Napadla mi jedna hra. Inspiroval som sa trochu Sanatoriom. Neviem, ci je to hratelne, mozno je to somarina. Zaujimaju ma Vase nazory a pripomienky.
Su asi 2 hlavne veci, ktore su ine oproti klasickym mafiam:
1. Cielom zaporakov nie je zabit vsetkych dobrych, ale iba jedneho konkretneho.
2. Mozu sa pouzivat pm-ky.
Mravci si v klude nazivali vo svojom mravenisku az do jedneho dna, ked sa objavili informacie o zlych jedovatych vrazebnych mravcoch z rodu Ata, ktory vraj chcu zabit ich kralovnu a tak ziskat vladu nad mraveniskom. Niektorim zlym mravcom sa dokonca podarilo infiltrovat do mraveniska...Frakcie:
1. Dobrí mravci: Ich ciel je zabit vsetkych zlych mravcov.
2. Zlí mravci rodu Ata: Ich ciel je zabit kralovnu matku dobrích mravcov.
Schopnosti
- Dobri nevedia ake maju schopnosti, okrem matky a vzdelanca
- Zly vedia ake maju schopnosti.
System "strazenia Matky"
- Mravci sa vzdy pred zotmeni dohodnu kto bude strazit matku
Cez noc mozu nastat tieto 4 situacie:
1- Ak cez noc budu strazit dvaja dobri mravci, a bude na nu vedeny utok od zlych, tak jeden z mravcov, ktori ju strazia zomrie,ale Matke sa nic nestane
2- Ak ju bude strazit jeden dobry mravec, a bude na nu vedeny utok, tak mravec zomrie, ale Matke sa nic nestane. Bude vsak odhalena a zli budu vediet kto je Matka.
3- Ak ju nebude strazit nikto, a bude na nu vedeny utok, tak Matka zomrie a dobri prehrali
4- Ak je Matka odhalena, tak ju musia strazit dvaja mravci, inak po utoku na nu zomrie
- mravci ktori ju strazia, nemozu cez noc preverovat.
- ak Matku strazi nejaky zly mravec, tak sa nerata do poctu straziacich mravcov a zaroven moze pocas noci normalne pouzivat schopnost
System "presmerovania"
- vacsina dobrich mravcov maju schopnost presmerovat utok, ktory je na nich vedeny, na niektoreho z mravcov, ktory strazia matku. Takze ak na nich niekto zautoci nezomrie on ale niektory, z mravcov , ktori strazia matku.
- tuto schopnost maju: vojak, strazca, vzdelanec a pyrotechnik.
- ti mravci ktori strazia Matku, nie su schopni presmerovania
Dobrí mravci (funkcie a vlastnosti):
Kráľovná Matka:
- raz za hru vie pouzit "ukryt", takze ak ju nikto nestrazi, tak nezomrie, iba sa odhali; ak ju strazi iba 1 mravec tak sa neodhali.
- od zaciatku hry vie kto je maskovač
- preverovanie: nevie preverovat
- ak ju preveri nejaky zly mravec tak sa javi ako stražca
Vojak:
- ak preveri zleho, tak ho rovno zabije
- preverovanie: vie preverit blokara, zisťovača, vzdelanca, pyrotechnika
- presmerovanie: ak žiju 3 zly mravci tak ma schopnost presmerovania
Strážca:
- ak straži matku sám, tak zomrie ale matka nie je odhalena
- preverovanie: vie preverit blokara, zisťovača, vzdelanca, pyrotechnika
- presmerovanie: rovnako ako vojak
Vzdelanec:
- za noc preveri dvoch
- preverovanie: vie preverit matku, vojaka, megamravca, stražcu
- presmerovanie: ak žiju 3 alebo 2 zly mravci tak ma schopnost presmerovania
Pyrotechnik:
- od tretej noci moze zabit seba + dalsich 3 mravcov
- preverovanie: vie preverit matku, vojaka, stražcu
- presmerovanie: ak žiju 3 alebo 2 zly mravci tak ma schopnost presmerovania
Mega mravec:
- ma jeden navyše život
- preverovanie: vie preverit matku, vojaka, stražcu
- presmerovanie: nevie presmerovavat
Zlí mravci rodu Ata (funkcie a vlastnosti):
Blokár:
- blokuje raz za noc jedneho mravca, dotycny mravec potom nemoze presetrovat
Zisťovač:
- každú noc zisti aku ma dany 1 mravec schopnosť
Maskovač:
- ak ho niekto preveri tak sa javi ako dobry mravec - vojak
System "vestkyne"
- raz za 2 alebo 3 noci pride do mraveniska vestkyna a jednemu z dobrych mravcov odhali ake ma schopnosti
Pocet schopnosti v hre:
matka 1ks
vojak 1-2ks
strazca 0-2ks
vzdelanec 1ks
pyrotechnik 0-1ks
mega mravec 0-2ks
- blokar 1ks
- zistovac 1ks
- maskovac 1ks
Iné
- Hra by sa zacinala "nultou nocou" Pocas nej by zly nemohli zabijat. A preverovanie by fungovalo len v 50% pripadov
- mravci by sa mohli hociktory den dohodnut na tom, ze nezabiju nikoho
Ked sa na to pozeram takto spätne, tak mi napada ze je to dost komplikovane. Asi by som to mal zjednosit. Ak mate nejake napady, co upravit, alebo hocijake nazory, tak napiste.