HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 62 ]  Prejsť na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Ďalšia
Autor Správa

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Zabudnite na ujmu, ako som vam ju vysvetloval, ono je to UPLNE inak.

Som idiot.

Nabuduce vam to ukazem este raz.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Bojovník
Obrázok používateľa

Založený: 28.01.2006
Príspevky: 189
Body: 5
Bydlisko: KE

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
aha...

ale ono sposob to zly nebol.... :)

_________________
Ju hev prablem or vant prablem?
Come shell ten well bload? Ten well bload shell when blaight


Hore
 Profil ICQ  

Cisárovná
Obrázok používateľa

Založený: 17.04.2006
Príspevky: 893
Body: 3
Bydlisko: intrákové podzemie Bratislavy
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
alef0 napísal:
Zabudnite na ujmu, ako som vam ju vysvetloval, ono je to UPLNE inak.

Som idiot.

Nabuduce vam to ukazem este raz.


no alef, nie si jediny, kto ma problemy s ujmou :)
ja to doteraz nechapem, ako to vlastne funguje...

a ak mam dojem, ze aspon tusim ako to funguje, tak je do podla mna dost nezmyselne

_________________
Music is enough for a lifetime, but a lifetime is not enough for music.
Don't try to change things you can't change. Try to learn how to accept them.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
co tak si precitat pravidla ked som ich uz aj do slovenciny prelozil? :roll:

a btw vyhrady k mechanike ujmy mam aj ja. a pracujem na ich uprave.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ujma sa eviduje chlievikmi - je ich sest.

Klasicky priklad, ked mozno dostat ujmu, je protichodna akcia: jeden robi jedno, druhy robi druhe a vzajomne si v tom brania. Vtedy dostane ujmu ten, kto ma mensiu uroven uspechu (teda vysledny hod na kockach) a dostane taku ujmu, aky je rozdiel medzi urovnami uspechu.

Napr. Tomas si hadze na Vycitenie nebezpecia s vysledkom 3, Lucia si hadze Nenapadnost 0, vysledkom je ujma 3 (tri minus nula) pre Luciinu postavu.

Vycitenie nebezpecenstva je spojene so zdrojom Instinkt. Lucia si zaskrtne ujmu 3 a je poskriabana v Instinkte: na nasledovne overenie akejkolvek schopnosti dostava postihovu kocku.
Kód:
[ ][ ][x][ ][ ][ ]


Ak v druhom kole dostane Lucia ujmu 3: Kedze tretie policko je uz zaskrtnute, zaskrtne sa dalsie => vysledkom je ujma 4.

Lenze ujma 4 a 5 znamena ,,skrvavenu" postavu (povedzme v instinkte). To znamena, ze vsetky schopnosti zavisle od instinktu maju postihovu kocku.

Ak v nejakom dalsom kole dostane Lucia ujmu 5, tak prosto zaskrtneme patku:
Kód:
[ ][ ][x][x][x][ ]


Ak o kolo na to dostane Luciina postava ujmu 1, tak si zaciarkneme prve policko:
Kód:
[x][ ][x][x][x][ ]


Ak o dalsie kolo na to dostane Luciina postava este raz ujmu 1, tak prve policko je uz zaciarknute a zaciarkavame druhe policko:
Kód:
[x][x][x][x][x][ ]



Takto postupujeme, kym nezhynieme :-)

Ujma 6 znamena, ze postava je ,,zlomena" - akakolvek akcia znamena, ze treba spalit bod z prislusneho zdroja a navyse dostanete postihovu kocku.

Ujma 7 a viiac znamena, ze sa uskutocnil oponentov zamer a konflikt konci.

Dodatocne pravidla:
* poskriabanie vyustuje v jednu postihovu kocku na AKUKOLVEK akciu v DALSOM kole.
* skrvavenie vyustuje v jednu postihovu kocku na akcie spate s danym zdrojom v NASLEDUJUCICH kolach (az do vyliecenia)
* postava, ktora je poskriabana dvakrat za kolo, dostava dve postihove kocky na nasledujuce overenie akejkolvek schopnosti [= v dalsom kole]
* ale toto neplati pre skrvavenie: postava, ktora bola skrvavena dvakrat za kolo, dostava do schopnosti vzdy jedinu postihovu kocku
* ale skrvavenie a poskriabanie sa kumuluje: ak by bola v jednom kole aj poskriabana a navyse skrvavena v Instinkte, tak v druhom kole ma 2 postihove kocky ak pouziva schopnost iducu od instinktu ALEBO 1 postihovu kocku ked pouziva schopnost iducu od ineho zdroja.

