HuSä
https://annun.sk/

Warlock: Master of the Arcane
https://annun.sk/viewtopic.php?f=5&t=8206
Stránka 2 z 2

Autor:  Annun [ Pi. 15. Jún 2012, 9:04 ]
Predmet príspevku:  Re: Warlock: Master of the Arcane

Silverbow napísal:
Inak som o tom cital trochu viac a ono to je Civ5 engine. :lol:

Je to predsa ono?

JA SOM TO VEDEL.

Ja som to vcera hladal, lebo to fakt vyzera uplne tak, ale nevedel som nikde najst jasne vyjadrenie. V manuali pise TheEngine, tak som tomu uveril. Kde si sa to docital?

Autor:  Silverbow [ Pi. 15. Jún 2012, 11:01 ]
Predmet príspevku:  Re: Warlock: Master of the Arcane

Na Civ fore spominali, ze to je licensed Civ5 engine. Ako nie je to 100% zdroj, ale ono to je uz na pohlad to iste, este aj tie mraky, farby a tienovanie interfacu, buttony, no vsetko.

Autor:  Annun [ Pi. 15. Jún 2012, 11:28 ]
Predmet príspevku:  Re: Warlock: Master of the Arcane

Ja som prave browsoval Paradox fora a developeri tam vraj popreli, ze pouzili CIV engine (ale osobne som nasiel len jedine priame vyjadrenie). Je fakt ze nikde v hre nie je spomenuty ani firaxis, ani ich engine, co by asi inak spomenut museli, keby to bolo licensovane.

Toto bola jedina priama reakcia od developera, co som nasiel:
Citácia:
Citácia:
... Have to say I REALLY disliked this engine when it was used on Civ 5, but this is a pretty fun game......
???


Toto bolo od random uzivatela, dal som si namahu a hladal ten spominany thread, ale nenasiel som. :(
Citácia:
And yes, the Civ V engine was not used to make Warlock. There was a large thread about it, for some reason.


Dalsi random uzivatel:
Citácia:
It has nothing to do with the Engine of Civ 5, though I believe the company did admit that they felt they need to make a call to Firaxis and have a conversation to make sure it wouldn't be a problem. It's out, so obviously it wasn't. 4x-hexagon based games are going to look like that, it is just that simple.


Inak musim prehodnotit nazor na AI, potom co som sa dostal ku silnejsim jednotkam sa mi zda ze AI uplne stratila dych. Stale vyraba jednotky najnizssej urovne, vacsinou ich velmi nebuffuje a moji plne vybaveni black minotaurs a trpaslici valcuju vsetko pred sebou... Je pravda ze to hram na normal, na vyssej obtiaznosti sa to mozno zmeni k lepsiemu (ale zda sa ze na hore spominanych forach dost ludi spomina presne tento isty problem aj na vyssich, takze mozno ani nie :( )

Autor:  Silverbow [ Pi. 15. Jún 2012, 12:00 ]
Predmet príspevku:  Re: Warlock: Master of the Arcane

Pohladal by som kebyze mi to v praci neblokuje civfanatics.

Kazdopadne ak to nie je engine, tak je to vyslovene kopia enginu, a cudujem sa, ze im Failaxis neklepol po prstoch. Nedat si ani len tu namahu zmenit styl fog of war, hranic a ikon na jednotkach...

Autor:  Annun [ Pi. 15. Jún 2012, 12:01 ]
Predmet príspevku:  Re: Warlock: Master of the Arcane

civfanatics bol tiez moj prvy napad, ale ti smradi tam na to ani nemaju dedikovane forum!

Inak uplne suhlasim, vyzera to az uchylne rovnako.

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/