HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 6 ] 
Autor Správa

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tato kampan bude zrejme v tvare viacerych (3+) miniserii ktore sa ako dufam prepoja. Hracov bude teda zrejme viac a nebudu uplne ti isti v kazdej serii (nech si zahram s viacerimi ludmi). V jednej serii max 4 hraci.

-------------------------------------------------------------

System: AFMBE sa snazi vytvorit atmosferu drsneho survival hororu a mechaniky to odzrkadluju. Pripominaju mi z casti Riddle of Steel svojou nekompromisnostou. Je to vcelku simulacionisticky system, ktory sa snazi v medziach hratelnosti reflektovat fungovanie realneho sveta. Kedze chcem hrat s normalnymi charaktermi (z ktorych sa mozno casom stanu survivors) je dost pravdepodobne ze niektori z nich budu zozrani, kedze su len zlahka nadpriemerni oproti normalnym ludom (a nieco take ako divoke levelovanie a boostovanie Hit Pointov v tejto hre nieje). V praxi to znamena ze JEDEN dobry vystrel dokaze odrovnat najvacsieho drsnaka (existuju upravy pravidiel ktore strelne zbrane modifikuju na menej ucinne) takze tato hra bude skor o utekani, skryvani sa ako o nejakom hack&slash. Vazne zranenia sa liecia aj mesiac a viac.
Body za ktore sa daju zlepsovat vlastnosti a skilly sa ziskavaju ... hlavne za RP. Ziadne expy za mlatenie zombii nie su.
Sceny by mali byt, a v mojom podani sa aj budem snazit aby boli, Gritty a Gore. Zombie zuzlajuce ludske vnutornosti, najhorsie prejavy ludskej povahy, upadok, sialenstvo, degeneracia a ak vyda tak aj sedive moralne dilemy. Takze vopred varujem tych co by to nahodou chceli so mnou hrat.
Takze je zrejme ze nechcem komedy ale nieco seriouz k comu mi pomahaj Bonus pravidlo c.1.

Bonus pravidla:
1. Pouzitie idei z play dirty (Bowl of doom) kde medzi hracov ratam aj sameho seba
- toto pravidlo vsak pouzijem iba ak bude nevyhnutne a niekto sa nebude vediet vmestit do koze co vsak neverim ze nastane.
2. Blood pointy (nech sa volaju pekne settingovo) su body ktore prideluje GM za obzvlast dobre a aktivne RP, opisy a in-charakter spravanie ktore obohati pribeh (naviac k expom!), obohacujuce spojenie volnych linii, logicke uvedenie novych a zaujimavych NPC alebo za prinesenie inych novych elementov. Daju sa pouzit na zmenu succes/failure levelu lubovolnych taskov ak je to dobre zaRPckovane (stastie, vzopatie dusevnych sil, flashbacky ...) na 1 vs 1 zaklade. Maximalne moze mat hrac 3 blood pointy.
Najdolezitejsie pre ne je zo mozu zachranit zivot znizenim fatalneho zranenia na nefatalne (je mozne na tento konkreetny ucel ich pouzit aj viac naraz) sposobom Left for Dead z Conana d20
3. Hraci mozu po opise sceny GMom a aj v priebehu jej hrania navrhovat vlastne upravy a detaily ktore scenu vylepsia. Ak je detail logicky a lepsie dokresli danu situaciu je pravdepodobne ze bude prijaty. GM ma pravo veta samozrejme.
4. NPC ktore uz boli v minulosti dobre vykreslene Gmom, alebo tie co ma predpripravene vopred v zakladnych bodoch budu v niektorych scenach hrane samotnymi hracmi ak budu chciet.
5. Possessions postavy by moze byt obohateny o unique predmety ku ktorym ma postava osobny vztah v style Best Friends :
- vykreslia danu postavu lepsie (okuliare, zapalovac zippo, vychadzkova palica, umasteny klobuk fotografia blizkych, privesok atd )
za ich napadite pouzitie v hre (ovalit bakulou zombiu sa nerata ;) ) je odmena blood point

Jasne ze tieto updaty su volne na diskusiu so zainteresovanymi.