V pripade subeznych akcii dostava kazdy taku ujmu, aka je uroven uspechu oponenta (upravena o zbran / brnenie).
V pripade obrannych akcii je to tak, ze ak vyhra braniaci sa hrac, tak na dalsi hod ziskava tolko bonusovych kociek, kolko je rozdiel urovni uspechu.

Inak kedykolvek je mozne sa vzdat a uskutocnit zamer oponenta. Hra priam odporuca vzdavanie sa, lebo liecenie je svinsky tazke a ist do dalsieho konfliktu v troch kusoch nie je ktovieco.

Netreba zabudat na to, ze vitaz konfliktu, z ktoreho vzislo zaostrenie, dostava v prvom kole tolko bonusovych kociek, kolko je rozdiel urovni uspechu.

_________________
Light hand of Empelol.


Naposledy upravil alef0 dňa Po. 26. Jan 2009, 12:22, celkovo upravené 8 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Solar System napísal:
Ujma sa zaznačuje tak, že sa vezme číselná veľkosť spôsobenej ujmy a zaškrtne sa príslušné políčko v tabuľke ujmy. Ak je toto políčko už zaškrtnuté, zaškrtne sa najbližšie nezaškrtnuté vyššie.


na strane 17 je dokonca obrazok kde je vidiet ze ma zakrtnute len policko 3 a nie 1,2,3.

ono staci pozorne citat a nepredpokladat ze vsetko je ako dnd.

ku postihovym kockam:

Citácia:
Ak utrpí postava ujmu, ktorej veľkosť je jedna až tri, je poškriabaná a na nasledujúce overenie schopnosti dostane postihovú kocku.
Viacero takýchto poškriabaní sa kumuluje. Ak bude postava poškriabaná dvakrát za jedno kolo, dostane dve postihové kocky.

Ujma štyri a päť znamená, že postava je skrvavená. Všetky schopnosti odvíjajúce sa od zdroja, ktorý utrpel ujmu, dostanú odteraz postihovú kocku. Na rozdiel od poškriabaní sa skrvavenie nekumuluje. Aj keby sa podarilo daný zdroj skrvaviť dvakrát, schopnosti dostanú len jednu postihovú kocku.

Postihové kocky za poškriabanie a skrvavenie sa kumulujú. Ak bola teda postava v prvom kole skrvavená v Inštinkte, v druhom bola poškriabaná (v ľubovoľnom zdroji) a v treťom kole chce použiť schopnosť, ktorá závisí od Inštinktu, dostane dve postihové kocky.

Ujma šesť znamená, že postava je zlomená. Ak chceš, aby zlomená postava vykonala akúkoľvek akciu (aj obrannú), musíš použiť jeden bod zo zásoby zdrojov, ktorý zodpovedá použitej schopnosti a okrem toho na ňu dostaneš postihovú kocku.


a ano, nie je to moc jednoduche a to je to co sa mi na tej mechanike nepaci.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Zacina mi to davat zmysel. Co takto spravit megapriklad a kydnut to do pravidiel spolu s opravou preklepov?

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
alef0 napísal:
Zacina mi to davat zmysel. Co takto spravit megapriklad a kydnut to do pravidiel spolu s opravou preklepov?


omg mega priklad tam predsa je na str. 18.


a nasiel si nejake preklepy?

ja vydam novu verziu az ked budem mat urobene a otestovane nove zaostrenie a ujmu.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Opravil som vyssi zmatocny priklad v sulade s pripomienkami, mozes ho skontrolovat?

Presiel som si este raz priklad z prirucky. V tejto situacii mi v pravidlach tam chyba explicitne zopakovanie, ze ujma nie su hitpointy, a ze nenarastaju spojite toto ma DOST miatlo. (Trufam si povedat, ze ked je nieco spomenute v jedinej vete a navyse v priklade, kde si treba robit poznamky, aby som to pochopil, tak by to chcelo zlepsenie) Urobil by som mozno za kazdym kolom ,,meraky", ze ktora postava je na tom ako a ukazal, co kde pribudne. Inak to som si vsimol viackrat, ze pravidla trochu trpia syndromom Wall of Text, kde by niektore veci boli lahsie, keby boli zvyraznene, resp. ukazany priklad. (bonusove kocky napr.)

