Mam dojem ze sice obaja hovorite o tom istom ale kazdy je tak daleko na opacnej strane nejakej barikady, ze jeden druhemu sa vam nedari vysvetlit svoju poziciu.
Citácia:
Ja ale hovorim o case pred touto scenou. To ze som akoby odignoroval tuto scenu je cisto moje dobrovolne rozhodnutie a som si ho vedomi. Ale aj mi pripadalo pomerne normalne ked si obor v cudzom meste iba prisiel vzpit jedno pivo a potom sa vrati spat.
Prvy error bol v tom ze akonahle skoncilo intro, Pk sa spytal co planujeme robit a odpovede:
1: Palo: Chcem ochutnat miestne speciality.
2. Virus: Pojdem s nim (neskor chcel kupit stit aten nasledne zaplatil raamskymi mincami)
3. Aljen - Rekyrax: Dobre to tu poznam ukazem vam to tam.
3. Majo: ...
Pk teda predpokladal ze ked mlcis tak nechces riesit nic specialne a ides s ostatnymi. Ked sa neskor spytal ze ci chces aj ty davku opecenych slizov tak tvoja odpoved: "Ale ja tam niesom" ho prekvapila.
Po case ked bolo mozne urobit strih medzi dvoma castami druziny a dat tvoju scenu tak si povedal ze ides do krcmy. Super. Ale v krcme si nic neriesil - bola to proste hlucha aj ked pekna flufova scena. Viedli sa tam dialogy ale nezaujimali ta.
Z viacerych zdrojov bolo jasne ze na nas planuju prepad, ale kedze Weol nevyzvedal od nikoho nic a spraval sa ako normalny strazca (co sa mne zda uplne ok a realisticke. Len sa potom necuduj ze ked sa sprava pasivne a v ramci noriem tak nenarazi na nejaky konflikt (specialne ked sme si este nic nezavarili predtym a ked ta ani tema otrokov nejak nezaujimala aj ked sa pri ceste karavanou jasne ukazovala)), ktory dosiel do mesta len na pivo tak nemal byt ako zapojeny do deja (sam si to ocividne nezelal). Random encounter alebo narailroadovanie Weola by sa dalo riesit ale to PK uz na prvej sesne povedal ze nechce robit a ze hraci by mali sami chciet riesit nieco vlastne (urcite na pozadi nejakeho megaplotu na ktory vsak ako uznas je este priskoro ked sa postavy ledva vyliahli z vajec a druzina prakticky este neexistovala). Jednoducho v tej chvili nebola ziadna rozumna hybna sila ktorou by ta normalnym sposobom zapojil do deja, ked ty si nechcel riesit ziadnu vlastnu agendu. Jasne ze deprotagonizovat ide vzdy, ale to je hodne lacne.
Citácia:
Citácia:
No a ked ty nic nerobis, tak potom dej nebude obsahovat tvoje ciny. Zda sa ti to nelogicke?
Ako som mohol nieco robit, ked som tam proste nebol
Toto je uplne nepochopenie mam dojem.
Akoze si nebol? Weol sa nevyparil v momente ked boli ostatni na trhu predsa. BOL v hre (vsak si sedel vedla mna
) a tak mohol ovplyvnit a hlavne VYTVORIT dej uz len tym ze by povedal co chce riesit. Presne kvoli tomu sa robia backgroundy postav - ukazuju ze postavy niesu len hrbkou cisiel ale ze maju nejaky zivot, ciele, predstavy ktore chcu zo seba davat ukazovat von. Z vlastnej vole bez toho ze by ich niekto musel neustale z nich pacit pacidlom.
Inak su zbytocne aj mena a stacili by len pomenovania postav podla roli v druzine (Klerik, Bijec,Zlodej,Carodej) a jaskyne plna priser ktore treba vykostit (jasne ze s nejakou omackou a pribeh typu, originality a zlozitosti Eragona (cize s nulovou)).
V kazdom pripade je to uz momentalne nepodstatne. Clenovia vznikajucej druziny zmasakrovali a to celkom dost aktivne 6tich ludi, z toho jedneho
templara !!! a jedneho donasaca systemu. Prakticky len tak - kedze ani neboli v ohrozeni
Teraz uz ani Weol nebude moct stat bokom ci chce alebo nie, dej a ruka zakona si ho najde sama.