HuSä https://annun.sk/ |
|
hladam hracov - KE https://annun.sk/viewtopic.php?f=3&t=6344 |
Stránka 9 z 13 |
Autor: | Varimathras [ Ut. 24. Feb 2009, 22:11 ] |
Predmet príspevku: | Re: hladam hracov - KE |
cez prazdniny? skor nie, ako ano...ale ked budeme uz mat velmi silne abstinencne zachvaty, mozem si to nejako vybavit.... |
Autor: | Dead Boss [ Pi. 06. Mar 2009, 12:21 ] |
Predmet príspevku: | Re: hladam hracov - KE |
Ja mam cas aj dneska, ale neviem jak vy. Ked inac nie, tak utorok. |
Autor: | Varimathras [ Po. 09. Mar 2009, 17:17 ] |
Predmet príspevku: | Re: hladam hracov - KE |
hmmm...utorok? |
Autor: | Dead Boss [ Pi. 13. Mar 2009, 13:22 ] |
Predmet príspevku: | Re: hladam hracov - KE |
Dobre. Včerajšia hra bola zaujímavá. Prostredie Ruského krížnika sa mi páčilo. ![]() A rozhodne žiadam moju brokovnicu aj v ďalších hrách. Zbraň: Ivan Hrozný(tiež aj Cárov hnev, Aurora, Ruka Stalina) Automatická brokovnica, so zásobníkom na dvanásť nábojov. Kadencia: 60 nábojov za minútu(bez nabíjania) Dostrel: ľubovoľný Sila: 1 rana = smrť Kaliber: ruský špeciál 2.85 Popis: Vyrobená ruskými rukami, z ruskej ocele, s ruskými nástrojmi sa stala symbolom vzdoru proti útlaku a tyranii. Je vyrobená na mieru na ruskú päsť. Zatiaľčo v kapitalistických rukách sa správa sotva ako 9mm, v rukách Rusa má výnimočné vlastnosti. Je jedno na akú vzdialenosť strieľa, sila je vždy rovnaká. Rus je schopný držať zbraň v jednej ruke bez spätného nárazu. Strieľa aj pod vodou. Maximálne ohnutie hlavne pri, ktorom zbraň strieľa je až 120°. Následný výstrel zbraň opäť narovná. Samozrejme, Ivan sa nedá ohnúť len tak. Dokážu to len hydraulické lisy na niekoľko ton a Rusi. |
Autor: | Aljen [ Pi. 13. Mar 2009, 13:25 ] |
Predmet príspevku: | Re: hladam hracov - KE |
v akom systeme ste hrali? |
Autor: | alef0 [ Pi. 13. Mar 2009, 13:29 ] |
Predmet príspevku: | Re: hladam hracov - KE |
System nebol. Na to, ze hra bola hodinova, a ze to bol improvizovany sovietsky zombie zalezitost (ako som povedal, zombie a inteligentny dej nejde k sebe), to bola zabava. Hlavne tie hlasky. Dej bol prosty: ladoborec Lenin v 1956 vyplaval na misiu z Leningradu na zakladnu Stalinsk 65. Tolko oficialne vysvetlenie. V skutocnosti sa vydal najst spadnutu druzicu, ktoru vyzdvihol... spolu s mimozemskymi zarodkami. Prvy pokus o jej najdenie sposobil stratu jednej jednotky muzstva, z ktorej prezil len prvy dostojnik. Ivan, cierny pasazier, si pri nastupe, potuzeny vodkou, pomylil lode. Miesto vysnivaneho Spanielska ho cakali ladove plane a plech. Tito dvaja nestastnici su jedini, ktori na lodi ostali. |
Autor: | Aljen [ Pi. 13. Mar 2009, 13:37 ] |
Predmet príspevku: | Re: hladam hracov - KE |
Citácia: zombie a inteligentny dej nejde k sebe Omyl ![]() Odporucam si precitat AFMBE settingy, knihu World War Z, alebo sa zamysliet nad vacsinou scen v 28 days later (specialne by som doporucil prvu scenu z 28 weeks later, ta je podla mna presne ukazujuca to co je na survival settingu silne) Vsetko zavisi len od naladenia skupiny. Ak si zacnete robit prdel tak urobite srandu aj z RPG o vaznoch v koncentraku z ktorych robia granule. nevravim ze to nebude dobra hra, len ze vazna-vtipna sa da urobit zo vsetkeho zombie nezombie. |
