Dam sem zapis vcerajsej session. Nova kampan, novy svet, novy DM a ako dufame aj nove tvare
-----------------------------------------------------------
Predstavme si svet kde magia a nabozenstvo je nielen tabu ale kazdy co ich spomenie a nebodaj praktikuje je chyteny, tyrany a odpraveny vysokobolestivou a zdlhavou smrtou. Svet kde takzvani puritani likviduju kazdu nieludsku rasu. Svet kde je kazdy clovek od malicka vychovavany v strachu, nenavisti a odporu voci magii. Svet kde su draci povazovani za absolutne zlo.
Session1:
Dvaja ludia (wizard a sorcerer) ktori spolu cestuju a ziju niekolko rokov (teda sa daju povazovat za dobrych kamaratov) pridu do mesta, urazia starostovu manzelku a hovoria strasne kacirstva o pozitivach magie. Chytia ich na ceste lesom lovci ludi, oberu o vsetky zbrane, jedlo a veci (vratane spell komponentov) a vedu ich naspat do mesta do vazenia pripadne na popravu.
Kedze cesta je daleka, rozhodnu sa oslavit svoj ulovok chlastackou na cistinke pri ceste. Priviazu magov o stromy a v pribehu ozierky ich bicuju. Ked jeden okoloiduci pocuje hluk a ide sa kuknut v opitosti ho pozvu pridat sa k party vratane chlastania, rozpravania vtipov, opisov ake mucenie kacirov caka a samozrejme ponuky zabavit sa bicovanim (ponuka bola prijata).Pri bicovani si vsimne ze sorcerer ma na chrbte vytetovany zvlastny znak. Po totalnom ozrati lovcov ludi ich okoloiduci odviaze a navrhuje okamzite zdrhnut. Ponukne sa ako sprievodca a ochranca (kedze magovia nemaju absolutne nic)aj ked okolie moc nepozna. Jeden z magov (wizard) trva na tom ze potrebuje svoje veci - konkretne knihu a patologicku supravu. Kedze je neoblomny, okoloiduci suhlasi ze sa pokusi ju najst respektive ze zviaze s pomocou magov vsetkych ozranov, pretoze sa mu prieci len tak povrazdit spiacich ludi - co aj slovne zdorazni. Sorcererovi je jeho zachranca a aj jeho dlhorocny priatel uplne ukradnuty aj s ich nazormi a neustale tvrdi ze nic nepotrebuje a ze vsetci musia utiect do lesa. Bez jedla, bez zbrani, bez penazi, bez schopnosti prezit v divocine. Nezaujimaju ho potreby jeho dlhorocneho priatela a ani rady zachrancu (rady typu: Ozrani sa o par hodin prebudia a lahko vystopuju uplne bezbrannych utecencov, pretoze sa ocividne v okoli vyznaju a vedia sa pohybovat v divocine. Co potom?). Pri zdlhavom hadani co spravia dalej sa mag rozhodne preventivne vykuzlit Mage armor (bez efektov, takze zachranca nic nevidi) .Jeden z ozranov sa preberie a vyda sa vykonat svoju potrebu. Wizard nespravne odhadne situaciu (skratove jednanie) a skoci k stromu tvariac sa ze je stale priputany. Pohyb prilaka pozornost prebudeneho ozrana a ten zbada ze priviazany je len jeden vazen, pretoze sorcerer sa ani nepohne (co je v poriadku, jednoducho nestihol zareagovat rovnako ako wizard). Ozran vyvola poplach a hlasnym krikom zobudi ostatnych. Vytasi mec. Zachranca vidi ze je zle a ze je nutne co najrychlejsie spacifikovat co najviac leziacich ozranov, pretoze 5ti plne ozbrojeni muzi by mohli lahko premoct dvoch polonahych a neozbrojenych magov (o ktorich magickych schopnostiach ma velke pochybnosti) a co je horsie - aj jeho sameho. Okamzite priskoci k najblisiemu leziacemu ozranovi a prebodne ho. Mag tiez situaciu pochopi rovnako a skoci k dalsimu ktoreho zrani dykou (mal ju skrytu cely cas v topanke). Sorcerer situaciu zanalyzuje inak a rozbehne sa prec do lesa. Vtedy sa zacnu dvihat aj dalsi ozrani a postupne utocia na dvojicu (nastastie su este tak narvani ze vacsinou nic netrafia - inak by zachrancu a wizarda rozsekali na kusy za pol minuty). Dvojica zufalo bojuje a sorcerer uteka prec bez ohladu na vykriky o pomoc od zachrancu a od svojho dlhorocneho priatela. Ponecha ich osudu. Zachranca aj wizard su v boji vazne