HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 10 ] 
Autor Správa

Kráľovná
Obrázok používateľa

Založený: 09.01.2008
Príspevky: 732
Body: 5
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Miesto: bar Madrid, Košice
Čas: 18:20 - 20:00, 10.7.
Prítomní: Alef0 (Cap. Orson), Baelara (GM)

Captain Orson
Kapitan Orson je najlepsi vysetrovatel zahadnych / mysterioznych vrazd. V jeho racionalnej a kalkulujucej mysli neexistuje mysteriozny pripad, kedze vsetko sa da vysetrit realistickym sposobom. Ako postava je oplyvneny klasickymi detektivmi typu Sam Spade. Lenze co ak vo svete naozaj existuju mysteria a zahady? Existuju naozaj, alebo si ich predstavuje len Orsonova mysel? [Spomente si na Sleepy Hollow, kde sa Johnny Depp cely cas snazi vysvetlit, ze bezhlavy jazdec nemoze byt nadprirodzeneho povodu.)

Orson ma problem, jeho zavislost ho zacina porazat a navyse si nepamatam 3 dni po sebe, ktore sa udiali v nedavnom case. Kvoli tomu nespi, vid nizsie:

What's been keeping you awake [Kvôli čomu nespíš]: pred troma dnami mu zabili priatela
What's just happened [Čo sa práve stalo. Úvodná scéna.]: Pride list "nezabudnite, ze nam dlhujete"
What's on the surface [Čo vidieť navonok]: analyticky mozog, najlepsi chlap vo svojom okrsku, ma nevlastnu sestru
What lies beneath [Čo sa skrýva pod povrchom]: vizie sposobene drogami (zavisly na tabletkach), nepamata si tri dni vratane toho, kedy mu zabili priatela
What's your path [Aká je tvoja cesta]: kto zabil priatela? zbavit sa zavislosti
Responses: 3 x fight
Exhaustion talent: sharp shooter
Madness talent: vizie

Trivia: kapitan Orson sa volal povodne Osmond (Blackadderovska asociacia). Premenoval sa niekedy uprostred prvej hry. Drogova zavislost je smrcnuta Sherlockom.

Sceny:

1) Dorucovatel prinesie Orsonovi list, v ktorom je list a fotografia. Na liste stoji "Nezabudnite, ze nam dlhujete", na fotografii Orson mieri zbranou na svojho priatela, fotka je datovana na vecer, kedy priatela zabili
(hod dominoval Pain, vyhral Orson - +1 Despair coin - ten sa uz aj minul, ale nepamatam kedy)
Orsonovi sa ledva podarilo ovladnut zmatok, ked mu do kancelarie vbehol detektiv Carson s beznym hlasenim, a na par sekund zhliadol fotografiu.

2) Telefonuje zastupca spolocnosti SGURD Inc., ktory oznamuje, ze Orsonovi znici karieru, ak nebude skakat podla ich vole. Chcu informaciu, kde sa nachadza Amelia Montenegro (meno, ktore Orsonovi zatial nic nehovori, ale muz v telefone povie, ze si na nu iste spomenie)
(hod dominoval Madness, vyhral Orson).
Alef0: mne sa zda, ze tu sa nehadzalo, ja ako hrac som to ukoncil dramatickym sposobom: Orson si mlcky vypocul rozhovor a kombinacia alkoholu, a unavy a nespania vyusti v to, ze vytasi pistol a so slovami "Nikdy, svina" prestreli sluchadlo.


Orson ma viziu/flashback, kde prichadza na diskoteku v pochybnej casti mesta zatknut muza, ktory sa ukaze byt jeho priatelom. Vo flashbacku vidi, ako prichadza s dalsimi dvoma policajtmi, ale urcite odchadza bez nich a to na mraky. Carson je otrepany o stenu, aby Orsonovi povedal, kto vydal zatykac (kedze si nic nepamata). Na zaver si vycerpany Orson da za hrst tabletiek a zapija ich whisky.