------------------------------------------------------------------------------
Linky ktore sa mozno zidu kuknut:
Vojenske skratky (US)
Podrobne pravidla pre granaty nad ktorymi kazdy simulacionista zaplesa
Character generator

Setting: tak ako som ho vygeneroval za 2 hodinky na dovolenke. A bol som triezvy (asi)! Komentare, navrhy, upravy a nadavky mi poslite cez PM

Prehlad situacie vo svete v roku 2016:
USA: Po ropnych vojnach, vladnom posilnovani paranoje voci cudzincom, domacim represiam v mene slobody a po neuspechoch v dosiahnuti zahranicnych cielov ci uz spolocenskych, ekonomickych alebo vojenskych – (katastrofalny utok na Iran v 2009) je dolar znacne oslabeny a nastala ocakavana silna recesia ked sa svet zacina tejto meny hromadne zbavovat. Rozpad infrastruktury nadalej postupoval, zanikla statna environmentalna politika, socialna sfera a skolstvo preziva len na hrane a prakticky nestoji za rec. Prezident Bush a neskor jeho brat Jeff pokracuju v politike presunu penazi zbrojarskym firmam v ktorych maju sami nemaly podiel, vsetko pod zastierkou boja proti chimerickej Al-Kajde. Stredna vrstva prakticky zanika. Po rokoch upadku sa stat znovu spamatava ale uzatvara sa sam do seba cim dalej viac. Xenofobia voci inym statom je pevne zakorenena pretoze sa im pripisuje sucasny upadok a mizerna ekonomicka situacia. V tomto zmatku vznika organizacia New American Dream (rok 2012), ultrapravicovej a extremne patriotickej organizacie ktora zacina cistky namierene proti antipatriotom v krajine a pri teroristickych utokoch je mimoriadne kruta. Orientuje sa aj na boj proti vladnym instiuciam pretoze niesu podla jej doktriny dostatocnymi odporcami neamerickosti. Terorizmom su rovnako zasiahnuti nielen arabi, mexikanci ale aj zidia s dvojnasobnym obciantvom (co je ostro proti zaujmom vladnej kliky). Vlada tvrdo zakrocuje proti NAD a casti krajiny a miest su vzajomnymi bojmi zdevastovane. Do ich obnovy sa zapaja FEMA co v praxi znamena odvoz najviac postihnutej najnizsej vrstvy do taborov a predaj najlepsej pody sukromnym firmam. Armada a bezpecnostne agentury stale podporuje vladnu politiku ale sepka sa ze su v nich frakcie ktore podporuju NAD a v utajeni jej poskytuju zbrane, vycvik a informacie. Zvysok krajiny je na tom zle aj ked pred svetom a aj pred USA obyvatelstvom sa pomocou samocenzurovanych medii prezentuje len silna a uspesna krajina. Protiteroristickym zakonom v roku 2011 je Internet a ina komunikacia masivne obmedzena a monitorovana rovnako ako vsetky osobne slobody (zdruzovania sa, sirenia informacii, vlastnenia zbrani). Vojenska sluzba je povinna a danove zatazenie sa zvysuje. Univerzity a skolstvo ako take preziva len vdaka svojim vyskumnym moznostiam a mnozstvu mladych mozgov, a je uzko spojene s komercnym sektorom. Ludia sa vracaju k lokalnemu polnohospodarstvu a ciernemu vymennemu obchodu ktory je kruto postihovany. Vznikaju samostatne komunity a snahy o odpojenie sa od federalneho systemu prevladaju takmer v kazdom state Akykolvek realny pokus o to sa riesi nahradenim nevhodnych clenov statnych parlamentov. Obcianske protesty su ignorovane a vacsinou rozohnane tvrdou a pocetnou policiou. Hlavnou pracovnou silou krajiny sa stavaju spodina zijuca v tzv. socialnych taboroch a vazni zijuci v zhorsujucich sa podmienkach – napriek slovam o rovnopravnosti sa jedna zvacsa o farebnych. Pocet vaznov pre ktorych sa buduju obrovske vaznice (bez rozdielu sukromne projekty prenajimane statu) stale rastie a prakticky ktokolvek moze byt obvineny z neamerickej cinnosti, spojenim s Al-kajdou alebo s NAD. Technologicky pokrok v Rusku a Cine uz davno predstihuje uroven USA a vyrobna sila statu je zanedbatelna kedze co sa dalo bolo outsourcovane do krajin tretieho sveta.

