Pravidlá: Wushu s mechanikou Doomu
Príprava: Corvus a ja sme mali záujem hrať Sword & Sorcery (1), vymyslel myšlienku mesta v púšti (2) a karavánu s Princeznou smerujúcu do iného mesta (3) a ja som si napísal tri heslá:
"Zem sa chveje a praská." (nepoužité v hre) (4)
"Princezná sa snúbi s koncom veku" (5)
"Jeden sa postavil proti štyrom" (6)
Pripravil som mená z Conana na papier (7), aby sme mohli nejaké používať a vytlačil som character sheety hráčom. (8)
To bola
celá príprava na hru. Zvyšok bol už iba čítanie Howardovho Conana a žánru Sword & Sorcery, so žiadnym konkrétnym úmyslom použitia nejakej zápletky.
Pred hrou bolo 80 minútové prebranie settingu, systému a vytvorenie postáv.
Postavy:
Citácia:
Lei Wu-Long (Corvus)
Kitai z pseudočínskej kultúry, na pohľad mal 35 rokov, ale jeho oči prezrádzali, že to nie je pravda. Nosí čierne rúcho s drakom. Člen tajomného Šarlátového kruhu.
Čarodej Šarlátového Kruhu 5
Moje ruky sú smrteľné zbrane 4
Moje oči sú priepasť 3
Nepriatelia môjho majstra 1
Citácia:
Sansa (Katka)
Slúžkyňa a bodyguardka princeznej. Menší, útlejší vzrast, ebonovo čierne vlasy, biela pleť, zelené oči.
Ženská intuícia 5
Vrhačka dýk 4
Ženské zbrane 3
Chlpaté osemnohé stvorenia 1
Citácia:
Bezmenný (Odin)
Zajatec, ktorý sa pokúšal ukradnúť princeznej niečo vzácne, ale nakoniec sa do nej zaľúbil.
Bystré oči, bystrý pohľad 5
Môjmu pohľadu neodoláš 4
Už tu nie som 3
Oheň mimo kontroly 1
Scény:
In medias res začiatok po prepade princezninej karavány (neskôr v inej scéne je ukázané, že ju viedli na sobáš), ktorú uniesli nomádi pri divnom prepade. Dohodnuté metaherne hráčmi.
Snaha o prienik do mesta, ktoré postavy našli, v snahe prežiť, mesto vyzerá vyľudnené, hradby spustošené, a brána zavalená (mook scéna). Idea mesta pochádza od Corvusa, a bola vlastne dohodnutá až pri hre.
Prehliadka mesta, kde sa ľudia starali o vlastné veci, a málo reagovali na postavy (mook scéna s cieľom zistiť informácie: výsledok bol, že niekto našiel divný rituál v podzemí jedného domu, a Lei vypáčil z inej postavy, že princezná bola v meste)
Do mesta sa prihrnul tajomný jazdec a opozíciu totálne zmietol, a následne sa zázrakom dostal cez hradby (čisto atmosférická scéna)
Rituál vykonávajúce postavy zaútočili na hráčov (scéna sa začala mojim, ehm, použitím ich navrhnutou NPC), ukázalo sa, že sú nadprirodzení, hráči navyše získali informáciu o tom, že postavy boli služobníkmi "nepriateľa majstra" Lei (strach) a našli čosi ako mapku k miestu v púšti (mook scéna)
Tieto postavy vzbĺkali pri odhalení spod svojich tajomných odevov pod vplyvom slnka, jedna z nich nabehla do domu, v ktorom bol hráč ktorý mal strach z ohňa, a nakoniec ho plamene pohltili (boss scéna oheň vs. hráč) Lei nekromanticky oživil jeho corpse a dušu
Útek z mesta, obyvateľ obvinil postavy, že priniesli na nich skazu a zničili ich ochráncov (mook fight)
Prišli k úpätiu skalistej hory podľa mapy, a začali ju zliezať po úzkej rýmse. To už začínala noc, a zvrchu na nich hľadel jazdec, keď zrazu zmizol a zvrchu skaly sa vynorili štyri páry chlpatých nôh, ktoré desivo zliezali po skale smerom k hráčom. (boss fight)