3) Osrona volaju na miesto cinu, spinava uzka ulicka, vo vyske asi 10 m je na horizontalnej tyci napichnuta zena v bielych satach, krv dramaticky kvapka na zem. Na prvy pohlad je vidiet, ze dostat sa tam sama nemohla a keby ju tam chcel dostat niekto iny, tak to vyzadovalo prilis vela prace. Orson zle vyhodnotil co videl, takze nasiel sice logicke, ale uplne nespravne riesenie - stopy policajnych aut povazoval za stopy miniplosiny, pomocou ktorej napichli zenu, co si opat vsimol Carson a upozornil na to.
(hod dominovala Disciplina, vyhral Orson). Orson sa ovladol (dominovala Disciplina), a inteligentne si povsimol, ze hoci od smrti podla koronera ubehlo uz X hodin, rigor mortis este nepovolil.

4) Sprava od koronera na stole v kancli, smrt sposobilo prebodnutie srdca, na tele neboli ziadne odreniny, jedine pod nechtami mala organicky material, ktory odoslal na analyzu. (bez hadzania)

5) Archiv - Orson zistuje informacie o Amelii, ked uvidi jej fotografiu, ma viziu (Amelia otvara dvere a pyta sa "Sluzobne alebo vo volnom case?" na co Orson odpoveda "Aj aj.")
Dozveda sa zo spisu, ze bola luxusna prostitutka a informatorka pre policiu, kedze spavala s vysokopostavenymi bossmi podsvetia.
Odchadza z archivu, tiene sa podivne shiftuju a zmiznu pod dverami.

Alef0: Tu bola uvaha na temu, ci prepojit Ameliu priamo s Orsonom: priame prepojenie by sa podla mna znacne skomplikovalo. Dohodli sme sa, ze ak by sa s nou chcel skontaktovat, tak vie poziadat nejakeho kolegu z prace, ktory ju vypocuval. Prepojenie je tak k dispozicii a nebrani dalsim veciam.

EDIT: Baelara: Mne by sa velmi pacilo, keby Orson s Ameliou mali aferu...nuz ale...nevydalo :)

6) Koroner zavola Orsona, zamyka dvere a oznamuje mu nad Ameliinym telom, ze DNA pod jej nechami je Orsonova, a ze to neoznamil len preto, ze ho uz dlho pozna a povazuje ho za priatela.
(hod dominuje Madness, vyhrava Orson)
Orsona posadne sialenstvo, chyti stojan a zurivo ho prehodi cez laboratorium, ktore znacne zdemolue. Prosi o odklad zverejnenia vysledkov. Koronerovi da len zmatene a nejasne vysvetlenie. Vydeseny koroner mu povie, ze vie pozdrzat spravu maximalne 12 hodin.
Orson odchadza, koroner zamyka dvere, vysilene sada na stolicku a mumle si "Co som to urobil?"

7) Domova prehliadka Ameliinho bytu.
Alef0:
Navrhla sa scena prehliadky bytu, v ktorej by sa naslo nieco dramaticke. Scena sa ramovala asi natrikrat :-)
Variant 1: uvidi tam nieco nadprirodzene (priatela s dierou v hlave, ktory by sa normalne hybal). To sa mi nepacilo, kedze to by narusilo liniu, ked o ziadnej z veci sa nevie povedat, ci je realisticka alebo je to len halucinacia. Zombie-priatel je uz vec, ktora nie je podla mna realisticka.
Variant 2: uvidi tam priatela obkoleseneho clenmi Drugs Inc, ktori ho budu vydierat..
Variant 3:
Orson vylamuje zamok, v byte sa svieti, z vedlajsej miestnosti pocut hudbu. Vytahuje zbran, vojde dnu. Z kresla od okna, kde nevidiet, kto v nom sedi, sa ozve hlas jeho priatela "Zdravim, Orson!", na spanok mu niekto prilozi hlaven, a na pohovke pred krbom lezi Amelia, znova v bielych satach.
(hod dominovala Disciplina, vyhral Orson)
Orson s chladnou hlavou namieri za seba, streli (s tlmicom), o sekundu pocut zuchnutie tela. Prehlada byt, zisti, ze hlas z kresla bol telefon, stale zapnuty, Amelia ze je realna, mrtva a (dun dun dunnn) otaca mrtveho muza, ktorym je Carson.