Europa: Byrokraticky aparat EU sa pomaly zacina rucat a nepruzne opatrenia v minulosti prinasaju svoje ovocie v podobe nesamostatnych regionov, statov zavislych jeden na druhom z dovodu potravinarskej centralizacnej politiky a casto absurdnym a od reality odtrhnutym opatreniam a nariadeniam v roznych sferach. Nesuhlas s EU a snahy o odtrhnutie v obyvatelstvach jednotlivych statov stale silneju, pricom v niektorych castiach dochadza k ozbrojenym nepokojom a protestom. Extremne benevolentna mensinova politika posobi rozkoly a vznikaju neschopne a nesamostatne staty pricom stavajuce su tym stale oslabovane. Politicke boje medzi stranami este viac mutia vodu a strany vyuzivaju vo svojich agendach vsetky mozne zbrane, v extremoch sa spajajuc s organizvanym zlocinom. Korupcia je na nebyvalej urovni a aj ked media o nej nemlcia (sloboda slova este na urcitej urovni existuje), vacsinou sa kazdy tento problem zastrie banalnymi bulvarnymi skandalmi kratkodobych celebrit. Bezny zivot je V EU stale na vyssej urovni ako vo zvysku sveta a bezny clovek v zapadnej casti kontinentu zije prakticky "bezstarostne".

Rusko: Az do roku 2012 bolo Rusko ekonomickym medvedom vdaka obratnemu aj ked nie vzdy cistemu zaobchadzaniu s trhmi nerastnych surovin a ropy. Sikovne manipulovanie a rozumna financna politika (v medziach ruskeho sposobu zivota) prinieslo nebyvale bohatstvo ktore aj ked z vacsej miery skoncilo v rukach par extremne bohatych ludi, predsalen pozdvihlo zvotnu uroven beznych rusov na dovtedy nebyvalu uroven. Obchody so zbranami a techologiami zatienilo USA a Rusko sa stalo zbrojarnou a nerastnou velmocou sveta. V rukach statu a pod maximalnym utajenim sa stale vyvijaju nove technologie ktore s masivnym pritokom financii dosiahnu vysoku uroven vo svete. Utrzky z nich sa objavuju aj v spolocnosti a prestiz Ruska ako technologickej velmoci rastie. V januari 2012 ked volby vyhral prosocialne orientovany kandidat Turjanov sa vsetko meni. Turjanov je zavrazdeny samovrazednym atentatnikom ktory niesol vysokovykonnu bombu chirurgicky implantovanu vo svojom tele a ktory sa odpali pri podavani si ruky s par mesiacov novym prezidentom. Po naslednom zhromazdeni statnej dumy vtrhne do budovy komando, ktore skor ako dokazu bezpecnostne zlozky zasiahnut zmasakruje vacsinu poslancov a potom jeho clenovia spachaju samovrazdu. V Rusku nastane chaos a vseobecny rozvrat. Aj ked sa pri povrchnych vysetrovaniach oficialne nikdy nezisti kto za utokmi stal, ci zahranicne alebo domace vplyvy, najpravdepodobnejsou verziou je ze utoky boli dielom silnej ruskej mafie, ktora nasledne ziska nebyvalu moc. Svojimi ludmi rychlo obsadi vsetky zlozky statu a za kratky cas sa jej jednota zacina triestit na skupiny ktore vedu zo sebou nelutostny boj bez ohladu na civilov. V Rusku je momentalne anarchia so striedajucimi sa babkovymi vladami ktore nikdy dlho nevydrzia (ich vladnutie sa obvykle konci atentatmi) byvaly rozmach je v troskach a zvysky prototypov a technologii sa na cierno vyvazaju vsade kde ich ma kto zaplatit.

Cina: Po technickom rozmachu a zvysovani zivotnej urovne v prvom desatroci 21. storocia nastava mensi utlm, ktory vsak pri tvrdej ruke strany nieje dlhodoby a konci pevne a planovane vedenym miernym vzostupom (za cenu represii a nemalych obetiach na zivotoch). Strategicke spojenectva s Ruskom a strednym vychodom zabezpecia Cine dostatok surovin na dalsi vyvoj a jej orientacia na nuklearnu a energiu napomaha samostatnosti. Cinske vyrobky stale prakticky ovladaju trhy celeho sveta a aj ked malokedy su dostatocne kvalitne, ich cena a svetova ekonomicka kriza im stale zabezpecuje odbyt v strednej a nizsej vrstve obyvatelstva ktora si nic ine prakticky nemoze dovolit. Napriek viacerym vzburam a protestom obyvatelstva v provinciach za vyssie platy a zivotnu uroven, ktore su krvavo potlacane, je Cina vcelku homogenna. Technologicky nedosahuje uroven ostatnych velmoci, ale technicke moznosti vyroby ma neporne vacsie ako anarchisticke Rusko. Vdaka dlhorocnym skusenostiam s kopirovanim cudzich vyrobkov a technologii je schopna v tejto oblasti nielen drzat krok so svetom, ale ho aj o krok predbiehat. Posledne roky sa snazi ziskavat vzdelanych ludi z celeho sveta a podpora vzdelanosti v krajine nema na svete obdobu. Cinske university zacinaju byt viac ako porovnatelne s najlepsimi sukromnymi univerzitami vo svete. Obyvatelstvo je na tom stale relativne dobre a pokial sa nebrani snaham Strany tak zostava na pokoji a jeho zivotna uroven je najvyssia v historii Ciny. S uvedomenim si svojej sily Cina postupne zbroji a jej pocetne najvacsia armada na svete zacina byt aj najlepsie vyzbrojenou aj ked technologie su obvykle kopiami zahranicnych, hlavne ruskych.