zraneni, ale vdaka ozratosti lovcov ludi dokazu vsetkych 5 protivnikov premoct a zlikvidovat. Zabiju bez milosti aj vsetkych co sa pokusili utiect, pretoze sa boja ze vyvolaju poplach. Mrtvoly oberu a skryju v lese. najdu zasifrovany list v topanke vodcu lovcov. Mag si najde vsetko oblecenie a predmety, okrem tych ktore lovci vyhodili na mieste prepadu. Dvojica sa preto vyda tieto predmety najst. Na mieste prepadu najdu sorcerera ktory si tam isiel po svoje vyhodene veci (viacmenej spell komponenety). Zachranca ma velku chut sorcererovi za jeho zbabelost jednu vrazit a caka jeho ospravedlnenie za to ze spanikaril a ze im v boji o zivot vobec nepomohol, ale ho vyuzil na svoj vlastny utek. Sorcerer tvrdi ze sa nema zaco ospravedlnovat, ze mali vsetci ujst (Ignoruje ze by ich lovci skor ci neskor chytili znova a tentokrat uplne bez vybavenia - cize vysledok by bol uplne rovnaky + s tym ze by ich zrejme zabili na mieste. Odmena bola totiz aj za mrtvych magov) a zachranca a byvaly dlhorocny priatel su mu uplne ukradnuty. V tej chvili zachranca meni na sorcerra nazor a ma velku chut ho napriek svojim zraneniam za zradu a namyslene chovanie na mieste zabit (co by sa mu urcite podarilo). Nebyt vytetovaneho symbolu na chrbte sorcerera (o ktorom sa sorcerer nechce vobec bavit a tvrdi ze ho ma len uplnou nahodou) a ktory je pre zachrancu dobre znamy a dolezity, tak by to zrejme v hneve aj spravil. Sorcerera od tejto chvile ignoruje ako nehodneho dovery a povazuje ho za sialeneho. Trojica sa vyda najst si miesto na tabor, kde sa ti co maju jedlo najedia. Zachranca - zlodej drzi prve 4 hodiny hliadku a kedze ho wizard presvedcil ze rano po 8 hod spanku magicky rozlusti zasifrovany list, tak wizarda nebudi. Sorcerer sa z nejakeho dovodu rozhodne nespat. Je hladny a stale polonahy. Teplota je nieco nad bodom mrazu. Rano wizard naozaj list rozlusti a urobi dojem na zlodeja svojimi magickymi schopnostami. Ten je rad ze sa vecer s wizardom o nic nestavil. V liste je pisane ze za kazdeho ktory ma symbol draka - ten ktory ma sorcerer vytetovany na chrbte je na mieste zvanom Biela Ciapka velka odmena. Sorcerer je opat niecim pre zlodeja zaujimavy. Wizard sa zlutuje nad sorcererom a da mu jedlo. Dvojica sa rozhodne vratit nenapadne spat do mesta a v nejakom hostinci si osetrit rany. Sorcerer sa k nim pripoji. Ocividne ho netrapi ze nema zbrane, oblecenie, peniaze. Stale nechape preco su na neho ostatni nasrani a vyzera ze je mu to uplne jedno. Na pol ceste unaveny sorcerer odpadne takze vsetci musia oddychovat a do mesta dojdu az vecer. V meste, v hostinci sa zlodej zotavi, carodej ziska v kniznici informaciu o Bielej Ciapke, je to mesto na severnom pole vzdialene 500 mil. Kedze nahnevany zlodej a wizard zaplatia flegmatickemu sorcererovi len najlacnejsie ubytovanie na občúranej slame, sorcerer hlada prvy den zamestnanie marne. Az ked sa wizard zlutuje a dovoli sa mu okupat v kupelni pre bohatsich hosti tak sa zamestna u garbiara za jedlo a ubytovanie. Dalsi den sa zlodej a wizard vydaju hladat nejaku pracu aby nasetrili dost penazi na tazku cestu. Zlodej ma vlastny dovod preskumat Bielu Ciapku a wizard je zrejme len zvedavy. Sorcerera evidentne caka dozivotna otrocina u garbiara. Tvari sa spokojne a jeho zachranca s wizardom ho nijak nezaujimaju. Vyzera to tak ze druzina sa rozpadla skor ako vobec vznikla.
-------------------------------
Dufam ze to nevyznelo zle, pretoze v skutocnosti som sa skvele bavil. Zmena pohladu mojej postavy na sorcerera - od totalneho zaujmu (z dovodu tetovania), cez prekvapenie a sklamanie (sorcererov utek), hnev a zurivost po ignoraciu, bola pre mna velmi zaujimava a uzil som si dobre RP. Majlo DMoval tiez skvele a myslim ze sme nestracali cas riesenim hovadin.