Hrali sme viacmenej nezavisle questy, bez nejakeho vyznamneho zakomponovania backgroundov postav (Na zaciatku sme sa len rozohrievali, zoznamovali a zvykali si na D&D a potom ked uz bolo jasne ze Cerebro odchadza tak sme sa na backgroundy viacmenej vykaslali).
Questy boli viacmenej jednoduche. Obvykle sme polovicu casu riesili hovadiny (ku koncu to uz bolo lepsie)
Samozrejme ze musim popisat hlavne jednu konkretnu session (a tie s nou suvisiace) ktora bola aspon pre mna najzaujimavejsia
Dosli sme cestou do hlavneho mesta (mena si nepamatam, Cerebro ma talent na sialene nazvy) do nejakej dediny kde sa s nami podvecer nikto nechcel bavit a v krcme sme sa dozvedeli ze sa stracaju ludia.
Dohodli sme sa o odmene za preskumanie danej situacie (resp. ja ako zlodej sa obvykle o takych veciach dohadujem) a zistenie co sa stalo sludmi. Miestni mali podozrenie ze na nedalekych zrucaninach hradu strasi a tak sme sa tam rano vybrali.
Po prichode okolo obeda sme to tam cele prehladali a nasli miestnost plnu zapecatenych sudov krvi a dalsiu miestnost plnu truhiel a so siestimi bezvladnymi zajatcami. (koniec 1. session) V skoro v kazdej lezal "clovek". Kedze ich paladin nechcel (napriek svojmu skenu Detect Evil ktory bol pozitivny) len tak pohlusit, vytrepali sme jednu truhlu na denne svetlo a vo chvili ked sa z postavy zacalo dymit a ked pod priamym slnieckom leziaci clovek zhorel na popol, sme vedeli co treba robit. Poodtinali sme hlavy kazdej postave v truhle (informacie o upiroch mal nas mag, akademicky, ateisticky a antiprirodny vzdelanec) a zachranili zajatcov. Samozrejme ze mag si nabral dostatok vzoriek pre svoj nekrofilicky vyskum (ma uz slusnu zbierku telesnych ostatkov a ineho humusu).
Zajatci sa cestou z hradu spamatali ale nic si nepamatali.
Vecer sme dosli naspat do dediny a kedze tak ako aj predtym boli vsetci zabarikadovani vo svojich domoch museli sme cakat do rana v krcme.
Trochu sme zaparili - vlastne chlastal iba zlodej (mag si lustil nejake zvitky, druidka zdrhla do lesa a paladin nevie co je krcmova zabava) a oslobodeni zajatci. Vsetko na ucet dediny a krcmara samozrejme.
Zachranene devy sa k nam zacali uz cestou z hradu liskat a kedze jedine moj zlodej bol podnapily a volnejsich mravov (paladin drzi celibat a mag pozna zenu len z pitevne) tak len on si na sennik odviedol odmenu.
V noci (po burlivom uvode) sa zobudil a mal ranky na krku.
Moja odmena ma v noci zmenila na poloupira (light verziu), pouzitie svetenej vody (viacere experimenty) zastavilo uplnu premenu, ale odvtedy ma zlodej velky postih cez den a velky bonus v noci na stats. Odmena samozrejme odvtedy ide s nami (a kedze poloupiri v noci nemozu spat, tak preziva kazdu noc hodne burlivo) - priznala sa zlodejovi co je zac ked ho pohryzla 2x ale zlodej nepresiril informaciu dalej (az niekedy neskor).
(koniec 2. session)
Momentalne ideme po protijed do hlavneho mesta (udajne by nejaka velmajsterka chramu bohyne XY mala o tom daco vediet)
---
Cize neriesime nejake zavazne veci. Viacmenej riesime otazky magovej krvilacnosti a schopnosti nasierat kohokolvek (myslim ze naposledy to bol Cierny Drak - nastastie dobry
), paladinovho absolutneho budhizmu a strachu o svoj zivot (furt nechce chodit ako prvy), druidkinej zavislosti na prirode a zlodejovou fascinaciou cimkolvek cennym