Zvysok sveta: Afrika, Australia. Pacifik, Juzna Amerika su na tom rozne. Silna Venezuelska vlada ktora odolala proxy utoku USA a vnutornemu CIA podporovanym odboju sa pomaly meni na autokraticky stat uz starnuceho Chaveza. Vzdelanostne a zivotnou urovnou vacsiny obyvatelstva je na tom nadpriemerne oproti okolitym statom. Pomaly rozsiruje svoj vplyv v Juznej Amerike a stava sa lokalnou velmocou. Australia preziva recesiu spolu s USA aj ked jej obyvatelstvo je na tom podstatne lepsie z dovodu mensej zavislosti na vladnej masinerii. Lokalne farmy prosperuju aj ked s pokracujucim oteplovanim zacina byt nudza o vodu. Snahy o zavedenie silne pravicovej vlady a obmedzenia osobnych slobod vsak stale silneju. Pacifik a hlavne Afrika sa stali bojiskom roznych zaujmovych skupin a statov. Boj o nerastne suroviny vytvara neprehladnu situaciu a podporovane etnicke masakre obyvatelstva su na dennom poriadku. Intervencie US armady a NATO v Somalsku, v Kongu a inde su bezuspesne a neprinasaju planovany zisk v podobe obsadenia bohatych uzemi. Umelo vyvolavane klanove rozbroje sa obracaju proti zaujmom frakcii co ich vyvolali a nastava vseobecny chaos a vojna.
---------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------
Prva seria sa bude odohravat v malom mestecku v case uplneho vzniku ... zombie problemov.

Marbleton (5213 obyvatelov) 560m/nm:
- zakladna a stredna škola (pre priblizne 500 ziakov/studentov)
- zdravotne stredisko, uroven okresnej polikliniky
- veterinarska stanica
- poziarnicka stanica
- supermarket
- mobilne naborove ARMY centrum
- baptisticky kostol a mestsky cintorin
- spravna administrativna budova - starosta a spol
- srotovisko – smetisko
- nakladna vlakova stanica
- lom a cementaren
- jazierka po starych lomoch – sportove rybarstvo
- vodna nadrz Rosen
- rieka Wyka
- upatie Skalistych hor – oblubena lezecka oblast
- polovnictvo v lesoch na upati hor
- 50 km vzdialena vojenska zakladna mensieho rozsahu – treningova oblast, strelnica
- mierne klimaticke prostredie
- farmarske usadlosti v blizkom okoli, chov dobytka, ovocne stromy, psenica
- male letisko, sluziace posypacim lietadlam, horskej sluzbe a aj doprave
- vazenska skupina (30 ludi) opravujuca hradze po nedavnych zaplavach

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Naposledy upravil Aljen dňa So. 02. Aug 2008, 13:31, celkovo upravené 8 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Obrázok

Prva seria sa bude odohravat v malom mestecku v case uplneho vziku ... zombie problemov.
Tu je podrobna farebna stvorcekova mapa a kompletny popis lokacii nad ktorou som stravil minimalne tyzden :P

