Dalcor,
je mi veľmi ľúto ak ťa môj predchádzajúci príspevok uráža.
...ak si si ho vyložil ako útok proti Tvojej osobe a nie ako iný názor na Pluská - prosím... aj ja som často vzťahovačný.
Ako som mal vedieť že si proces tvorby postáv v DrD+ podrobil logickej a štatistickej analýze, ktorou si zistil, že je obmedzujúci?
Neobmedzuje ťa tvorba postáv v DrD+ jednoducho preto, že si od neho očakával niečo iné?
Citácia:
Systém tvorby a hlavně kontroly nad postavou během hry závisí jen na předem daných lineárních postupech a to mi nestačí.
Nebyl jsem schopen udělat si postavu kterou chci - to beru jako omezení možnosti tvorby postavy
.
ako je to možné?
nie je tu hlavné to
Citácia:
nebyl jsem schopen
?
nemáš priveľmi zažité mechaniky tvorby postavy z iných RPG hier?
**OT
na serveri, ktorý sa venuje jednej českej RPG, kde som sa donedávna poyboval najviac, je "kult DrD", na týchto fórach (a nielen tu) panuje, zdá sa, "kult (A)DnD".
a všetko je to zle, ide predsa o príbeh a o zábavu...
OT**
prosím ťa, daj mi konkrétny príklad postavy, ktorú si si nemohol v DrD+ vytvoriť, alebo ma odkáž na diskusiu kde si to už konkrétne zdôvodnil, a prosím udaj aj dôvody ktoré ťa obmedzovali.
tvorba postáv v RPG nie je totiž lineárna - podľa mňa je logický postup tvorby postavy v akomkoľvek RPG nasledovný:
(0. dohoda so spoluhráčmi na štýle hry a hracom systéme)
1. vytvorenie príbehu a charakteru postavy
2. zasadenie príbehu a charakteru postavy do hracieho sveta pomocou mechaník hry.
3. vyladenie vzniknutej hráčskej postavy dohodou s Rozprávačom/PJ/DM.
ako si s tvorbou postavy postupoval ty?
ak tvoríš postavy "len tak aby si oskúšal systém" tak prídeš na to, že systém ťa obmedzuje. každý jeden systém
Citácia:
A musím říct že se se mnou shoduje spousta lidí.
to je v poriadku, ja ti názor neberiem, len si uvedom na akú hru sú dimenzované pravidlá v Pluskách. Som snáď hlúpy, ak s tebou nesúhlasím?
s prianím veselej mysle :D
Bouchi:
Vďaka. o tomto som nevedel... aj keď fóra o Pluskách sledujem nejaký ten čas...
//tento príspevok rovnako dobre mohol byť v inom threade...//