To be continued...

-------------------------------------------------------------------

Niekoľko mojich poznámok:
- spätne sledujem, že líniu drog som tlačila veľmi málo (pridávam do to-do :))
- sestra sa zatial nepoužila vôbec (jedine bola odsunutá zo spoločného bytu s Orsonom do iného, aby neprekážala)
- vyskúšali sme si play unsafe, dopredu nebola vymyslená ani čiarka (a.k.a máme radosť!)
- musím viac tlačiť, keď zadominuje madness, aby reakcie boli drsnejšie

_________________
Thinking isn't sufficient. I want to know. -- J. Bristow
"I am free, no matter what rules surround me. I am free because I know that I alone am morally responsible for everything I do."


Naposledy upravil Baelara dňa Pi. 11. Júl 2008, 10:27, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15684
Body: 306
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Dalsie poznamky:
* uz minule boli uvahy o settingu. Standardny setting DRYHu je vraj carrolovsko-daliovska-deliricka verzia, kde pobehuju muzi s cifernikovymi hlavami. Mne sa viac paci prizemna vec, kde su veci realisticke - na vytvorenie napatej atmosfery mi nieco take pride divne. Tato linia (tiahnuca sa jemne popri noire) je dobra, a pouzila sa aj v hre.
* Mad City sa v hre neprejavilo a nemuselo by sa ;-)
* mal som dost problem s uchopenim mechanik, presnejsie idey konfliktu. Ovplyvneny Primetime Adventures a inymi vecami som zvyknuty na to, ze konflikt je vec, ktora sa explicitne stanovi a potom sa vie, co je pozitivum a co negativum. Zatial mam dojem, ze hadze sa priamo a konflikt sa nestanovuje a ani nemusi byt jasne. Dolezite je, ze sa hadze. Dokonca aj pravidla to vysvetluju podla mna pomerne nejasne a priklad je tiez zahadny.
* je treba si dohodnut mieru rozpravania. Mam pocit, ze lahko sa moze stat, ze hrac nepovie pri scene ani slovo - to v pripade, ze GM zaramuje scenu, a vyhra naracne pravomoci. Kym v pripade viacerych hracov mozu ostatni kecat, v sessione one-on-one je s tym dost problem, kedze som sa nevyhol ponoreniu do postavy.
* rovnako podla mna netreba tlacit kazdu scenu do hadzania. Ak je viac hracov, tak tam sa to asi ta - sceny sa rotuju atd. Ak je len jeden hrac, tak kazda scena s hadzanim je neprirodzena, resp. pride mi to tak, ze po siedmich scenach je uz postava totalne zblaznena a uz ju len zozerie Cthulhu. Color sceny, resp. sceny, ktore prispievaju k nalade bez hadzania (ako vyssie ta s prestrelenym sluchadlom) su dobre - sluzia na oddych - ved ani v horore nie je kazda scena hororova.
* vsimnite si, ze session trval len nieco cez hodinu. Napodiv mne to prislo akurat.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 30.01.2008
Príspevky: 958
Body: 5
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Aaah, DRYH - jedna z mojich oblubenych psychotickosti :D

Prvotna moja poznamka je, ze podla mna je Carson hrany prilis normalne - dobre to vidno na scene 6. Tito ludia su proste pod takym obrovskym tlakom, ze absolutne nevedia povedat, co je realita a co halucinacia, ake konanie je este primerane. V sestke by podla mna Carson mal pri dominujucom Sialenstve minimalne dotlct Coronera do miery "tazke ublizenie na zdravi" - koniec koncov, preto sa to vola "Madness dominant" a nie "Mild irritation prevalent". Este duplom pri postave, ktora ma vsetky Madness Responses nastavene na "Fight".

