ok, pozeral som si prve video, a povedal som si fuu tak nakoniec to opravili, pozeram dalej, kukam inventar vyzera normalnejsie, potom som pozeral dalsie videa, a som znova nestastny, prve video a new tristram este vyzeraju ako tak ako keby som hral nwn 2, aj ked je vidno v architekture istu gycovost, aj tak mi namietnes ze je to klasicka S&S stylizacia (bullshit zahraj si might and magick VI alebo baldurs gate), podla mna fantasy nie je charakteristicke tym ze niekto nevie urobit rovny kamenny plot, a skridle na streche su kazda krivo a nic nepasuje, a ze dosky na brane su kazda inej dlzky a maju medzi sebou medzery, ale ok je to podla teba klasicke fantazy, nech sa paci, zniesol som to este vo fable
v tristrame sa interiery este dali pozerat, ostatne videa uz maju klasicky groteskny interier a disproporcny nabytok s prehnane velkymi okrasami atd., som bol zhrozeny inventarom v dalsich dvoch videach najma v poslednom, lebo magicke veci uz musia proste vyzerat cukrikovo vsak
pre porovnanie
postavy uz vyzeraju normalnejsie , nemaju prehnane velke ruky, nechapem vsak ale z akeho dovodu blizzard stale trva na tom ze ked postava stoji tak sa pohupuje jak retard s obrnou, uz vo falloute to bolo vyriesene tak ze si chlapik pohadzoval nozik, vymienal zasobnik etc...
ako pisal ivko, prezijem ze seky mecom maju okolo seba swoosh a farebnu duhu, ale aby si pri kazdom melee utoku a prdnuti vysvietil celu miestnost to je vrchol, kazda hracska akcia je vizualne prehnana a predimenzovana, v starom diable som proste rozkopol sud, teraz musi sud urcite vyletiet rozmetat sa a hadzat iskry, oh a tiez sud musi byt sestuholnik, lebo tak su stlcene laty
este k tej prehnanej vizualizacii, v podstate pri trosku vacsich bitkach neni vidno prostredie lebo kazde kuzlo bud robi popraskanu zem, alebo urobi glyph, alebo efekt na obludy takze je meter okolo kazdeho monstra veterna aura etc...
co sa tyka disproporcionality, mozno je to tym ze mam 190 cm, ale nejak nie som zvyknuty ze vsetky knihy su ako gumkacsky lexikon, zabradlia po lopatky a stavebne kamene po stehna- najviac je vidno rozdiel prave v samotnych diablo 3 artworkoch a skiciach ktore je vidno pri loadovani alebo vyberani aktu a a tym ako realne vyzera to prostredie, kazdopadne ratam s tym ze mi povies ze nemam pravdu ze takto ma byt a tebe sa nezda nic v neporiadku