Mna skor v clanku zaujalo to, ze autor podla mna nechcel vypichnut moznost modovania, skor vseobecne ten fakt, ze Blizzard (podla autora) nuti hracov hrat tak, ako chce Blizzard, zatial co pri TL2 ma hrac slobodu hrat tak, ako chce on.
To sa netyka len modov, ale aj patchov, upravovania frekvencie dropov a ich kvality a podobne, vsetko kalibrovane k optimalnemu vyuzitiu auction housu, kedze podla toho, co som cital, je dost obtiazne v D3 obstat na vyssich obtiaznostiach, ak AH nepouzivas.
Ja osobne som niekde na pomedzi, osobne hry nehram online (zasadne hram SP, alebo po LAN s kamaratmi) a nemam rad always online, lebo dost cestujem a nemam pristup na net, na druhu stranu ale chapem a vidim aj vyhody, ktore to prinasa (cely ten "socialny" aspekt - nie je to nieco, co osobne pri hrani potrebujem, ale chapem, ze niektorym ludom sa to paci).
Strasne mi ale vadi, ked je moznost hrat offline uplne odstranena, ako to bolo v D3, alebo ako to bude v napriklad aj v novom SimCity (kde sa dokonca
nebude dat ani loadovat!). Je to pre mna momentalne hlavny dovod, preco takety hry nekupujem.
Nemyslim inak, ze always online je nieco, kvoli comu tu bude D3 dlhsie ako TL2. TL2 ma takisto pravidelne patche ktore hru menia a vyvazuju a urcite budu aj verejne servery. V tomto oproti D3 nevidim rozdiel. Tak isto fungovalo aj D2, ktore je zive doteraz a always online k tomu urcite nepotrebovalo. Jediny rozdiel je, ze ked D3 omrzi Blizzard, alebo im zacne stracat peniaze (co sa zrejme tak skoro nestane, ale predsa), tak D3 zmizne zo sveta naveky vekov, zatial co ked TL2 omrzi Runic, tak sa de facto nic nestane, len prestanu patche. Komunita moze hru udrzat nazivo este aj dlhe roky po smrti jej developera / publishera, ako sa uz neraz v minulosti stalo, co v pripade D3 zrejme nebude mozne.