Rovnako argument proti zombie priatelovi je velmi slaby - ako priklad nech posluzi Tarantinova Scena™ v Sin City... ked sa Dwight rozprava s hlavou Jackie-Boya.

Sin City napísal:
Dwight: This time I can't bring myself to tell him to shut up. Sure he's an asshole... Sure he's dead... Sure I'm just imagining that he's talking. None of that stops the bastard from being absolutely right


(a to podotykam, ze Sin City neobsahuje absolutne ziadne naprirodzene elementy... na rozdiel od DRYHu, kde postava celkom evidentne nejake ma (a tym padom je zrejme, ze existuju)).

Nebol teda problem navliect to ako Carsonovu halucinaciu, cim by sa sucasne prvok presadil a zaroven by nebola nutne narusena pochybnost o existencii nadprirodzena. Takze poucenie z toho plynie - nevetovat ako divy, radsej hladat tretiu cestu :P

alef0 napísal:
Dalsie poznamky:
* mal som dost problem s uchopenim mechanik, presnejsie idey konfliktu. Ovplyvneny Primetime Adventures a inymi vecami som zvyknuty na to, ze konflikt je vec, ktora sa explicitne stanovi a potom sa vie, co je pozitivum a co negativum. Zatial mam dojem, ze hadze sa priamo a konflikt sa nestanovuje a ani nemusi byt jasne. Dolezite je, ze sa hadze. Dokonca aj pravidla to vysvetluju podla mna pomerne nejasne a priklad je tiez zahadny.


Pockat pockat - ty si asi hral ine PtA ako ja. Aj tam sa stanovuje iba general direction, a co presne sa stane predsa zalezi na narativnej autorite (i.e. single highest card).

V DRYHu je skor problem s tym, ze nie je explicitne povedane, kto bude mat narativnu pravomoc. Vacsinou sa to hrava tak, ze ak dominuje Bolest, rozprava GM, inak hrac. Ale faktom ostava, ze tie pravidla nie su napisane prilis dobre (mozes napravit, ked budes prekladat :D).

alef0 napísal:
* rovnako podla mna netreba tlacit kazdu scenu do hadzania. Ak je viac hracov, tak tam sa to asi ta - sceny sa rotuju atd. Ak je len jeden hrac, tak kazda scena s hadzanim je neprirodzena, resp. pride mi to tak, ze po siedmich scenach je uz postava totalne zblaznena a uz ju len zozerie Cthulhu. Color sceny, resp. sceny, ktore prispievaju k nalade bez hadzania (ako vyssie ta s prestrelenym sluchadlom) su dobre - sluzia na oddych - ved ani v horore nie je kazda scena hororova.


Nesuhlas. Jednak hody plnia dolezite mechanicke funkcie (discipline dominant, pain dominant), bez ktorych to bude cele fungovat omnoho horsie, a jednak - toto je hra o ludoch, ktori su na hrane. Aky kurna oddych? To je predsa pointa celeho DRYHu - zastanes, zomries! Preto je aj cely system nastaveny ako spirala sebaznicenia. Su to proste preteky s casom.

Slovami Matta Wilsona: "Ak v scene nie je konflikt, nie je dostatocne zaujimava a podstatna na to, aby sme na nu mrhali drahocennym vysielacim casom".


(som zvedavy, ako to s chudakom detektivom dopadne, a tesim sa na pokracovanie :D)

_________________
GM for hire, pôvodca polovice zla, Bič boží a lesba v mužskom tele.
"You're so willing to take risks for your country, why aren't you willing to do the same for your own happiness?" -- I. Derevko


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15684
Body: 306
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ano, my sme to nehrali do extremneho sialenstva. Mozno som pochopil atmosferu inak nez ty. Ty to naozaj chapes asi tak ako autori, ze ak zastanes, si mrtvy, a treba sa hnat a hnat a robit extremity. Zatial co nasa hra (aspon tak som u pochopil) nie je o prejave sialenstva extremnym sposobom, sialenstvo je v nej skor jemne a creepy. V predoslej trojclennej inej hre bola uvodna scena, kde postava rozmlatila kolegovi dvadsatdevatpalcovy monitor o hlavu ako prejav madnessu (to je asi v sulade s tym, co vravis). Taky sposob, aky vidis ty a aj autori asi nie je moja salka kavy - ja by som to nevedel/nechcel hrat/nebol naladeny hrat takymto extremistickym sposobom.

