alef0 napísal:
Pekny vyrok, ale zial sa mi neodbytne vynaraju bajne vyroky ako:
...
Mozes to nejak rozpracovat?
Ano, cakal som presne takuto reakciu (konkretne nejaky "prorocky" citat, ktory sa historicky ukazal byt kolosalnym omylom).
Nepovedal som, ze to nebude mat milionovy predaj a ze z toho nebudu hromade ludi vlhnut nohavicky (ak uz len kvoli rabid fanboyismu). Hovorim, ze je to WoW brought to the tabletop (which is
not a good thing).
Pozri, ta hra ma presne tolko role-playingu ako
Citadely - ani tam ti nic nebrani si ho pridat (a bude to s nim zabavnejsie, if you're into that kind of thing), ale system samotny to vobec nepodporuje a bez neho to bude rovnako funkcna hra (mozno dokonca viac, lebo ti nebude nejaky trapny background prekazat v tom, aby si svoju "rolu v druzine" (striker, defender, controller, leader... lol) plnil co najefektivnejsie.
alef0 napísal:
Napr. celkom nerozumiem porovnaniu pocitacovej hry a stolovej hry, resp. co ta priviedlo k hodnoteniu hry ako odpad (nazvat nieco odpadom je lahke, vsak to vieme) - teda napr. ako dopadol playtest?
Je to tahova takticka hra. Tvorba postav (a ich vylepsovanie za levely) je
identicka s Diablom II (na kazdom leveli mas X roznych powerov, z ktorych si zoberies Y). Mas sice nejake skilly, ale funguje to tak, ze na jednotke sa rozhodnes, v ktorych z classou ponukanych skillov si "trained" (na tie mas +5). Inak su vsetky skilly na hodnote Level*0.5 + Attribute Modifier.
Neexistencia multiclassovania (o tych featoch sa radsej nebudem ani bavit) je obrovskym krokom spat. Paragon pathy su ako vyextrahovane z DrD pre Pokrocilych, sloty na magic itemy su straight from comp, etc etc etc.
Teda aby som to zhrnul jednym slovom: odpad.
Playtest bol vyborny - ale bolo to
napriek systemu, nie
vdaka nemu. Podrobny report dodam (mozno) az potom, ako uspokojim cloveka, ktory ma nan exclusive rights