Problem nastava, ked chces, aby sa slava tvojich pravidiel sirila aj za hranice tvojho mozgu :-)
Co sa tyka ,,flaws", tak v nich som ktoviepreco znacne skepticky. Flaws su podla mna znacnym nastrojom minmaxu, pokial sa to nevymysli dobre (budem tucny maly chlpaty smradlavy goblin s AC 58, lebo body, ktore som dostal za flaws investujem do featov).
Co sa tyka hitpointov, ja vidim
* bud vedies klasicky sposob a la D&D, (dve rany obojrucakom priemerne za 10 ustoji primerny tretolevelny monk)
* alebo vedies sposob ,,netrafis sa, lebo bud je super taky mocny, ze ti uskakuje, alebo ked sa trafis, tak vacsinu damage zhltne armor". Cize pristup, ze v skutocnosti sa ,,trafis" len malokedy.
Twoflower napísal:
Napríklad postreh bude raz daný a po celú hru bude postava počuť/vidieť/... stále rovnako.
S tym nevelmi suhlasim. Som skor ochotny uverit, ze postave sa zlepsuje postreh, ci schopnost rozoznavat zvuky, nez to, ze sa jej zvysuje inteligencia.