Kód:
Kolo 1:
Lucia utrpi ujmu 1, je poskriabana.
Lucia:  [x] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
Tomas: [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]

Kolo 2:
Lucia ma postihovu kocku za poskriabanie.
Tomas utrpi ujmu 3, je poskriabany.
Lucia:  [x] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
Tomas: [ ] [ ] [x] [ ] [ ] [ ]

Kolo 3:
Tomas ma postihovu kocku za poskriabanie.
Utrpi ujmu 3, lenze taku uz ma, cize utrpi 4.
Je skrvaveny v instinkte a dostava postihovu kocku na vsetky akcie, ktore ho pouzivaju.
Lucia:  [x] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
Tomas: [ ] [ ] [x] [X] [ ] [ ]

Kolo 4:
Tomas ma postihovu kocku za skrvavenie v instinkte.
Utrpi ujmu 2 a je zase poskriabany.
Lucia:  [x] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
Tomas: [ ] [X] [x] [x] [ ] [ ]

Kolo 5:
Tomas pouziva Beh [Raznost], je poskriabany, ale skrvavenie sa neberie do uvahy, lebo je v Instinkte.
Utrpi ujmu 1 a je zase poskriabany.
Lucia:  [x] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
Tomas: [X] [x] [x] [x] [ ] [ ]

Kolo 6:
Tomas opat pouziva Beh [Raznost], je poskriabany, ale skrvavenie sa neberie do uvahy, lebo je v Instinkte.
Lucia utrpi ujmu 1, tu uz ma, cize utrpi ujmu 2 a je poskriabana.
Lucia:  [x] [X] [ ] [ ] [ ] [ ]
Tomas: [x] [x] [x] [x] [ ] [ ]

Kolo 7:
Lucia je poskriabana, ma postihovu kocku. Napriek tomu dokaze zadelit ujmu 4. Tomas uz ujmu 4 ma zaskrtnutu, cize ma ujmu 5. Je skrvaveny aj v Raznosti, aj v Instinkte.
Lucia:  [x] [x] [ ] [ ] [ ] [ ]
Tomas: [x] [x] [x] [x] [X] [ ]

Kolo 8:
Tomas pouziva Hadiu cepel iducu od instinktu, v ktorom je skrvaveny.
Da Lucii ujmu 6, Lucia je zlomena.
Lucia:  [x] [x] [ ] [ ] [ ] [X]
Tomas: [x] [x] [x] [x] [ ] [ ]


Videl som tam milion zle umiestnenych ciarok a bodiek (konkretne priklad je nimi zamoreny). To by som urobil ako silent release.

_________________
Light hand of Empelol.


Naposledy upravil alef0 dňa Po. 26. Jan 2009, 12:23, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Nie je to rovnaky sposob ako v Agone?

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
alef0: to ze tam je malo malych prikladov a len jeden obrovsky tomu vycita vela ludi (aj ja)


Aljen: tusim ze hej. ja som hned jak som agon videl povedal ze solar system sluzil ako inspiracia co sa tyka vyhodnocovania konfliktov.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Cisárovná
Obrázok používateľa

Založený: 17.04.2006
Príspevky: 893
Body: 3
Bydlisko: intrákové podzemie Bratislavy
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
super alef, myslim, ze tvoj priklad je pekne nazorny a ulahcuje pochopenie mechaniky

_________________
Music is enough for a lifetime, but a lifetime is not enough for music.
Don't try to change things you can't change. Try to learn how to accept them.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ja skusim naznacit ako si zhruba predstavujem moju verziu zaostrenia a ujmy (je silne ovplyvnena Mouse Guardom)

zatial je to len taky nacrt, ale aspon si zosumarizujem myslienky

1:Zamery
v Solar systeme (SS) mozu mat protivnici typovo uplne ine zamery. Povedzme A chce zvadzat B a B chce okradnut A. toto sa normalne vyhodnoti jednym hodom a zisti sa ci zamer sa splnil.
ak ale jeden z nich bude chciet zaostrit, tak sa v mojej verzii tieto dva odlisne typy konfliktov rozdelia. Povedzme A prehral uvodny hod a B ho okradol. A zaostri lebo sa nechce nechat okradnut. Teraz uz nepojde o to ci A zvedie B. Ale o to ci B okradne A. A v tomto kroku upravi svoj zamer. Nuka sa moznost: chcem B prichytit pri kradezi. Ak by aj tak prehral, potom by sa mohol znova pokusit zvadzat. Bol okradnuty, nevie o tom, dalej chce zvadzat. B si zase moze zvolit novy zamer: povedzme prinutit A aby mu dal pokoj.