Autor: | alef0 [ Pi. 13. Mar 2009, 13:42 ] |
Predmet príspevku: | Re: hladam hracov - KE |
Nemal som zial AFMBE po ruke, nebol som pripraveny (to bola improvizacia). Inak ked som sa vyjadroval k inteligencii, tak som nemal na mysli vaznost-uletenost, ale dej, ktory nie je o tom, ze "ideme, vyvrazdime, zvitazime", co je podla mojich fakt biednych znalosti v tomto zanri folklorom. To som samozrejme nevidel ine inteligentne pripady. U nas to dopadlo nakoniec s liniou "ideme, sekame, vyjdeme na povrch, zvitazime / zomrieme" s bonusom uletenych hlasok. (To co niekto v Bratislave argumentoval ako styl hry: ze ingame je to seriozne a out of character uletene: ked som sa smial, tak na hlaskach. V hre sa nerobili hovadiny stylu "idem a vytiahnem nanho plastovy raketomet a vymocim sa mu na hlavu".) Inak povedane, zo vcerajska si viem predstavit film a ten film by v jadre bol seriozny. (V prevedeni s hlaskami asi nie) |
Autor: | Aljen [ Pi. 13. Mar 2009, 13:54 ] |
Predmet príspevku: | Re: hladam hracov - KE |
jasne chapem Ked budes cokolvek chciet na zombie temu len sa spytaj ![]() (a ked si z nich budes robit prdel... taku ti jednu!) |
Autor: | alef0 [ Pi. 13. Mar 2009, 13:55 ] |
Predmet príspevku: | Re: hladam hracov - KE |
Zombie boli normalne slusne zombie z namornikov. Problem z mojej strany bol ten, ze ked ti zvola narod, ze "chceme hrat zombie" a necital si AMFBE, tak je to biedne. |
Autor: | Aljen [ Pi. 13. Mar 2009, 14:09 ] |
Predmet príspevku: | Re: hladam hracov - KE |
mnooo ... ehm spominam si na jednu pamatnu hru ... o ktorej GM Mytko tvrdi ze sme ju nikdy nehrali ... zombie v tajnej zakladni pod vrtnou plosinou na rum a banda z bratislavskej reklamky co je na teambuildingu ... hustota WTF momentov obcas presahovala 3240% --- najlepsia hra co som kedy hral ![]() |
Autor: | alef0 [ Pi. 13. Mar 2009, 14:15 ] |
Predmet príspevku: | Re: hladam hracov - KE |
Hej, my sme v tomto pripade paradoxne nemali WTF momenty na urovni pribehu. Hlasky ano, ale WTF momenty v deji nie. Citácia: o ktorej GM Mytko tvrdi ze sme ju nikdy nehrali ![]() |
Autor: | Aljen [ Pi. 13. Mar 2009, 14:35 ] |
Predmet príspevku: | Re: hladam hracov - KE |
ano aj postavy v Teambuildingu brali veci totalne vazne. ... to ze mali nasadene reality filtre je druha vec (kem bolo fakt uz azle a boli zavreti v podzemnej zakladni plnej gore a zombii... tak si to vysvetlili ako sutaznu aktivitu v ktorej ide o to porazit ... diviziu firmy v Kosiciach (neviem uz aka bola stopa ktora ich k tomu doviedla, ale znelo to "logicky"), zombie boli pre nich vysoko sofistikovane modely japonskych robotov sluziace ako prekazka - a s uznanim vraveli kolko ich firma do celej akcie vrazila penazi) |
Autor: | Dead Boss [ St. 18. Mar 2009, 18:20 ] |
Predmet príspevku: | Re: hladam hracov - KE |
Dobre, som pripravený na ďalšiu hru. Stráááášne sa nudím. Kedy? Zajtra? Či nie? O týždeň? Nápad pre alefa - čo takto si to pripraviť? ![]() Alebo Munchkin by Varimathras? |
Autor: | Dead Boss [ Pi. 27. Mar 2009, 13:01 ] |
Predmet príspevku: | Re: hladam hracov - KE |
No? tak ako? |
Stránka 9 z 13 | Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |