo tahanim ku crazy komedii / fraske / teenage oddychovemu filmu.
* pravidlá som pred hraním nečítal. Cestou v autobuse späť som pochopil, že je to možno podobné Wushu - každá za detail je bonusová kocka. Zistil som, že Attraction bonus sa dáva za veci, ktoré sa udejú ešte pred rande (to sú tie ruže v pravidlách). U nás sme to nepoužívali (lebo sme o tom nevedeli), ale keďže attraction bonus bol 0, tak všetko sedí.
* po spísaní reportu som zistil, že sa to hralo spôsobom bližším Primetime Adventures - teda neboli to rande ako také, ale skôr scény, ktoré k tomu viedli. To však nie je prekážka.
* postihové kocky sme prideľovali spätne tým, že sme sa zamysleli, aké negatíva sa v opise diali. Podľa pravidiel to má byť tuším tak, že najprv sa opíšu Attractions, potom bonusy, potom sa hodí a keď je hod nedostatočný, zapájajú sa postihové/konfliktové kocky. My sme to robili tak, že attractions zatiaľ neboli, opisovala sa scéna, získali sa bonusové kocky, hodilo sa a keď toho bolo málo, tak sa vyhodnotili spätne body pre postihové a konfliktové kocky. Tu si treba prečítať pravidlá :-) Dôležité ale bolo to, že mechaniky nebránili príbehu. Aj keď sa to na budúce bude robiť inak.
* atmosféra je dôležitá vec. V Cafe Tarantino nebol v pivnici pocas polovice hrania nikto, potom prichadzali nejaki ludia, ale tych som si uz nevsimal. Out-of-place vecou bol drum-n-beat soundtrack z madarskeho Kontrollu zahrany v kaviarni z reprakov pred hranim, co je na jednej strane nanajvys obskurna vec, ale do viktorianskeho vidieka sa to prilis nehodilo. V kazdom pripade feeling a hustota bola vyborna (nepadali ziadne hlasky ani nic podobne).

Autor:  venus [ Št. 03. Apr 2008, 10:51 ]
Predmet príspevku:  Re: [Breaking the Ice] ...

hmmmm, moj nazor trosku pookrial....
asi sa to da hrat aj seriozne bez toho aby to dopadlo trapne alebo fraskoidne....

tesim sa na dalsi report... :wink:

Autor:  Baelara [ Št. 03. Apr 2008, 10:53 ]
Predmet príspevku:  Re: [Breaking the Ice] ...

Za seba hovorim, ze pred hrou som mala jemne obavy (ako to dopadne, ziadna priprava etc...) ale dopadlo to lepsie ako by som si vobec kedy trufla povedat (velmi subjektivne :))

Alef nespomenul (alebo som to prehliadla), ze sme sa rozhodli neurobit cross-gender, ako dostatocny switch sme uvazili totalnu zmenu prostredia, kultury, spolocenskeho postavenia.

Velmi skvele bolo to, ze sme si tam mohli dat Shakespeara a Wildea bez toho, aby to in-game vyznievalo nevhodne (na sucasnom rande odohravajucom sa na diskoteke by to proste nebolo mozne, alebo by to posobilo pateticky alebo nadnesene). Tiez myslim, ze sa nam podarilo vyrobit taku nostalgicky posobiacu atmosferu, nepozorovala som nic, co by bolo neprimerane pre dobu a miesto, kde sa dej odohrava.

Pre mna naj scena bola scena s monologom Salome, priam som neodolala a tesila sa ako male decko :) Prave tu by som povedala, ze Lady Irene mala personal attraction voci Johnatanovi o pat poschodi vyssiu ako on voci nej (Alefov napad so sepkanim monologu Johnatanom bol proste uplne neskutocne dobry).

Alef0 napísal:
* Dôležité je, že hráči si scény nahadzujú sami. Čiže aktívny hráč opisuje to, čo sa v scéne deje a sprievodca ho len koriguje. Teda dáva do nej len tie prvky, ktoré mu vyhovujú a určuje to, kam ju chce dotiahnuť. Na rozdiel od reálneho rande, kde sa ľudia rozprávajú, flirtujú a povedané divadelne, repliky idú jedna za druhou, rýchlo a na striedačku, tu je to tak, že hráč má iniciatívu počas celej scény a sprievodca mu len pomáha. Tým, že scéna trvá dlhšie, má sprievodca čas vidieť to, v akých hraniciach sa asi aktívny hráč chce pohybovať a má čas na premýšľanie o tom, čo si dá vo svojej ďalšej aktívnej scéne. Rovnako sa tym da udrziavat rozumna miera "vynorenia" z postavy (keby mal niekto pocit, ze sa rande postav mimovolne presuva do roviny rande hracov). "Vynorenie z postavy" sa da tiez riadit volbou nejakeho kliseoviteho, pripadne neosobneho herneho sveta, dodanim publika, alebo tahanim ku crazy komedii / fraske / teenage oddychovemu filmu.

Tuto velmi odporucam, aby nahodou podvedomie nespracovalo nejake podnety nespravne, hovorit v tretej osobe, teda sa vyhnut prilisnemu vnoreniu do postavy. Publikum by som nedodavala, podla mna by sa nudilo, alebo by kazilo atmosferu - podla mna k tejto konkretnej hre je jemny pocit komornosti a intimity potrebny, ak sa to chce hrat seriozne. V pravidlach sice je moznost hrania jednej postavy viacerymi ludmi, pravdupovediac sa mi to nepaci (nie kvoli tomu, ze niekto naraba s mojou postavou - v narativoch po kolach sa to nutne musi diat - ale styria ludia hrajuci jednu postavu je pre mna privela)
Alef0 napísal:
* po spísaní reportu som zistil, že sa to hralo spôsobom bližším Primetime Adventures - teda neboli to rande ako také, ale skôr scény, ktoré k tomu viedli. To však nie je prekážka.

My sme to hrali skor ako divadelnu hru, dohrali sme prve dejstvo - ako sa spoznali a preletela iskra. Boh vie, co bude v dalsom dejstve :)

Citácia:
* postihové kocky sme prideľovali spätne tým, že sme sa zamysleli, aké negatíva sa v opise diali. Podľa pravidiel to má byť tuším tak, že najprv sa opíšu Attractions, potom bonusy, potom sa hodí a keď je hod nedostatočný, zapájajú sa postihové/konfliktové kocky. My sme to robili tak, že attractions zatiaľ neboli, opisovala sa scéna, získali sa bonusové kocky, hodilo sa a keď toho bolo málo, tak sa vyhodnotili spätne body pre postihové a konfliktové kocky. Tu si treba prečítať pravidlá Dôležité ale bolo to, že mechaniky nebránili príbehu. Aj keď sa to na budúce bude robiť inak.

Tu si dovolim nesuhlasit- podla mna to bolo skvele prave v tom, ze sa mohli opisovat aj vnutorne hnutia a nevyhody vramci normalneho narativu a potom im spatne pridelit kocky (pride mi neprirodzene, ze najprv sa udeju dobre veci, a potom pride nieco zle, ked dobre mechanicky nesplni svoj ucel - toto ciastocne riesi zapracovanie konfliktu).

Autor:  Peekay [ Št. 03. Apr 2008, 11:00 ]
Predmet príspevku:  Re: [Breaking the Ice] ...

venus napísal:
hmmmm, moj nazor trosku pookrial....
asi sa to da hrat aj seriozne bez toho aby to dopadlo trapne alebo fraskoidne....


A tak sa lamu lady hracov voci tejto hre.

Ja ked som vcera videl demonstraciu, ako to v skutocnosti funguje, tak otvorene vravim, ze s hocikym a hocikedy, a vobec by mi to neprislo cudne (aj s inym chalanom). Proste vsetky tie obavy su totalna kravina... a clovek si to jasne uvedomi, ked vidi, ako to v skutocnosti funguje.

Autor:  lev [ Št. 03. Apr 2008, 11:02 ]
Predmet príspevku:  Re: [Breaking the Ice] ...

Viacero rôznych settingov mám v hlave na túto hru, od Leia, Han romancy až po Lucy a Nosferatu, toto vyzerá tiež výborne.

Košická sekcia nesklamala ;)

Autor:  Baelara [ Št. 03. Apr 2008, 11:35 ]
Predmet príspevku:  Re: [Breaking the Ice] ...

Peekay napísal:
venus napísal:
hmmmm, moj nazor trosku pookrial....
asi sa to da hrat aj seriozne bez toho aby to dopadlo trapne alebo fraskoidne....


A tak sa lamu lady hracov voci tejto hre.

Ja ked som vcera videl demonstraciu, ako to v skutocnosti funguje, tak otvorene vravim, ze s hocikym a hocikedy, a vobec by mi to neprislo cudne (aj s inym chalanom). Proste vsetky tie obavy su totalna kravina... a clovek si to jasne uvedomi, ked vidi, ako to v skutocnosti funguje.


S kazdym urcite nie.

Autor:  Peekay [ Št. 03. Apr 2008, 11:50 ]
Predmet príspevku:  Re: [Breaking the Ice] ...

Ty mozno nie ;)

Autor:  thera [ Št. 03. Apr 2008, 12:41 ]
Predmet príspevku:  Re: [Breaking the Ice] ...

výborne :)
som rada, že sa vám hra vydarila, tak ako nám s levom naša

teším sa na vaše pokračovanie

Autor:  Baelara [ Št. 03. Apr 2008, 13:35 ]
Predmet príspevku:  Re: [Breaking the Ice] ...

Peekay napísal:
Ty mozno nie ;)


Hrat sa to da s kazdym, otazne je, ci by sa dosiahla taka atmosfera a "zapamataniahodnost" (pochybujem). Urcite by som mala iny pocit, keby som to hrala napriklad s nejakym nevyburenym pubertakom, ktory by sa to snazil tlacit na graphic sex, co by urcite mohlo byt zabavne, ale nemalo by to ten spravny feeling.

Inak povedane pre roznych hracov rozne hry, aby kvalita a zazitok boli optimalne.

Autor:  Peekay [ Št. 03. Apr 2008, 14:06 ]
Predmet príspevku:  Re: [Breaking the Ice] ...

Baelara napísal:
Inak povedane pre roznych hracov rozne hry, aby kvalita a zazitok boli optimalne.


S terminom optimalne by som asi v tomto kontexte zachadzal hodne opatrne... vidim teraz pred ocami hodne romanticke BtI, hodne komedialne BtI, hodne "nevyburene" BtI, ale osobne si moc netrufam povedat, ktore z toho je najlepsie.

To mas ako s prichutami zmrzliny :D

Autor:  Baelara [ Št. 03. Apr 2008, 14:07 ]
Predmet príspevku:  Re: [Breaking the Ice] ...

Ano, chutne su viacere, ale len jedna je ta naj :)

(Samozrejme, to je moj pohlad na vec)

Autor:  alef0 [ Št. 10. Apr 2008, 8:28 ]
Predmet príspevku:  Re: [Breaking the Ice] ...

Odohral sa druhy session (9. 4. 2008, 17.00 - 20.30, Cafe Tarantino) a niekolko pripomienok:

Za pribeh by sa vonkoncom nemusel hanbit ziadny priemerny britsky romanopisec :-) Vyhlasujem to za jeden z top filmov roka.

Ukazalo sa, ze sme sa vymanili z pravidiel, teda ze pribeh sa zacal odvijat bez ohladu na strukturu danu kolami v jednotlivych rande. Tu vidim trosku problem - dost casto sa stavalo, ze sceny by si zasluzili byt vymenene (niekto zacal rozpravat a potom sa ukazalo, ze by bolo mozno lepsie, keby to nebola jeho scena ale scena jeho postavy) alebo sa stavalo, ze by bolo lepsie, keby jeden hrac odrozpraval dve kola po sebe. To vyplyvalo z toho, ze ulohy poradcu a rozpravaca sa casto prelinali. Nevnimal som to ako negativum mechanik ani to, ze sme to hrali zle - prave naopak - striktne dodrziavanie pravidiel by mi prislo v tomto pripade ako prekazka.

Rovnako sa stavalo, ze sme dosiahli uspech (pretoze wushu stylom sme ziskali vela kociek), lenze asi trikrat sa stalo, ze pridelenie kompatibility alebo zvysenie pritazlivosti by bolo dost neprirodzene. To sa vsak stavalo v scenach so vzajomnych konfliktom (s ktorymi pravidla ako take nepocitaju, pretoze sa uvazuje nad tym, ze postavy sa vedome budu tlacit do vzajomneho vztahu). V tom pripade sme casto vysledok zahodili.

Opat sa nam darili prevazne zle hody. Po zvazeni toho, co vravel Lev a Thera mam pocit, ze mozu nastat dva extremy - bud je kociek primalo alebo privela. Boli sceny, ked by sa kompatibilita priam natlacala, ale chybala k tomu jedna kocka - a na opacne strane boli sceny, ked kocky zvysili attraction, co ale nie vzdy zodpovedalo pribehovej realite. Ak si spominam dobre, tak len jediny raz sa podarilo zvysit kompatibilitu podla pravidiel - teda ze bolo dostatok kociek. Prevazne sa darili len trojuspechy a to aj vratane konfliktov.

Este by tom tu poznamenal, ze je dobre si volit univerzalne konflikty (,,zabrany"), ktore mozete pouzit v podstate hocikedy. Konflikty som pouzival velmi zriedka a mam pocit, ze tie boli stavane na to, aby sa "prilis malo uspechov" posunulo do roviny "prilis vela uspechov". Nase postavy koncili na Pritazlivosti 6 so styroma kompatibilitami a to sme a) mali tretie rande podstatne skratene b) postavy sa z roznych pribehovych dovodov casto priam programovo odmietali zblizovat c) hadzali sme pomerne zle. V inom pribehu (napr. v nejake teenage komedii) mi to pride tak, ze postavy s trochou stastia dosiahnu pozadovane ku maximalnej kompatibilite lavou zadnou.

Autor:  Baelara [ Št. 10. Apr 2008, 9:08 ]
Predmet príspevku:  Re: [Breaking the Ice] Padajuce hviezdy

Napriek povodnemu zameru (mojmu) urobit nieco na styl Barbara Cartlandova, prisli sme na to, ze to nakoniec dopadlo ako (takmer) typicky Ivory - doraz lezal nie na externom deji, ale na pocitoch (mozno len moj dojem).

Bez ohladu na pripadne tragicke dosledky to bola najlepsia hra mojho zivota :) Prave teraz mam pocit, ze tak skoro prekonana nebude.

Formalne - vdaka za hru, Alef :)

Autor:  Iluviel of Darnassus [ Št. 10. Apr 2008, 9:30 ]
Predmet príspevku:  Re: [Breaking the Ice] Padajuce hviezdy

ja si to furt neviem predstaviť :shock: ale že vôbec.

zahrá si niekto so mnou? Bifi? Aljen? Anyone?

Autor:  Baelara [ Št. 10. Apr 2008, 9:32 ]
Predmet príspevku:  Re: [Breaking the Ice] Padajuce hviezdy

Silne doporucujem to nehrat ako komediu :)

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/