Marbleton (5213 obyvatelov) 560m/nm:
- zakladna a stredna škola (pre priblizne 500 ziakov/studentov)
- zdravotne stredisko, uroven okresnej polikliniky
- veterinarska stanica
- poziarnicka stanica
- supermarket
- mobilne naborove ARMY centrum
- baptisticky kostol a mestsky cintorin
- spravna administrativna budova - starosta a spol
- srotovisko – smetisko
- nakladna vlakova stanica
- lom a cementaren
- jazierka po starych lomoch – sportove rybarstvo
- vodna nadrz Rosen
- rieka Wyka
- upatie Skalistych hor – oblubena lezecka oblast
- polovnictvo v lesoch na upati hor
- 50 km vzdialena vojenska zakladna mensieho rozsahu – treningova oblast, strelnica
- mierne klimaticke prostredie
- farmarske usadlosti v blizkom okoli, chov dobytka, ovocne stromy, psenica
- male letisko, sluziace posypacim lietadlam, horskej sluzbe a aj doprave
- vazenska skupina (30 ludi) opravujuca nadrazie a kolaje
ak niekoho este napadne co treba dokreslit nech sa ozve

navrh na postavy: (mali by mat aspon 17 rokov)
policajt, bodyguard, telocvikar, ucitel, podomovy obchodnik, horelezec, turista, knaz, bankar, sedliak-malorolnik, poziarnik, lekar, hrobar, predavac v stanicnom bufete, zena v domacnosti, bezdomovec ...

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Hrac: PK

Spoiler! :
Meno: Andrew Watson (neurolog)
Vek: 25
Pohlavie: Muz
Vonkajsi vzhlad:
Osobnost:
-------------------
Typ: Norm
Staty:
STR: 2 INT: 5 Life points:
DEX: 3 PER: 2 Endurance points:
CON: 3 WIL: 2 Speed:
Essence:

Qualities:
    Resources (Rich) 4
    Fast reaction time 2
    Photographic memory 2


Drawbacks:
    Addiction (stimulanty) -5
    Humorless 1
    Recurring nightmares 1
    Secret (Medical screwup) 3


Skily:
    Bureaucracy 1
    Sciences (Biology) 2
    Computers 1
    Smooth talking 1
    Dodge 1
    Sport (Squash) 1
    Driving (Car) 1
    Swimming 1
    First Aid 1
    Writing (Academic): Medicine 1:3
    Guns (Handgun) 1
    Surveilance X
    Handweapon (blunt) 1
    Instruction 1
    Medicine: Neurology 5:7*
    Notice 1
    Questioning 1
    Research&Investigation 2
    Running (marathon) 1

Possesions:

Weapons:

Allies/Enemies:
Allies 4x
Character history:

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Hrac: Thera
Spoiler! :
Meno:
Vek: 34
Pohlavie: Zena
Vonkajsi vzhlad:
Osobnost:
-------------------
Typ: Norm
Staty:
STR: 3 INT: 3 Life points:
DEX: 2 PER: 2 Endurance points:
CON: 3 WIL: 4 Speed:
Essence:

Qualities:
Contacts 2
Resistance (Fatigue) 3
Drawbacks:
Heavy smoking 2
Delusion (Prejudice) 2
Greedy 1
Secret (Previous member of NAD) 3
Skily:
Craft (Butchery) 5
Haggling 4
Driving (car) 3
First Aid 2
Hand Weapon (knife)
Hand Weapon (Axe)
Questioning 4
Smooth talking 2

Gun (hand weapon)
Explosives

Smooth talking
Possesions:

Weapons:

Allies/Enemies:

Character history:

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Hrac: Lev
Koncept:Byvaly vojak, ktory ma viacere psychicke problemy vdaka veciam co napachal.
Spoiler! :
Meno: Will Carter
Vek: 48
Pohlavie: Muz
Vonkajsi vzhlad:
170cm, 68kg, vyholena hlava, cierne oci
Osobnost:
-------------------
Typ: norm
Staty:
STR: 4 INT: 2 Life points: 34
DEX: 2 PER: 2 Endurance points: 33
CON: 2 WIL: 4 Speed: 10
Essence: 17

Qualities:
Nerves of steeel 3
Artistic talent (socharstvo) 3
Fast reaction time 2
Drawbacks:
Depression 2
Habitual drinking 1
Weird delusions (Prizraky minulosti a obete z Faludze ozivaju. Musim ich strazit na cintorine aby nenapadli ostatnych)
Impaired hearing 2
Paranoid 2

Skily:
Craft (kamenarstvo) 3
storytelling 1
Myths and legends 2
Drive (Car) 1
Stealth 2
Handweapon (knife) 1
Play instrument (ustna harmonika) 2
Trance 2
Brawling 1
Guns (Rifle) 4
Guns (Rifle - US sniper rifle) 6*
Guns (Handgun) 2
Notice 3
Knowledge (military) 2

Possesions:

Weapons:

Allies/Enemies:

Character history:

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Hrac: Mytko
Meno:

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 6 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun