Will napísal:
Prekvapilo ma, ze zaciatok je v tom istom case ako jednotka, cakal som uplne ine casove obdobie tak so zvedavy ako sa to cele rozmota. Viac mi teda ale vadilo vseobecne opakovanie pribehu - ideme bojovat stretneme bojovnika, ideme do mesta strestneme cicu v krcme ... tak preto dufam, ze dvojka sa velmi rychlo odputa od jednotky casovo, lokacne aj charakterovo.
ono ma to byt casovo rozdelene na 10 rokov co som teda zvedavy kazdopadne zaciatok je utok na lothering... co sa teda tych casti tyka tak imo v samotnej hre to jednoznacne je oddelene nejakym casom hrania nie skok ako v deme a ta mestska sa mi pacila viac, ta zaciatocna bola taka nemastna neslana a aj rozhovor s flemeth bol kinda eh? tak snad sa to potom casom rozbehne, mesto vyzera byt pekne aj ked tiez to bol len jeden kombat tesim sa ked si to budem moct cele pobehat
co sa tyka charakterov tak ja som si uz zvykol na to ze bioware pouziva v podstate klasicke stereotypy, inak henta piratka bola v jednotke v nevestinci, dalo sa u nej naucit specializaciu na duelistu a ponukala aj ine slusby prislusiace k tomu miestu
anyway ja osobne to vidim na elfku -
http://dragonage.wikia.com/wiki/Merrill kazdopadne tesim sa stale len to demo mi prislo take meh proste.. mohli tam aspon tu customizaciu charakteru supnut nech sa da s cim hrajkat