Jedna z hráčok mala slabosť na pavúky, boj prehrala, pavúk jej v boji uštedril hryz do ramena, a odpadla. Tu sa družina rozdelila na dve scény:
1) Zvyšné dve postavy išli vyššie, kde našli princeznú v umelo vytvorenej rituálnej jaskyni. Princezná odhalila Leiovi, že sa blíži kataklysma na celú krajinu a že sa na ňu spolčila s Jedným z Prastarých, "ktorý vždy stojí proti štyrom ostatným, zachádzajúc v svojom rozsievaní chaosu až tak ďaleko, že zrádza tých po boku ktorých stojí". Vábi ho fyzicky aj mocou, aj tým, že tisícky rokov sa o ňom budú spievať ódy a básne. Bezmenný sa ju pokúsil napadnúť, ale ona presvedčila Leia, že ak neporazí Bezmenného teraz, tak ho jedného dňa zrazí. Lei sa nakoniec postavil na jej stranu a spolu zabili Bezmenného. (boss fight: ja a Corvus sme išli s 3 detailmi, proti hráčovi Bezmenného so šiestimi) Mimo iné Princezná sa vyhrážala Leiovi, že ak sa k nemu nepridá porazí ho jeho slabinou, použijúc mágiu Jedného proti nemu.
2) Sansa sa prebrala na zelenej lúke, a všimla si, že nemá žiadne zranenia po boji. Zistila, že je v svojom meste, a keď sa dostala do paláca, zistila, že princeznina karavána ešte len bude odchádzať. Následne ju schytil muž z princezninej stráže, a pýtal sa jej, či má pripravený jed. Vyšlo na povrch, že Sansa plánovala zabiť princeznú, lebo sa dozvedela o jej prepojení s Jedným. Na to nasledovala scéna, kde si princezná zavolala Sansu k sebe. Išiel boss fight v sociálnom konflikte, Princezná chcela odhaliť, že Sansa ju chce zradiť, a Sansa chcela zostať v utajení. Vyhrala Sansa a potom sa jej rozplynula jej ilúzia a bola späť na skalnatom vrchu. (táto technika ma dostala najviac: hráčke je ponúknutá jej minulosť bez deprotagonizácie, keďže hráčka mala na výber, či sa bude riadiť tým, že jej ilúzia sa zakladala na pravde, alebo nie)
Posledná scéna: Princezná s Leiom sa pobazkajú a na samotnom vrchu kultistickej hory sa v objatí prebodnú rituálnou dýkou, ktorá spojí ich telá. Sansa dobieha na miesto v čase premeny, a vidí ako sa ich telá zmenili na niečo s dračou papuľou a krídlami, prenášajúc si eleganciu pohybu od Leiovej postavy, žiariace mocné oči princeznej, a mágiu Jedného. Boss fight Sansy proti Avatarovi. (Avatara sme hrali na striedačku s Corvusom a pri opisoch sme hovorili "my").
Nakoniec Avatar použil mocnú zbraň pomsty proti Sansy, a fantasmagoricky sa v strmhlavom lete na ňu zmenil na princeznú so slzami v očiach objímajúcu Sansu. Tá však vytušila nebezpečenstvo a dýkou ju zabodla, čím sa zmenila halucinácia na Avatara, ktorému rozpárala telo, až po srdce, ktoré rozpučila.
Potom ju rituálna dýka začala vábiť hlasom, a sľubovala jej, že konečne dosiahne to po čom túžila: ona bude krásna, ona bude princezná, ona bude mať moc. S mechanikou Doomu v Roanoke, Sansa zahrala záver, že sa nechala opantať mocou dýky, ale v poslednej chvíli si uvedomila, akou cestou sa vydáva a prepichnutá dýkou sa spustila z hory zoskokom.
Hralo sa inak viac než 5 hodín, ak som zle nerátal.