bezne je v SS dovolene menit typ zameru pocas zaostrenia. toto pravidlo pada. miesto toho plati: bojove zamery pre bojove konflikty. teda hrac moze zmenit zamer, ale len v ramci typu: v boji by to bolo napr. uz ho nechcem zabit, ale len zajat, alebo zastrasit, alebo odzbrojit....
ak chce hrac zmenit typ zameru: miesto zabitie chce utiect alebo oklamat, tak musi zaostrenie vzdat a pristupit na kompromis (sila kompromisu by sa urcila podla zostavajucej dispozicie vitaza, dispoziciu vysvetlim neskor)

takto sa z jedneho konfliktu da hladko prechadzat do druheho.

Zamery nikdy nesmu menit oponentove dlhodobe presvedcenie, city a nazory. Mozes niekoho oklamat, presvecit, docasne odstrasit. Ked sa zmenia podmienky, tak ten kto prehral moze skusit konflikt znova.
Ak by bol zamer deprotagonizujuci, hraci by sa mali dohodnut ci im to nevadi.

2: Zaostrenie.
Zaostrenie zacina ked niekto odmietne vysledok jednoducheho konfliktu. Urcia sa zamery a potom sa urci dispozicia. Dispozicia sa pocita: hodnota relevantneho obranneho skillu + uroven uspechu (UU) hodu na schopnost, ktoru mieni v boji pouzivat + sa pridelia 1-X bodov za vyrazne vyhody ktore vyplyvaju z hernej fikcie. (toto nie je konecna verzia vzorca, budem musiet otestovat ako sa to chova pri hre)

Plati ze vitaz povodneho jednoducheho konfliktu dostane na prvy hod zaostrenia tolko bonusovych kociek (BK) kolko bol rozdiel ich UU v povodnom overeni.

Ak je na jednej strane viac ludi, v tahu sa striedaju a v dispozicii sa ich obranne skilly zratavaju. Ak to herna realita dovoli, mozu si navzajom davat bonusove kocky.

Pri remize v jednom kole musia obaja zaplatit bod zdroja, kto nezaplati, prehra.


3: Ujma
V SS je ujma ukazovatel statusu postavy a zaroven je to odpocitadlo dosiahnutia zameru. V mojej verzii je odpocitadlo dispozicia a ujma ukazuje len status postavy.
Ujma sa rozdeli na tri stlpce podla druhu zdroja. V kazdom stlpci su 4 kvacky:

Ujma zdroja (vsetko sa kumuluje):
1: 1PK do konca zaostrenia v ktorom bola zaskrtnuta. po zaosrteni kvacka zostane, ale uz v dalsom konflikte nedava PK
2: 1PK do vyliecenia
3: nutnost pouzit bod zo zdroja vzdy ked chces pouzit relevantny skill
4: nemoznost pouzivat dany zdroj a jeho skilly

Ujmu v zaostreni das vtedy, ked vyhras kolo o viac nez je superova relevantna vrodena obranna schopnost (napriklad Reakcie (I)). Je pritom jedno o kolko viac to je, vzdy sa zaskrtne len jedno vyssie policko . Musis ale zaplatit 1 bod zdroja schopnosti ktoru pouzivas. obranca moze ujme zabranit tym, ze zaplati tolko bodov z daneho zdroja co utocnik . Takto sa mozu prebijat. Nakoniec to co vsadili zaplatia obaja (ci uz nakoniec ujmu utocnik sposobil alebo nie je jedno, plati sa vzdy) a podla toho sa rozhodne ci utocnik ujmu sposobil alebo nie.
Podobne sa postupuje ak pri subeznej akcii chcu dat ujmu obaja. kto da viac bodov zdroja, ten ujmu sposobi.

Ten kto dostal ujmu si neznizuje dispoziciu. teda plati ze mozes dostat bud ujmu alebo sa ti moze znizit dispozicia, nie obe veci naraz.

Pri skupinovom konflikte mozes dat ujmu len tomu proti ktoremu aktualne bojujes. Ak mu niekto dava pomocne kocky, mozes dat ujmu jemu.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Zamery mi davaju logiku. To je ako v Poison'd. Ked sa pirati biju pastami a jeden sa rozhodne vytiahnut noz, de facto uznava, ze pastami to nepojde. ,,Prehra" konflikt a zacne novy s bitkou na noze.