V tomto mi rezonuje v hlave Anton Pavlovic Cechov a jeho sada poviedok tociacich sa okolo Izby c. 6. Jeho hrdinovia sa nezblaznili tak, ze by boli agresivni, toboz aby utekali, dokonca ani netrieskali stojanmi po laboratoriach (asi preto, ze v izbe c. 6 vynalez laboratoria este nemali), a napriek tomu som pri citani mal vskutku dojem, ze je to "realisticke" a huste a zo stranky na stranku sa rutili do hrozy.

Nieco podobne je Stalker (kniha).

Otazka je, ci na to negativum, ja to v tejto hre tak nevnimam, prave naopak, mne to velmi vyhovuje.

Este musim dodat, ze toto je specialny pripad v hre 1-1ho, v hre viacerych hracov sa to podla mna roztiahne, resp. rozvolni cez viacerych hracov.
Este uvazujem, ci takyto rapidny styl hrania v podstate nesposobi to, ze realisticke napady na prejav madnessu sa vycerpaju a clovek sa presunie do Mad City, kde je dost prilezitosti, aby sa nan rutili dalsie hrozy. Hm? Mas nejake skusenosti/reporty s DRYHmi, ktore trvali 2-3 sessiony, ze ake boli prejavy madnessu hlavneho hrdinu? (To by ma zaujimalo, ja mam problem si to predstavit, inspiracia by mi pomohla.)

Co sa tyka nadprirodzenych elementov - dokonca ani v postave Orsona ziadne nie su. Vizie boli dohodou stanovene ako vysvetlitelny dosledok uzivania drog. Ostrostrelec sa tiez da vysvetlit. Tuto vec sme si myslim v settingu vyjasnili.

Citácia:
V DRYHu je skor problem s tym, ze nie je explicitne povedane, kto bude mat narativnu pravomoc. Vacsinou sa to hrava tak, ze ak dominuje Bolest, rozprava GM, inak hrac. Ale faktom ostava, ze tie pravidla nie su napisane prilis dobre (mozes napravit, ked budes prekladat ).

Hej, to sa po par sessnoch utrasie :-) Preklad mozno v roku 2009.

Este by sa mohol zvysok hracov vyjadrit, ako to vnima :-)

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Kráľovná
Obrázok používateľa

Založený: 09.01.2008
Príspevky: 732
Body: 5
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Osobne mi tiež carollovské Mad City velmi nevyhovuje, podarila sa slušná noir atmosféra, s ktorou som v podstate spokojná.

Myslím, že s naratívnou právomocou to nie je také čierne - hod som vyhrala dvakrát, raz som hneď zmenila Despair coin a zmenila dominanciu na Madness, čiže naračné právo mal takmer vždy Alef.

Mohla som nútiť extrémnejšie prejavy hodov, ale nepovažujem za celkom správne (samozrejme existujú špeciálne prípady...) tlačiť hráča niekam, kam sa bráni ísť (nie, že by bolo málo nápadov alebo možností :)), ak jemu aj mne status quo vyhovuje - tak to nebolo/nebude Mad City ale pekná noir detektívka (na ktorú samozrejme existujú vhodnejšie systémy, ale holt...). Setting je vec dohody, a bol dohodnutý/vykryštalizoval sa takto.

Jedno ale odmietam pustiť - v každej scéne sa musí situácia aspoň o niečo zhoršiť (aka teš sa Alef, s drogami si ešte užiješ viac, než sa ti bude páčiť :P)

_________________
Thinking isn't sufficient. I want to know. -- J. Bristow
"I am free, no matter what rules surround me. I am free because I know that I alone am morally responsible for everything I do."


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15684
Body: 306
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Baelara napísal:
Osobne mi tiež carollovské Mad City velmi nevyhovuje, podarila sa slušná noir atmosféra, s ktorou som v podstate spokojná.

+1 :-)

Citácia:
Myslím, že s naratívnou právomocou to nie je také čierne - hod som vyhrala dvakrát, raz som hneď zmenila Despair coin a zmenila dominanciu na Madness, čiže naračné právo mal takmer vždy Alef.

Hej, vyhraval som casto :-) Ale myslim, ze uz sme zladeni, takze to bude len lepsie.

Citácia:
Mohla som nútiť extrémnejšie prejavy hodov, ale nepovažujem za celkom správne (samozrejme existujú špeciálne prípady...) tlačiť hráča niekam, kam sa bráni ísť (nie, že by bolo málo nápadov alebo možností :)), ak jemu aj mne status quo vyhovuje - tak to nebolo/nebude Mad City ale pekná noir detektívka (na ktorú samozrejme existujú vhodnejšie systémy, ale holt...). Setting je vec dohody, a bol dohodnutý/vykryštalizoval sa takto.

+1

Citácia:
Jedno ale odmietam pustiť - v každej scéne sa musí situácia aspoň o niečo zhoršiť (aka teš sa Alef, s drogami si ešte užiješ viac, než sa ti bude páčiť :P)
[/quote]
S tym, ze colour sceny mozu byt na chvilkovy "oddych". Pricom "oddych" znamena, ze si postavy uvedomuju, ze su na tom zle a bude este horsie.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Kráľovná
Obrázok používateľa

Založený: 09.01.2008
Príspevky: 732
Body: 5
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Citácia:
S tym, ze colour sceny mozu byt na chvilkovy "oddych". Pricom "oddych" znamena, ze si postavy uvedomuju, ze su na tom zle a bude este horsie.


Aj v scéne kde sa nehádže sa môže ukázať niečo zlé, namusí sa tam postava ani vyskytovať - už vidím ako... necháme to na potom :P

_________________
Thinking isn't sufficient. I want to know. -- J. Bristow
"I am free, no matter what rules surround me. I am free because I know that I alone am morally responsible for everything I do."


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15684
Body: 306
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
S prvou castou vety po pomlcku suhlasim. Tej druhej nerozumiem a smajliku uz vobec :-) Vies sa rozviest?

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Kráľovná
Obrázok používateľa

Založený: 09.01.2008
Príspevky: 732
Body: 5
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Color scéna dramaticky ukazujúca nejaký predmet alebo dej mimo postavu (typický príklad je zabudnutá nábojnica, ktorú si páchateľ nevšimol alebo niečo na štýl ukončenia našej scény u koronera - Orson tam už nebol, ale príbehový materiál sa generoval nontheless).

Na potom som to chcela nechať, lebo práve vtedy ma napadla jedna taká scéna, ktorá je použiteľná u nás a nechcela som ju prezradiť, samozrejme :)

Ešte maličkosť, v budúcnosti keď mi budeš prepisovať post, použi inú farbu textu, len aby nedochádzalo k zmätku. Ďakujem :)

_________________
Thinking isn't sufficient. I want to know. -- J. Bristow
"I am free, no matter what rules surround me. I am free because I know that I alone am morally responsible for everything I do."


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15684
Body: 306
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Citácia:
Color scéna dramaticky ukazujúca nejaký predmet alebo dej mimo postavu (typický príklad je zabudnutá nábojnica, ktorú si páchateľ nevšimol alebo niečo na štýl ukončenia našej scény u koronera - Orson tam už nebol, ale príbehový materiál sa generoval nontheless).

Ano, ano, to je super element :-)

Tak isto som si predstavoval tu finalnu scenu zo sessnu. Kapt. Orson sa pozera do tvare mrtveho kolegu, a kamera sa otoci okolo miestnosti a uvidi vyveseny telefon leziaci v kresle.

Yum yum :-)

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 10 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun