Aljen napísal:
Dik za poznamku Jerson.
S weird agentami som zatial nehral. Mam omnoho radsej normalne charaktery (A aj autor ich uprednostnuje). Ako odhadujem tak hraci weird agentov nebudu nijak zvlast pouzivat ich specialne abilities. Mozno tak 2-3 kocky pouziju ale viac ... asi nie. Skor ich budu skreckovat proti stresom. Weird agenti budu vo franchise hodne vzacnia urcite ich nebude v aktivnej skupine na missi viac ako jeden. A uz ten vyzere franchise kocky len taky fukot ked sa so special abilitami rozsupne. A samozrejme naviac svojimi abilitami bude stresovat ostatnych
V kazdom pripade weird cool kocky by som poriesil az potom ako si niekto s takym agentom zahra nech vidim.
Zatial by som navrhol nech su tie cool kocky s ktorymi vytvoril postavu take ako v originali (neobmedzena zivotnost) a nove ktore ziska budu mat zvysenu trvanlivost oproti normalnym agentom (1d6+ vyssia konstanta)
V pravidlech je přímo napsáno, že taková postava může být jen jedna na tým - já hrál třikrát a vždycky jsme jednu měli (vyvolávačku démonů), kostky proti stresu si nikdy nesyslila, prostě když potřebovala, vyvolala nějakého démonka.
Jinak jsem zatím neměl žádný problém s hromaděním cool kostek. Ostatně mohlo by stačit pravidlo, že po každé misi o cool kostky přijdeš, což by třeba vedlo k tomu, že je hráči využíjí před koncem hry, aby o ně zbytečně nepřišli. A nebo je necháš jako první zdroj vyrovnání vlastností na původní úroveň, takže si jich třeba pár ušetří.
A ještě třetí možnost (myslím že jsem to jednou tak dokonce i hrál, protože jsem nechtěl hledat přesné pravidlo) - Buď si kostkama hodíš, nebo je můžeš použít na ignorování stresu (ale pak se ti odebírají). A můžešsi vybrat tak nebo onak.
Ověřovací hod se mi moc nelíbí. Tedy vůbec.