V tvojom pripade bude treba dohodnut ten kompromis, inak je to prirodzene.

Ad ujma: chcelo by to nejaky priklad. Ak to chapem spravne, je to nieco ako woundy v Mountain Witch.

Citácia:
Ujmu v zaostreni das vtedy, ked vyhras kolo o viac nez je superova relevantna obranna schopnost.

Chapem to spravne, ze ked sa niekto ide branit Nenapadnostou [2] voci Vyciteniu nebezpecia [1], tak rozdiel urovni uspechu musi byt aspon dva? Uvazujem, ci to nie je vela, ale asi nie. Ak vyhram, musim spalit bod z Instinktu a hrac dostane kvacku (povedzme postihovu kocku do konca zaostrenia)

Ako presne sa znizuje dispozicica? Mozem si vybrat, ci znizim ujmu alebo dispoziciu?

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Citácia:
Chapem to spravne, ze ked sa niekto ide branit Nenapadnostou [2] voci Vyciteniu nebezpecia [1], tak rozdiel urovni uspechu musi byt aspon dva?

nie, pod obrannou (mal som dopisat vrodenou) schopnostou sa v SS myslia jedna zo schopnosti: Výdrž (R), Reakcie (I) a Vôľa (M). teda ak si isiel Nenapadnostou (I) proti hociakej superovej schopnosti a super ma Reakcie (I) 1, tak musis vyhrat aspon o 2.

Citácia:
Uvazujem, ci to nie je vela, ale asi nie.

nie je to uplne malo ale to je zamer. nechcem aby postava po jednom zaostreni bola okamzite dobita. mozes vyhrat zaostrenie bez toho aby si mu dal nejaku ujmu. btw subeznymi akciami sa ujma dava omnoho lahsie, ale riskujes ze ju lahsie dostanes aj ty.

Citácia:
Ak vyhram, musim spalit bod z Instinktu a hrac dostane kvacku (povedzme postihovu kocku do konca zaostrenia)

ano tak to je. upravil som este ze obrancovi staci vyrovnat pocet spalenych bodov:
A bojuje s B, protichodne akcie, Nenapadnost (I) vs. Vycitenie nebezpecenstva (I), B ma Reakcie (I) 1.
A vyhra o 2. a rozhodne sa ze chce sposobit ujmu B.
A zaplati 1 I. Plati I preto lebo pouziva schopnost zalozenu na I
B sa brani vyrovna 1 I.
A chce dat ujmu silou mocou, zaplati 2 I.
B sa brani a vyrovna na 2 I.
*A si to rozmysli lebo je to uz vela bodov, alebo mu dosli body I, tak ujmu nesposobi a miesto toho znizi dispoziciu B o 2 (o tolko vyhral hod).
A aj B pridu v tomto kole o 2 body Instinktu.

*ak by A zaplatil aj treti bod I a B uz by nevyrovnal, B by si zaskrtol kvacku pri Instinkte a podla toho aka vysoka kvacka by to bola by dostal PK. A by prisiel v tomto kole o 3 I a B o 2 I.


s tym ze to ze ides sposobit ujmy by sa malo jasne odzrkadlit aj v hernej realite. takto jak som si to vymyslel mi to pride ako celkom zabavne, da sa pri zaostreni viacej taktizovat, ci radsej dat dole dispoziciu a priblizit sa k vitazstvu, alebo najprv udelit ujmu a tym padom dat superovi postihove kocky a zvysit si sancu na vitazstvo. urcite to chce ale playtest.

Citácia:
Ako presne sa znizuje dispozicica?

dispozicia sa pri protichodnych akciach znizuje o rozdiel medzi hodmi.
pri subeznych akciach sa tvoja dispozicia znizi podla UU supera. v tomto pripade sa moze znizit dispozicia obom ucastnikom ak obaja hodia UU>0. napr.:
A hodil UU 3, B hodil UU 2 pri subeznych akciach
dispozicia A sa znizi o 2, dispozicia B sa znizi o 3.


Citácia:
Mozem si vybrat, ci znizim ujmu alebo dispoziciu?

ano. ale ujmu mozes dat len vtedy ak by si v tom kole mohol znizit dispoziciu o viac ako je vrodena obranna schopnost supera a musis zaplatit jeden bod relevantneho zdroja.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 62 ]  Prejsť na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 10 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun